Duurtijd Transacties tussen banken
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Duurtijd Transacties tussen banken
natuurlijk ben je dat kwijt...
Idem hier voorlopig 1/9 overschrijving van BKCP naar Credit Europe. Nog altijd geen centen te zien bij CE
Idem hier voorlopig 1/9 overschrijving van BKCP naar Credit Europe. Nog altijd geen centen te zien bij CE
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
@K
tracht uw overschrijvingen op maandag, dinsdag of woensdag uit te voeren. Zeker niet op vrijdag tenzij het niet anders mogelijk zou zijn, want anders blijft het geld op de niet-bankwerkdagen, ter beschikking van de bank.
tracht uw overschrijvingen op maandag, dinsdag of woensdag uit te voeren. Zeker niet op vrijdag tenzij het niet anders mogelijk zou zijn, want anders blijft het geld op de niet-bankwerkdagen, ter beschikking van de bank.
centen zijn nu zelfs onvindbaar, weg van de ene rekening en na 5 werkdagen nog steeds niet bij de andere. Nog nooit meegemaaktpm68 schreef: natuurlijk ben je dat kwijt...
En gisteravond een overschrijving ingegeven van IB US naar Keytrade en vanmorgen centen bij Keytrade. Het kan dus rapper van de US naar België dan Belgische rekeningen onderling. Ongehoord!
Laatst gewijzigd door pm68 op 5 september 2008, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Je hebt toch niet rechtstreeks van uw spaarrekening overgeschreven?pm68 schreef:centen zijn nu zelfs onvindbaar, weg van de ene rekening en na 5 werkdagen nog steeds niet bij de andere. Nog nooit meegemaaktpm68 schreef: natuurlijk ben je dat kwijt...
En gisteravond een overschrijving ingegeven van IB US naar Keytrade en vanmorgen centen bij Keytrade. Het kan dus rapper van de US naar België dan Belgische rekeningen onderling. Ongehoord!
neenee, heb het overigens niet zelf gedaan maar is in een kantoor uitgevoerd (afsluiten rekening)
Zou ondertussen eindelijk aangekomen zijn bij CE. Site ligt momenteel 3 dagen plat, maar is telefonisch gemeld.
Man, man, man... erger dan met een postduif
Zou ondertussen eindelijk aangekomen zijn bij CE. Site ligt momenteel 3 dagen plat, maar is telefonisch gemeld.
Man, man, man... erger dan met een postduif
Ik heb rond 14 uur 09/09 1000 EUR gestort van mijn ing rekening naar mijn deutsche bank rekening om die rekening te activeren. Bij ING gaat het er altijd direct af binnen enkele min en er kwam ook meteen uitgevoerd bij te staan. Nu eens benieuwd hoe snel deutsche bank met het verwerken hiervan is!
Het geld staat erop maar mijn rekeningen zijn nog niet geactiveerd. Gebeurt dit niet automatisch? Heb 1000 euro gestort. Moet ik bellen of gebeurt dit automatisch?
Ben ongeduldig he
Ben ongeduldig he
Gaat automatischazirtoo schreef: Het geld staat erop maar mijn rekeningen zijn nog niet geactiveerd. Gebeurt dit niet automatisch? Heb 1000 euro gestort. Moet ik bellen of gebeurt dit automatisch?
Ben ongeduldig he
Moet dit op zichtrekening of spaarrekening gestort worden? ik heb reeds veelvoud van dit bedrag gestort maar rekening is nog steeds niet geactiveerd. Volledige bedrag staat wel op spaarrekening, zichtrekening nog steeds op 0.BartVW schreef:Gaat automatischazirtoo schreef: Het geld staat erop maar mijn rekeningen zijn nog niet geactiveerd. Gebeurt dit niet automatisch? Heb 1000 euro gestort. Moet ik bellen of gebeurt dit automatisch?
Ben ongeduldig he
Tis geactiveerd bij mij Heb zelfs vandaag al uittreksels ontvangen van hun.. Ik moet dit toch niet betalen? Was toch om de 3 maanden?
En belangrijkste vraag Hoelang duurde het bij jullie na activatie voor het ontvangen van de kaarten?
En belangrijkste vraag Hoelang duurde het bij jullie na activatie voor het ontvangen van de kaarten?
Als het er vandaag pas opstaat dan moet je enkele dagen wachten voor het word geactiveerd. Het maakt niet uit welke rekening werd mij gezegd, als er in totaal maar minstens 1000 euro op staat.peterbeunnens schreef:Moet dit op zichtrekening of spaarrekening gestort worden? ik heb reeds veelvoud van dit bedrag gestort maar rekening is nog steeds niet geactiveerd. Volledige bedrag staat wel op spaarrekening, zichtrekening nog steeds op 0.BartVW schreef:
Gaat automatisch
Een transactierichting die hier denk ik nog niet aan bod kwam:
Kaupthing Edge opdracht gegeven op 16 sep om 16.42 u.
Dexia geld ontvangen/valutadatum 17 sep
Kaupthing Edge opdracht gegeven op 16 sep om 16.42 u.
Dexia geld ontvangen/valutadatum 17 sep
transactie tss 2dezelfde banken gaat praktisch onmiddellijk in zn werking!
Toch niet bij Dexia is mijn ondervinding:redbulke schreef: transactie tss 2dezelfde banken gaat praktisch onmiddellijk in zn werking!
1. Dexia
2. Dexia
3. 25 sep 17.36 u.
4. 26 sep
5. 26 sep
30/9 van kbc zichtrekening naar mijn kbc spaarrekening : valutadatum 1/10
30/9 van kbc zichtrekening naar argenta e-spaar : valutadatum 1/10
En ik die dacht dat overschrijvingen tussen eigen rekeningen binnen dezelfde bank reeds sinds lang altijd op dezelfde valutadatum moesten uitgevoerd worden.
Ik weet terug een reden meer waarom ik van kbc weg wil.
30/9 van kbc zichtrekening naar argenta e-spaar : valutadatum 1/10
En ik die dacht dat overschrijvingen tussen eigen rekeningen binnen dezelfde bank reeds sinds lang altijd op dezelfde valutadatum moesten uitgevoerd worden.
Ik weet terug een reden meer waarom ik van kbc weg wil.