wikifin quiz test uw kennis over geld
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
wikifin quiz test uw kennis over geld
Op de nieuwe overheidssite http://www.wikifin.be" onclick="window.open(this.href);return false;, kun je een quiz doen over uw kennis van sparen en geld, zeker doen.
Veel plezier, ik haalde 10/10
Veel plezier, ik haalde 10/10
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: wikifin quiz test uw kennis over geld
8/10.
Heb ik fout (of volgens mij zit wikifin daar fout)
- Risico-arme beleggingen.
- TAK 21
Wikifin rekent ze me beiden fout aan omdat ze d'er vanuit gaan dat er enkele honderden miljarden euro's in het garantiefonds zitten.
Heb ik fout (of volgens mij zit wikifin daar fout)
- Risico-arme beleggingen.
- TAK 21
Wikifin rekent ze me beiden fout aan omdat ze d'er vanuit gaan dat er enkele honderden miljarden euro's in het garantiefonds zitten.

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
10/10
wel moeilijke vragen, er zat zelfs een instinker in ;-)
wel moeilijke vragen, er zat zelfs een instinker in ;-)
9/10
Ik had de vraag van de bank ivm paswoord verkeerd. Ik had "je gaat na of de e-mail een virus bevat" geantwoord. Dit lijkt mij veiliger om eerst te doen en dan te bekijken of het nodig is om in te loggen om je paswoord te veranderen. Sowiezo helemaal niet ingaan op zo'n mails vind ik ook niet echt een goed advies.
Ik had de vraag van de bank ivm paswoord verkeerd. Ik had "je gaat na of de e-mail een virus bevat" geantwoord. Dit lijkt mij veiliger om eerst te doen en dan te bekijken of het nodig is om in te loggen om je paswoord te veranderen. Sowiezo helemaal niet ingaan op zo'n mails vind ik ook niet echt een goed advies.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
10/10. Eerlijk gezegd: ik vind dat de lat wel heel erg laag ligt, bij dit testje...
Na al de heisa van de voorbije maanden.Vaganzza schreef:9/10
Na al de info campagnes dat banken nooit via mail om login gegevens vragen.
Staat tevens op elke banksite bij inloggen.
Blijkbaar nog veel werk aan de winkel.
zelf 10/10 wordt beter met het ouder worden blijkbaar.
Estate Guru believer.
Je kan beter de e-mail beter eerst verwijderen of negeren. De viruscheck gebeurt bij de providers en automatisch door je antivirusprogramma. Door zelf actief je email te gaan checken op virussen riskeer je dat de kwaadwillige code in de email of de websites waarnaar gelinkt wordt geactiveerd wordt.Vaganzza schreef:9/10
-
- Hero Member
- Contacteer:
En eigenlijk zouden ze voor dat antwoord niet eens een punt mogen aftrekken, want de vraag is "Wat doe je", niet wat de "beste" reactie is. Dus als jij zegt dat je controleert op virussen en dat is wat je ook effectief gaat doen in die situatie, heb je correct geantwoordVaganzza schreef:9/10

- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ik voel me anders niet dom hoor Yaris. Ik denk voor mezelf en laat een ander niet voor mij denken. 
Als je dan moet aanvinken dat een bepaalde belegging veilig is omdat je kan "rekenen" op het garantiefonds om een 10/10 te krijgen.
Gewoon 'n test van hoe dom is het volk nog? Kunnen we ons nog verkopen?

Als je dan moet aanvinken dat een bepaalde belegging veilig is omdat je kan "rekenen" op het garantiefonds om een 10/10 te krijgen.
Gewoon 'n test van hoe dom is het volk nog? Kunnen we ons nog verkopen?

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Ook 10/10... Denk wel dat de spaargidsers het er in 't algemeen veel beter van afbrengen dan de de doorsnee-Belg. Wat een site als Spaargids al niet kan doen hé...