Termijnrekeningen in redelijk tempo naar onder!
TIP
Termijnrekeningen in redelijk tempo naar onder!
Bij rabo.be valt me op dat het de laatste dagen en weken ferm bergaf is aan het gaan.
Waar wordt dit op gebaseerd?
Is dat de 10 jarige rente waar rekening mee wordt gehouden.
Of via welke formele kijkt men naar?
Kan je dit op internet ergens terug vinden.
Bedankt he jongens
Waar wordt dit op gebaseerd?
Is dat de 10 jarige rente waar rekening mee wordt gehouden.
Of via welke formele kijkt men naar?
Kan je dit op internet ergens terug vinden.
Bedankt he jongens
Re: Termijnrekeningen in redelijk tempo naar onder!
terwijl dat de rente bij fortis en kbc flink de hoogte zijn in gegaan ...nml :5 %, dat is 4,25 % netto
'n 3 tal weken stonden ze op 4,70 bruto, daarboven stond er nog eentje van 4,8 %
daarna kwam dhb en klopte ze allemaal...
toen de meeste spaarrekeningen allemaal naar de max gingen, zakte fortis met zijn termijnrekening bijna 'n 0,5 % bruto...
ze stonden helemaal onderaan samen met fintro op de laatste plaats...
nu staan ze weer redelijk boven...welke strategie...I don't know
ik heb geen glazen bol, maar wel 'n vermoeden dat die rente op spaarrekeningen wel 'ns evensnel naar beneden kunnen gaan als naar boven zijn geschoten...
je zal gemiddeld imo wel meer als vroeger over hebben, maar termijnrekeningen zijn in principe altijd rendabeler geweest, vroeger toch...
ik ben ben benieuwd tegen 8 december hoe dan de rentes staan, want dan moet ik opnieuw beleggen en ondertussen ben ik al menigmaal van strategie veranderd...
'n 3 tal weken stonden ze op 4,70 bruto, daarboven stond er nog eentje van 4,8 %
daarna kwam dhb en klopte ze allemaal...
toen de meeste spaarrekeningen allemaal naar de max gingen, zakte fortis met zijn termijnrekening bijna 'n 0,5 % bruto...
ze stonden helemaal onderaan samen met fintro op de laatste plaats...
nu staan ze weer redelijk boven...welke strategie...I don't know
ik heb geen glazen bol, maar wel 'n vermoeden dat die rente op spaarrekeningen wel 'ns evensnel naar beneden kunnen gaan als naar boven zijn geschoten...
je zal gemiddeld imo wel meer als vroeger over hebben, maar termijnrekeningen zijn in principe altijd rendabeler geweest, vroeger toch...
ik ben ben benieuwd tegen 8 december hoe dan de rentes staan, want dan moet ik opnieuw beleggen en ondertussen ben ik al menigmaal van strategie veranderd...
Laatst gewijzigd door w00ha op 22 augustus 2008, 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Sinds vandaag zijn de tarieven op de termijnrekening van Argenta ook serieus gezakt : gisteren nog 5.1 % op 5 jaar, vandaag maar 4.6 % op 5 jaar.....
idd op 12 maande is de rente wel nog 5%
dat termijnrekeningen terug aan het zakken zijn heeft te maken met de slechte vooruitzichten op de lange-termijnrente
deze ligt momenteel lager dan de korte termijnrente, waardoor de spaarrekeningen voorlopig nog wel op hun huidige peil zullen blijven
dat termijnrekeningen terug aan het zakken zijn heeft te maken met de slechte vooruitzichten op de lange-termijnrente
deze ligt momenteel lager dan de korte termijnrente, waardoor de spaarrekeningen voorlopig nog wel op hun huidige peil zullen blijven
Kaupthing heeft zijn termijnrente opgetrokken van 4,60% tot 5,10% op 1 jaar.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Wie helpt er mij ?
ik hoor dat het niet goed gaat met Dexia bank.
Dexia in de put door lehman brothers.
Moet ik mij dat aantrekken wat betreft termijnrekeningen of niet?
ik vrees altijd voor faillissement van een bank.
Als ik iets negatiefs hoor slaap ik niet meer.
Wie helpt mij?
Iness.
ik hoor dat het niet goed gaat met Dexia bank.
Dexia in de put door lehman brothers.
Moet ik mij dat aantrekken wat betreft termijnrekeningen of niet?
ik vrees altijd voor faillissement van een bank.
Als ik iets negatiefs hoor slaap ik niet meer.
Wie helpt mij?
Iness.
ik snap niet waar jullie zo bang maken , Die banken in amerika zitten heel anders inelkaar dan hier .
Zij werken daar met veel grotere ricico's .
Hier mag dat gewoon niet!
Zij werken daar met veel grotere ricico's .
Hier mag dat gewoon niet!