reclame op tv
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: reclame op tv
Toeval dat u hier net nu om vraagt. Onze Marketing Director is net bezig aan een stukje over de impact van marketing op onze budgetten en werking en hoe Rabobank.be daarmee omgaat. Het verschijnt binnen enkele dagen op de RaboBlog. Ik probeer iets te laten weten van zodra het er op staat. Dan hoort u meteen rechtstreeks de mening van de persoon die hiervoor verantwoordelijk is.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
@Spruitekop Rabobank.be sponsort geen enkele wielerploeg. Het is de Nederlandse moederbank Rabobank(.nl) die het wielrennen sponsoert. Rabobank.Be heeft daarover NIETS te zeggen...
Dit zijn gangbare tarieven in Nederland, de Vlaamse tv-markt is kleiner uiteraard maar het dikt toch snel aan als je enkele weken op tv wil verschijnen.....Een spotje laten vertonen op een moment dat er veel kijkers het spotje te zien krijgen kunnen de kosten oplopen tot ongeveer €40.000 tot €50.000,-. Hierbij kunt u denken aan een spotje in de rust van een voetbalwedstrijd van het Nederlands elftal gedurende het Europees- of Wereldkampioenschap. Een commercial uit laten zetten op rtl4 tussen één van de populairste programma’s in de avond kan ook al een kostenplaatje bevatten van ruim €30.000,-.
Mja, bedrijven maken reclame in golven meestal. Rabobank.be concentreert zich al enkele jaren erg hard op het einde/begin van het jaar heb ik de indruk. Dit lijkt me ook wel dé periode waarin mensen gaan nadenken over hun spaarcenten (wanneer ze hun karige intresten zien dezer dagen....)
Vermoedelijk zullen ze met deze strategie de afgelopen jaren al het nodige succes gehad hebben.
Vermoedelijk zullen ze met deze strategie de afgelopen jaren al het nodige succes gehad hebben.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Voor één keertje reclame maken (uit de oude doos)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Hier de blogpost van Koen Baecke: http://www.rabobank.be/nl/blog/blogpost ... nders.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
De tekst begint met mooie woorden ; ' Marketing, maar dan anders. (En vooral: beter voor u.)'
Zulke mooie woorden .....en dat allemaal voor mij ?
Zulke mooie woorden .....en dat allemaal voor mij ?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Precies héél veel werk aan gehad.Rabobank.be schreef:Onze Marketing Director is net bezig aan een stukje over de impact van marketing op onze budgetten en werking en hoe Rabobank.be daarmee omgaat. Het verschijnt binnen enkele dagen op de RaboBlog. Ik probeer iets te laten weten van zodra het er op staat...