aldi laptop in promotie
aldi laptop in promotie
Wat vinden jullie van deze aldi laptop promotie?
http://aldi-bn.aldi.be/OFFER_BN_MI/OFFER_37/OFF01.SHTML
http://aldi-bn.aldi.be/OFFER_BN_MI/OFFER_37/OFF01.SHTML
Re: aldi laptop in promotie
ikzelf ben er niet meer zo voor..
We gaan vaak naar de aldi en hebben ondervonden dat we moeten oppassen met medion. Qua garantie enz niks op aan te merken, maar qua kwaliteit hebben we toch al pech gehad. Onze dvdspeler met geheugen terwaarde van 299 euro is al 3 keer gemaakt.. Momenteel doet hij het uiteindelijk dan toch
Maar het kan ook gewoon pech zijn he..
Maar ik vertrouw ze echter niet meer..
We gaan vaak naar de aldi en hebben ondervonden dat we moeten oppassen met medion. Qua garantie enz niks op aan te merken, maar qua kwaliteit hebben we toch al pech gehad. Onze dvdspeler met geheugen terwaarde van 299 euro is al 3 keer gemaakt.. Momenteel doet hij het uiteindelijk dan toch
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Maar ik vertrouw ze echter niet meer..
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
Heb vorig jaar een laptop bij Aldi gekocht en hij voldoet prima. Wel goed nakijken welke software er op geïnstalleerd is. Word, excel, powerpoint, outlook was niet geïnstalleerd.
Ik hoorde op de radio een interview met iemand van Clickx magazine, op hun redactie staan heel wat laptops van Aldi dat was voor mij voldoende argument om de stap te zetten naar Aldi.
Ga wel een half uur voor opening aan de deur staan anders pak je er misschien naast. Eens de deuren geopend, naar binnenlopen is echt wel nodig, ik had de voorlaatste laptop te pakken van een volledige pallet en was nochtans bij de eerste binnen.
Succes ermee.
Ik hoorde op de radio een interview met iemand van Clickx magazine, op hun redactie staan heel wat laptops van Aldi dat was voor mij voldoende argument om de stap te zetten naar Aldi.
Ga wel een half uur voor opening aan de deur staan anders pak je er misschien naast. Eens de deuren geopend, naar binnenlopen is echt wel nodig, ik had de voorlaatste laptop te pakken van een volledige pallet en was nochtans bij de eerste binnen.
Succes ermee.
Laatst gewijzigd door centenkliever op 5 september 2008, 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Al die software van Micr$oft kun je best missen... OpenOffice.org is 99.9% compatibel, veel sneller, minstens even goed èn gratis.centenkliever schreef: Word, excel, powerpoint, outlook was niet geïnstalleerd.
Open Office is idd een echte aanrader!JurgenG schreef:Al die software van Micr$oft kun je best missen... OpenOffice.org is 99.9% compatibel, veel sneller, minstens even goed èn gratis.centenkliever schreef: Word, excel, powerpoint, outlook was niet geïnstalleerd.
Ik dacht wel dat enkel Writer (=Word), Calc (=Excel), Impress (=Powerpoint) compatibel zijn met hun Microsoft-equivalent. Bv. Base en Access zijn niet compatibel. Tenzij ik een verouderde versie heb en dit bij de update wel in orde is...
-
- Newbie
- Contacteer:
Hoi,
kwaliteit is niet echt goed, maar voor dat geld, ik herstel wel eens een PC ik heb deze week al 2 medions binnen gehad. Een desktop van iets meer dan 2 jaar oud. MB en CP stuk. Dus advies was nieuwe PC kopen.
En een laptop, harddisk stuk. Kan geen info vinden over de harddisk van WD, deze worden blijkbaar speciaal voor MEDION gemaakt en de garantie loopt alleen via hun. Nieuwe harddisk erin en hij doet het weer. 75€ kosten.
M.v.g.
Peter
kwaliteit is niet echt goed, maar voor dat geld, ik herstel wel eens een PC ik heb deze week al 2 medions binnen gehad. Een desktop van iets meer dan 2 jaar oud. MB en CP stuk. Dus advies was nieuwe PC kopen.
En een laptop, harddisk stuk. Kan geen info vinden over de harddisk van WD, deze worden blijkbaar speciaal voor MEDION gemaakt en de garantie loopt alleen via hun. Nieuwe harddisk erin en hij doet het weer. 75€ kosten.
M.v.g.
Peter
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
ik dacht nochtans dat Aldi 3 jaar garantie gaf op elektronica?peter_bols schreef:
Een desktop van iets meer dan 2 jaar oud.
Dus advies was nieuwe PC kopen.
75€ kosten.
Als ik dat zo lees, dan denk ik dat ik veel geluk heb gehad.
Het is mijn 3de pc (1 desktop en 2 laptops) bij Aldi. Nog nooit heb ik daar echte problemen mee gehad en ze gaan ongeveer 3 jaar mee (afhankelijk hoe intensief je ze gebruikt denk ik; dagelijks, veel installeren en zware programma's, enz...).
Eén keer had ik een probleem gehad met de DVD player (desktop). Maar omdat ze 3 jaar garantie geven heb ik probleemloos die terug kunnen brengen en was na een week het probleem opgelost.
In vergelijking met de pc die mijn zus kocht heeft bij Mediamarkt... Op 1 jaar tijd 3x gecrasht. Elke keer meer dan een maand (!) kwijt, de eerste keer keerde ze zelfs met een nieuwe naar huis terug. Later niet meer...
Het is mijn 3de pc (1 desktop en 2 laptops) bij Aldi. Nog nooit heb ik daar echte problemen mee gehad en ze gaan ongeveer 3 jaar mee (afhankelijk hoe intensief je ze gebruikt denk ik; dagelijks, veel installeren en zware programma's, enz...).
Eén keer had ik een probleem gehad met de DVD player (desktop). Maar omdat ze 3 jaar garantie geven heb ik probleemloos die terug kunnen brengen en was na een week het probleem opgelost.
In vergelijking met de pc die mijn zus kocht heeft bij Mediamarkt... Op 1 jaar tijd 3x gecrasht. Elke keer meer dan een maand (!) kwijt, de eerste keer keerde ze zelfs met een nieuwe naar huis terug. Later niet meer...
Ik heb hier thuis een desktop en een laptop van de aldi. De desktop is nu 4,5 jaar oud en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad. Mijn laptop is 2,5 jaar oud en de schijf is 1 keer gecrasht (konden we zelf oplossen door recovery cd) dus het was geen hardware probleem. Het enige hardwareprobleem dat ik heb met de laptop is dat er een slecht contact zit in 1 van mijn 2 boxen.
Met pc's (en electronica in het algemeen) moet je altijd geluk hebben. Zo simpel is dat (behalve met echte topmerken als pioneer bv)
Met pc's (en electronica in het algemeen) moet je altijd geluk hebben. Zo simpel is dat (behalve met echte topmerken als pioneer bv)
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Maaaar als je een word/exel document van MS binnen krijgt, kan je het NIET openen met OO.JurgenG schreef:Al die software van Micr$oft kun je best missen... OpenOffice.org is 99.9% compatibel, veel sneller, minstens even goed èn gratis.centenkliever schreef: Word, excel, powerpoint, outlook was niet geïnstalleerd.
Dat gaat wel. Soms kan het eens mis gaan, maar in 99,9% van de gevallen werkt het prima.pol schreef:Maaaar als je een word/exel document van MS binnen krijgt, kan je het NIET openen met OO.JurgenG schreef: Al die software van Micr$oft kun je best missen... OpenOffice.org is 99.9% compatibel, veel sneller, minstens even goed èn gratis.
Zie ook http://www.openstandaarden.be/
Inderdaad, de enige bestanden van M$ die je nog niet kunt openen zijn de .docx enz. maar zonder omwegen kun je die in oudere versies van M$Office ook niet openen. In de volgende grote update van OOo zal dit opgelost zijn.Tux schreef:Dat gaat wel. Soms kan het eens mis gaan, maar in 99,9% van de gevallen werkt het prima.pol schreef: Maaaar als je een word/exel document van MS binnen krijgt, kan je het NIET openen met OO.
Zie ook http://www.openstandaarden.be/
Ik beheer momenteel een 10-tal pc's (op de firma) en bij ons draait geen enkele M$Office meer, behalve Outlook omdat ik daar nog geen volwaardig opensource alternatief voor gevonden heb.
je kan toch met een patch docX bestanden ook lezen in office 2003 en lager?JurgenG schreef: maar zonder omwegen kun je die in oudere versies van M$Office ook niet openen.
Compatibiliteitspakket voor Microsoft Office Word, Excel en PowerPoint 2007-bestandsindelingen
goed alternatief voor outlook.....gmail voor bedrijven
gmail
oei, lees dit nu
Google Gmail, Google Apps Are Not Enterprise Ready
Dit is de omweg die ik bedoel.satsurfer schreef:je kan toch met een patch docX bestanden ook lezen in office 2003 en lager?JurgenG schreef: maar zonder omwegen kun je die in oudere versies van M$Office ook niet openen.
Sorry maar bij Google durf ik geen vertrouwelijke info achter laten... bovendien gebruiken wij Outlook niet voor de email (wel Thunderbird), Outlook is voor de agenda en synchronisatie met de PocketPC.satsurfer schreef:goed alternatief voor outlook.....gmail voor bedrijven
tja, heb nog mensen die daar problemen mee hebben.JurgenG schreef:
Sorry maar bij Google durf ik geen vertrouwelijke info achter laten... bovendien gebruiken wij Outlook niet voor de email (wel Thunderbird), Outlook is voor de agenda en synchronisatie met de PocketPC.
Gmail Calender kan je ook perfect synchroniseren met Windows Mobile 5/6.
Ik ben van plan Google Health te gebruiken voor persoonlijk medisch dossier.....ja, google leest mee, so what? Denk je nu dat ze die info naar mijn hospitalisatieverzekeraar gaan doormailen? Trouwens google health -voorlopig- enkel op US market gericht
MS heeft Healthvault
google heeft gewoon goede 'producten'. Iedere maatschappij die te groot wordt, wordt als bedreigend aanzien....