Duurtijd Transacties tussen banken
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Duurtijd Transacties tussen banken
wannneer is 'nu'?Roeland schreef: het geld staat nu al op mn rekening
weet het niet juist. Ik zag het maar rond half 7satsurfer schreef:wannneer is 'nu'?Roeland schreef: het geld staat nu al op mn rekening
Waiting for the financial meltdown...
ik merk toch dat als ik van vdk naar rabobank overschrijf het bij rabobank toch sneller op de rekening staat (zichtbaar binnen 24h) dan vdk -> kaupthing.
Re: Duurtijt Transacties tussen banken
dinsdag om 22.00 u. van Keytrade naar BMP Belgiostoffel schreef: als ik iets overzet van Keytrade naar een andere bank (of omgekeerd), lijkt me dit toch direct de dag erna al erop te staan.
woensdag bij BMPb op de rekening ;-)
Nu gaat het toch wel erg traag, de 29 ste omstreeks 19 uur overschrijving gedaan naar kaupthing, vandaag de 31ste 13.45 uur nog steeds niet te zien.steelke schreef: ik merk toch dat als ik van vdk naar rabobank overschrijf het bij rabobank toch sneller op de rekening staat (zichtbaar binnen 24h) dan vdk -> kaupthing.
ik heb nu gisteren laat op vrijdag een storting gedaan van Rabo naar Kaupthing.
Ik wil eens zien welke valutadata erop komen te staan. Bij Rabo was het geld direct weg, maar nog niets gearriveerd op Kaupthing.
Ik wil eens zien welke valutadata erop komen te staan. Bij Rabo was het geld direct weg, maar nog niets gearriveerd op Kaupthing.
Mijn ervaringen.
Van Rabobank.be (voor de middag) naar Argenta, Keytrade, Dexia: In de loop van namiddag op de rekening bij de andere bank. Je verliest niets van valuta.
Van Fortis (werk) naar mijn Dexia rekening. De verrichtingen worden daar maar 1x per dag verwerkt. Je ziet het geld ook niet direct van de rekening gaan. Ze staan blauw en worden 's avonds (ik denk ergens tss 18 en 19u) verwerkt. Dag erna 's avonds is die op mijn Dexia Rekening aangekomen.
Als ik van Dexia in de loop van de dag een overschrijving invoer naar Rabo, Argenta, Keytrade, is het de dag erna 's savonds op de rekening. Voer je de overschrijving in na de kantooruren, gaat die wel onmiddellijk van je rekening bij Dexia maar duurt het een dag langer voor die bij de andere bank aankomt.
Van Rabobank.be (voor de middag) naar Argenta, Keytrade, Dexia: In de loop van namiddag op de rekening bij de andere bank. Je verliest niets van valuta.
Van Fortis (werk) naar mijn Dexia rekening. De verrichtingen worden daar maar 1x per dag verwerkt. Je ziet het geld ook niet direct van de rekening gaan. Ze staan blauw en worden 's avonds (ik denk ergens tss 18 en 19u) verwerkt. Dag erna 's avonds is die op mijn Dexia Rekening aangekomen.
Als ik van Dexia in de loop van de dag een overschrijving invoer naar Rabo, Argenta, Keytrade, is het de dag erna 's savonds op de rekening. Voer je de overschrijving in na de kantooruren, gaat die wel onmiddellijk van je rekening bij Dexia maar duurt het een dag langer voor die bij de andere bank aankomt.
Hallo iedereen
ik had graag wat meer info ,over hoelang het duurdt.
Om geld van spaarrekening van de ene naar de andere bank
fortis naar bkc
Ik wacht nu al en één week
Is dat de normale gang of niet
graag meer info
ik had graag wat meer info ,over hoelang het duurdt.
Om geld van spaarrekening van de ene naar de andere bank
fortis naar bkc
Ik wacht nu al en één week
Is dat de normale gang of niet
graag meer info
@ julleke
Normaal moet geld er binnen de 3 werkdagen opstaan.
En soms ook nog een dag van spaar naar lopende rekening.
Als je online overschrijft, gaat dit meestal sneller. bv Ik voer tegelijkertijd de overschrijving van spaar naar lopende rekening en van lopende rekening naar externe rekening door en dat werkt, dezelfde nacht zijn beide verrichtingen geboekt (althans bij Argenta).
Ik ga er van uit dat je geen fout rekeningnr hebt gebruikt, dan kun je best contact opnemen met je agentschap.
Normaal moet geld er binnen de 3 werkdagen opstaan.
En soms ook nog een dag van spaar naar lopende rekening.
Als je online overschrijft, gaat dit meestal sneller. bv Ik voer tegelijkertijd de overschrijving van spaar naar lopende rekening en van lopende rekening naar externe rekening door en dat werkt, dezelfde nacht zijn beide verrichtingen geboekt (althans bij Argenta).
Ik ga er van uit dat je geen fout rekeningnr hebt gebruikt, dan kun je best contact opnemen met je agentschap.
Laatst gewijzigd door rob op 2 augustus 2008, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
De tijd dat de overschrijving in beslag neemt is niet altijd dezelfde. Bij ING duurde de meeste van mijn overschrijvingen via hun internetbankieren 4 werkdagen (soms minder, soms meer). Als je contact opneemt met je bank gaat het altijd ineens een stuk sneller. Ook met overschrijvingen aan het loket ging het sneller (ik denk dat ze een voorrangsregeling hadden)
vrijdag laat een overschrijving gedaan van rabobank naar Kaupthing. het staat er nog steeds niet op. het is er wel al af bij rabo... volgende x stort ik toch over op een andere weekdag zer...
Laatst gewijzigd door orpheuske op 5 augustus 2008, 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.
't is eindelijk gearriveerd, oef!
man man dat was toch even bang afwachten
man man dat was toch even bang afwachten
Wou vandaag on-line een overschrijving doen van mijn dbIntensiv Plus spaarrekening bij Deutsche bank naar mijn db E-account (zichtrekening) bij diezelfde Deutsche bank.
Volgende tijd gaat er over: "Memodatum dient minimaal 3 bankwerkdagen in de toekomst te situeren".
Ja watte.
Als je dat op een vrijdag doet, duurt dat bijna een week en dat tussen 2 rekeningen van dezelfde persoon bij dezelfde bank!
Volgende tijd gaat er over: "Memodatum dient minimaal 3 bankwerkdagen in de toekomst te situeren".
Ja watte.
Als je dat op een vrijdag doet, duurt dat bijna een week en dat tussen 2 rekeningen van dezelfde persoon bij dezelfde bank!
En ik die dacht dat Argenta traag was in zijn verwerkingen.
Gisterenochtend overgeschreven naar mijn BMPBToprekening:
De hele dag bleef mij saldo ongewijzigd bij Argenta. Deze morgen was het bedrag van mijn rekening en reeds op mijn online tegoed bij BMPB. Zeer snelle service én, zo lijkt het, geen enkele dag aan interest verloren.
Gisterenochtend overgeschreven naar mijn BMPBToprekening:
De hele dag bleef mij saldo ongewijzigd bij Argenta. Deze morgen was het bedrag van mijn rekening en reeds op mijn online tegoed bij BMPB. Zeer snelle service én, zo lijkt het, geen enkele dag aan interest verloren.
Dinsdag 26/08 0u15 overschrijving ingevoerd bij Deutsche Bank naar Spaarrekening Rabobank.
Bij Rabobank stond het er dindag 26/08 20u00 al op, bij Deutsche Bank zie ik het er nog niet afgaan.
Ze worden dus wel snel verwerkt bij Deutsche Bank maar hun systeem wordt niet snel aangepast... Toch wel een minpunt voor DB.
Bij Rabobank stond het er dindag 26/08 20u00 al op, bij Deutsche Bank zie ik het er nog niet afgaan.
Ze worden dus wel snel verwerkt bij Deutsche Bank maar hun systeem wordt niet snel aangepast... Toch wel een minpunt voor DB.