Inloggen
-
- Newbie
Inloggen
Nog iemand bij wie inloggen op Rabobank.be bijzonder traag verloopt?
Duurde minstens drie minuten om te laden na ingeven code en als ik daarna verder probeer te klikken op rekeningen enz. duurt het ook weer meerdere tientallen seconden om te laden..
Duurde minstens drie minuten om te laden na ingeven code en als ik daarna verder probeer te klikken op rekeningen enz. duurt het ook weer meerdere tientallen seconden om te laden..
Re: Inloggen
nee, geen probleem met inloggen
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Nee hoor,
daarnet geprobeerd... alles normaal!
daarnet geprobeerd... alles normaal!
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
-
- Newbie
Bedankt.
Zal dus aan mijn kant liggen...
Zal dus aan mijn kant liggen...
Misschien direct na opstarten PC gedaan?
Ik start m'n PC op en doe dan gewoonlijk nog wat andere dingen, want het is niet nieuw dat allerhande software op de PC het nodig vindt om allerhande controles op updates te moeten gaan uitvoeren direct na opstart van de PC (Windows, McAfee, Apple, ...)
Terwijl die bezig zijn is het bij mij ook niet te doen qua reactietijd
Ik start m'n PC op en doe dan gewoonlijk nog wat andere dingen, want het is niet nieuw dat allerhande software op de PC het nodig vindt om allerhande controles op updates te moeten gaan uitvoeren direct na opstart van de PC (Windows, McAfee, Apple, ...)
Terwijl die bezig zijn is het bij mij ook niet te doen qua reactietijd

Zou heel goed kunnen, Fradaems.
Nu je het daar over hebt, deze week ook al een aantal keren bizonder traag ingelogd op Rabobank.be.
Zal wschl aan dit fenomeen te wijten zijn
Nu je het daar over hebt, deze week ook al een aantal keren bizonder traag ingelogd op Rabobank.be.
Zal wschl aan dit fenomeen te wijten zijn

Ooit was "Europa" een mooi project!
-
- Newbie
Pc stond al tijdje op.. Misschien een windowsupdate op de achtergrond. Nu loopt alles weer vlot.
Bedankt vr de feedback!
Bedankt vr de feedback!
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Voor de zekerheid hebben we dit even nagevraagd en we hebben dit weekend geen meldingen gekregen dat er toegangs- of capaciteitsproblemen zouden geweest zijn op de beveiligde website. Mogelijk zijn dan ook lokale verbindingsproblemen de oorzaak geweest.
als ik wil inloggen op mijn rekeningen, krijg ik steeds een witte pagina met deze vermelding :
U dient nog even te wachten voor u opnieuw probeert u aan te melden !
dit komt er direct als ik op de startpagina de button " mijn rekeningen " aanklik, er word mij geen code ofzo gevraagd, maar krijg dus steeds die pagina met mededeling te zien.
dit is al de tweede keer deze week, is er nog iemand die daar last van heeft? is wel vervelend , ik had graag nog enkel betalingen gedaan vandaag.
U dient nog even te wachten voor u opnieuw probeert u aan te melden !
dit komt er direct als ik op de startpagina de button " mijn rekeningen " aanklik, er word mij geen code ofzo gevraagd, maar krijg dus steeds die pagina met mededeling te zien.
dit is al de tweede keer deze week, is er nog iemand die daar last van heeft? is wel vervelend , ik had graag nog enkel betalingen gedaan vandaag.
zou kunnen , ik heb mijn cookies verwijderd en nu geraak ik er wel op, dus ligt het hier bij
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
De melding "U bent uitgelogd" kan soms verschijnen wanneer uw computer niet toelaat om een zogenaamde cookie te installeren. Deze cookie is noodzakelijk om te kunnen inloggen op uw rekeningen.
U kan uw instellingen voor cookies nakijken en eventueel aanpassen om altijd cookies van Rabobank.be toe te laten:
In Internet Explorer 9:
*)Klik op 'opties' -icoontje (in de vorm van een tandwiel)
*)Kies voor 'Internet opties'
*)Ga naar tabblad 'Privacy'
*)Klik op 'Websites'
*)Vul in het vakje het adres 'Rabobank.be' in en klik op 'Toestaan'
*)Sluit af met 'OK'
*)Voor het webdomein 'Rabobank.be' worden cookies voortaan geaccepteerd, ongeacht uw standaard cookie instellingen
In Mozilla Firefox:
*)Klik bovenaan de menubalk op 'Firefox' (oranje drop down button)
*)Ga naar 'Opties' en klik vervolgens op 'Opties'
*)Ga naar het tabblad 'Privacy'
*)Kies voor 'Aangepaste instellingen'
*)Bij 'Cookies van websites aanvaarden' kunnen uitzonderingen worden ingesteld door op 'Uitzonderingen' te klikken en vervolgens het webadres in te vullen en op 'Toestaan' te klikken.
De melding 'U moet wachten alvorens opnieuw in te loggen' kan verschijnen wanneer er een aantal keren achtereenvolgens van op dezelfde computer getracht wordt om in te loggen op uw rekeningen, maar waarbij het gebruikersnummer en bijhorende inlogcode niet kon worden herkend (dat kan ook gebeuren door de cookie instellingen). Na enkele pogingen wordt de toegang tijdelijk even geblokkeerd (de blokkering wordt langer naarmate er meer foutieve inlogpogingen worden gedaan).
Mocht u graag hulp willen bij het nakijken van uw instellingen of inloggegevens, dan kan u ook altijd contact opnemen met onze Klantendienst op het nummer 03/289.28.88, en dit elke werkdag van 8u30 tot 19u (vrijdag tot 18u30).
U kan uw instellingen voor cookies nakijken en eventueel aanpassen om altijd cookies van Rabobank.be toe te laten:
In Internet Explorer 9:
*)Klik op 'Websites'
*)Sluit af met 'OK'
*)Voor het webdomein 'Rabobank.be' worden cookies voortaan geaccepteerd, ongeacht uw standaard cookie instellingen
In Mozilla Firefox:
*)Bij 'Cookies van websites aanvaarden' kunnen uitzonderingen worden ingesteld door op 'Uitzonderingen' te klikken en vervolgens het webadres in te vullen en op 'Toestaan' te klikken.
De melding 'U moet wachten alvorens opnieuw in te loggen' kan verschijnen wanneer er een aantal keren achtereenvolgens van op dezelfde computer getracht wordt om in te loggen op uw rekeningen, maar waarbij het gebruikersnummer en bijhorende inlogcode niet kon worden herkend (dat kan ook gebeuren door de cookie instellingen). Na enkele pogingen wordt de toegang tijdelijk even geblokkeerd (de blokkering wordt langer naarmate er meer foutieve inlogpogingen worden gedaan).
Mocht u graag hulp willen bij het nakijken van uw instellingen of inloggegevens, dan kan u ook altijd contact opnemen met onze Klantendienst op het nummer 03/289.28.88, en dit elke werkdag van 8u30 tot 19u (vrijdag tot 18u30).
Inloggen lukt wel maar dan loopt het vast frustrerend
Kende ook problemen. Site was bijzonder traag bij mij.gideon schreef:Inloggen lukt wel maar dan loopt het vast frustrerend
Wellicht trekken te veel spaarders te grote bedragen weg en dat allemaal op één en dezelfde dag.
Ik had dit gisteren ook meermaals voor. Ik kan je echter bevestigen dat mijn instellingen correct zijn en waren. Denk dat de site wat kreunde onder de drukte van klanten die aan het inloggen waren.Rabobank.be schreef:De melding "U bent uitgelogd" kan soms verschijnen wanneer uw computer niet toelaat om een zogenaamde cookie te installeren. Deze cookie is noodzakelijk om te kunnen inloggen op uw rekeningen.
In Internet Explorer 9:
*)Klik op 'Websites'
*)Sluit af met 'OK'
In Mozilla Firefox:
Voor de rest best nog tevreden over de site. Voor de rest wacht ik af wat jullie zullen doen met de rente's eer ik me verder positief uitlaat.