goedkope pechverhelping
goedkope pechverhelping
Ik denk eraan om mijn wagen van omnium naar ba te verzekeren aangezien hij nu 4 jaar oud is en daarnaast een pech-verzekering te nemen voor België en buitenland. Volgens ik zoal gezien heb op het internet is depannage. be nogal interessant en zeker héél wat goedkoper dan VAB of Touring.
Heeft er iemand hier ervaring met deze pechdienst?
Heeft er iemand hier ervaring met deze pechdienst?
Re: goedkope pechverhelping
Het is de eerste keer dat ik er van hoor ,lijkt mij wel interesant,
zijn er mensen die dat kennen,en een reactie hebben
grt
zijn er mensen die dat kennen,en een reactie hebben
grt
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ethias assistance...vergelijk de voorwaarden eens bij Ethias.....beter dan depannage.be
Wist niet dat Ethias ook zo'n dienst had! Dan blijft nog de vraag met wie ze samen werken, zowel nationaal als internationaal.satsurfer schreef: ethias assistance...vergelijk de voorwaarden eens bij Ethias.....beter dan depannage.be
Bij depannage.be is dat bvb World Assistance maar wie dat in de praktijk is , weet ik niet.
Touring werkt bvb in Duistland met ADAC, de grootste pechverhelper daar ....grote pechdiensten werken vaak samen met de grote pechdiensten Europees, maar de kleinere...dat weet ik niet en dat is ook niet onbelangrijk om weten, kwestie dat je geen uren staat te wachten voor er iemand opduikt als het om kleinere pechdiensten gaat.
Meestal solferen ze je ook nog een medische en andere verzekeringen op en ik ben enkel geinteresseerd in pechverhelping van het voertuig...
normaal binnen het half uur ben je geholpen met ethias (Al 2 X nodig gehad).mouche schreef: maar de kleinere...dat weet ik niet en dat is ook niet onbelangrijk om weten, kwestie dat je geen uren staat te wachten voor er iemand opduikt als het om kleinere pechdiensten gaat.
zelf op kerstdag binnen het half uur.!
bij ethias zit repatriëring e.d. inbegrepen. of medische kosten...mouche schreef: Meestal solferen ze je ook nog een medische en andere verzekeringen op en ik ben enkel geinteresseerd in pechverhelping van het voertuig...
en mondiaal gedekt! depannage enkel europa (mits meerprijs)
toen ik depannage mailde dat ze geen correcte voorstelling maakten (nemen enkel VAB/Touring op in hun vergelijking) mailden ze mij dat ze enkel wilden vergelijken met de 'meest gebruikte' pechverhelpdingdiensten
![Sad :(](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/sad.gif)
Zegt genoeg.....
't is wel geen know-how van een Touring Wegenhulp.....ze slepen uw auto direct mee, herstellen ter plaatse doen ze niet echt....
maar de prijs is ook 1/2 of minder dan Touring.....
Bedankt Satsurfer!
Graag had ik hier wat meer reacties en ervaringen vernomen, ook in het buitenland van andere dan VAB en Touring klanten.
Graag had ik hier wat meer reacties en ervaringen vernomen, ook in het buitenland van andere dan VAB en Touring klanten.
Waarom kijk je niet eens bij DVV?
Als ik me niet vergis is dat rond de 48 eur op jaarbasis, ook in buitenland.
Je kan er enkel op inschrijven als je wagen nog geen 4 jaar oud is.
Heb dat vroeger al gedaan en had ze nodig voor nen platten band => op een uurke tijd toch ook geregeld ze!![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
Heb dat vroeger al gedaan en had ze nodig voor nen platten band => op een uurke tijd toch ook geregeld ze!
![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
Mijn wagen is juist 4 jaar oud en ik wil van mijn Omnium verzekering af...en als compensatie hiervoor en een wagen die wat ouder wordt....een goedkopere pechverhelpingsdienst dan VAB en Touring!Maryline schreef: Waarom kijk je niet eens bij DVV?
Heb dat vroeger al gedaan en had ze nodig voor nen platten band => op een uurke tijd toch ook geregeld ze!![]()
Je moet er rekening mee houden dat je voor de pechverhelping en assistance zelf steeds bij een beperkt aantal maatschappijen terecht komt. Bvb enkele jaren geleden had ik mijn assistance bij Zurich. Als je belde, nam er wel iemand op die Zurich assistance zei, maar eigenlijk zat je bij Gesa (wat nu IPA is, geloof ik).
Deze zomer de assistance van KBC autolease gebeld, maar dat is gewoon VAB. Het is eigenlijk gewoon een telefonist(e) die afhankelijk van het nummer dat je belt een andere begroeting doet en wat andere schermen op haar computer moet invullen.
Deze zomer de assistance van KBC autolease gebeld, maar dat is gewoon VAB. Het is eigenlijk gewoon een telefonist(e) die afhankelijk van het nummer dat je belt een andere begroeting doet en wat andere schermen op haar computer moet invullen.
Dat is inderdaad het probleem. Het is ook zo dat er er een soort monopolie is van boven opgenoemde maatschappijen die zich dan hogere tarieven kunnen veroorloven. Ik heb de tarieven vergeleken met die van de grootste pechverhelpers in Nederland (ANWB) en Duistland ( ADAC) en die beslaan ook een groot clienteel maar zijn stukken goedkoper! Toppunt is dat ANWB samenwerkt hier in Belgie met VAB en ADAC met Touring. Helaas kan je binnen de EU nog niet aansluiten bij een pechdienst in een buurland , ook als je een internationale formule kiest. En als het al zou kunnen, met ADAC bvb , moet je wel in het Duits bellen naar ginder als je hier vastzit in je garage!Guido schreef: Je moet er rekening mee houden dat je voor de pechverhelping en assistance zelf steeds bij een beperkt aantal maatschappijen terecht komt.
Daarbij koppelen de meeste grootspelers de basis-pechverhelping op een verdoken manier aan andere verzekeringsformules waar men niet altijd in geinteresseerd is. Ik hoef geen ski-verzekering als ik nooit ski bvb...In feite zou men dit koppelverkoop kunnen noemen!
Waar kan je nu infeite terecht alleen voor de auto buiten,
goedkoop dan ,Touring en VAB,
depanage .be,maar tot hier weinig reactie van mensen daarop,
zijn er nog
mvg
zijn er nog
mvg
Andere:Toya schreef: Waar kan je nu infeite terecht alleen voor de auto buiten,
zijn er nog
mvg
Als je bij Total tankt (25 liter) krijg je gratis pechverlening de volgende 3
weken. Total is wel duurder dan andere merken...
Europe Assistance?
Bij jou automerk of garage?
Hoi
Zijn er mensen die gebruik maken van de mobiliteitsgarantie van VW,
en daar ervaring mee hebben,
heb mij èèn aangekocht en weet nu niet of ik dan een pechverhelping nodig heb,
ze leggen het wel mooi uit in de garage ,maar wil het hier van mensen die er al gebruik van maken eens horen,
Zijn er mensen die gebruik maken van de mobiliteitsgarantie van VW,
en daar ervaring mee hebben,
heb mij èèn aangekocht en weet nu niet of ik dan een pechverhelping nodig heb,
ze leggen het wel mooi uit in de garage ,maar wil het hier van mensen die er al gebruik van maken eens horen,