DB for life Dynamic - Tak 21
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
DB for life Dynamic - Tak 21
DB contacteerde mij om eventueel in te schrijven in de TAK 21 DB for Life Dynamic .
DB zegt dat ze deze TAK 21 alvast in de kijker willen zetten door , voor alle inschrijvingen tot 31 maart 2013, 2 % ten hunner laste te nemen.
Dus géén inschrijvingskosten waarschijnlijk maar is/wordt dit daarom een interessante belegging ?
Iemand advies en/of gefundeerde mening ?
DB zegt dat ze deze TAK 21 alvast in de kijker willen zetten door , voor alle inschrijvingen tot 31 maart 2013, 2 % ten hunner laste te nemen.
Dus géén inschrijvingskosten waarschijnlijk maar is/wordt dit daarom een interessante belegging ?
Iemand advies en/of gefundeerde mening ?
Re: DB for life Dynamic - Tak 21
Die 2% is waarschijnlijk de tax die erop geheven wordt, ben je zeker dat los daarvan je geen instapkosten hebt?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
allianz heeft inderdaad een gratis taks actie tot eind maart op de invest for life dynamic 3A
https://www.spaargids.be/sparen/allianz ... ic-3a.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.spaargids.be/sparen/allianz ... ic-3a.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wel nog 2% instapkosten !Zorro123 schreef:Die 2% is waarschijnlijk de tax die erop geheven wordt, ben je zeker dat los daarvan je geen instapkosten hebt?
Zou daar niet over te onderhandelen zijn ?
Ik zou toch proberen, je hebt niets te verliezen !
betaal maximaal 1 % instapkosten, onderhandel keihard, tenzij je de verkopende bankbediende op jou kosten, wat extra gunt.
En , waar zit het addertje? 2 % taks ten hunner laste + 1 a 1.5 % vermindering van de kosten afhandelijk van het inschrijvingsbedrag is dit niet te mooi om waar te zijn ? Wel mooie resultaten in het verleden , maar resultaten uit het verleden zijn geen garantie enz...enz...
Bij een tak 21 mag je nooit meer dan 1 % instapkosten betalen, meer, is voor de verkopende bediende/makelaar. Deze word reeds door de maatschappij vergoed, in functie van zijn prestaties, versta, verkoop. Tenzij, je echt geld te veel hebt.adnil schreef:En , waar zit het addertje? 2 % taks ten hunner laste + 1 a 1.5 % vermindering van de kosten afhandelijk van het inschrijvingsbedrag is dit niet te mooi om waar te zijn ? Wel mooie resultaten in het verleden , maar resultaten uit het verleden zijn geen garantie enz...enz...
Ik heb bij 5 verschillende maatschappijen tak 21, 3 maal betaalde ik 0 % instapkosten, twee maal 1 %, ik onderhandel wel keihard, en speel desnoods verschillende makelaars tegen elkaar uit. Met succes.
DB verkoopt tak 21polissen van Allianz, kijk dus, waar je de minste instapkost betaald.
Via Spaargids bij Allianz , geen taks tot 31/03/2013 én 0.5 % of 1 % instap respectievelijk voor méér of minder dan 25000 € inschrijving . Indien DB beter wil/ moet doen wordt dit alsdus 0 % over de ganse lijn !!
Donderdag afspraak , eens benieuwd
ik ben ook benieuwd adnil
tot nog toe hebben we geen geval gevonden waar iemand onder het onderhandelde tarief van futuria kon gaan
tot nog toe hebben we geen geval gevonden waar iemand onder het onderhandelde tarief van futuria kon gaan
Forget about it. Ze willen zelfs niet matchen. Toch voor mij niet. Heb dan ook gezegd dat ik het product niet wil aankopen bij DB.adnil schreef:Via Spaargids bij Allianz , geen taks tot 31/03/2013 én 0.5 % of 1 % instap respectievelijk voor méér of minder dan 25000 € inschrijving . Indien DB beter wil/ moet doen wordt dit alsdus 0 % over de ganse lijn !!
webmaster schreef:ik ben ook benieuwd adnil
De reden is eenvoudig. Makelaars mogen van Allianz niet onder deze minimale instapkosten gaan, dit kan de makelaar van Spaargids u bevestigen.
Dit is niet waar. Zoek de juiste makelaar, en u betaald geen instapkosten. Ik ga hier geen namen noemen, maar vorige maand kreeg ik nog een e-mail van mijn makelaar, die eindigde met:patrick1 schreef:webmaster schreef:ik ben ook benieuwd adnil
De reden is eenvoudig. Makelaars mogen van Allianz niet onder deze minimale instapkosten gaan, dit kan de makelaar van Spaargids u bevestigen.
PS: tot 31 maart 2013 => geen instapkosten + 2% abonnementstaks ten onze laste.