Mastercard Deutsche Bank problemen
-
- Newbie
- Contacteer:
Mastercard Deutsche Bank problemen
Hallo iedereen,
Ondervindt er nog iemand problemen met z'n MC bij DB?
Het is reeds de tweede keer dat ik een online aankoop doe, dit perfect blijkt te werken, zonder enige foutmelding.
Maar... de tegenpartij ontvangt niks, en het bedrag gaat niet van mijn rekening.
Geld genoeg op de rekening, nog nooit in het rood gestaan, kaart niet vervallen,...
Kan iemand mij hulp/raad bieden?
Groeten
Ondervindt er nog iemand problemen met z'n MC bij DB?
Het is reeds de tweede keer dat ik een online aankoop doe, dit perfect blijkt te werken, zonder enige foutmelding.
Maar... de tegenpartij ontvangt niks, en het bedrag gaat niet van mijn rekening.
Geld genoeg op de rekening, nog nooit in het rood gestaan, kaart niet vervallen,...
Kan iemand mij hulp/raad bieden?
Groeten
Re: Mastercard Deutsche Bank problemen
zelf nog nooit problemen mee gehad en betaal veel online, kontakt met db opnemen zou ik zeggen
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Newbie
- Contacteer:
Veel zinnigs weten die niet te vertellen, buiten dat er geen transactie geregistreerd staat 

Probeer eens geld uit de geldautomaat te halen of er mee te betalen in de winkel... Als da werkt zou er normaal gezien niks mis mogen zijn met je kaart en is deze juist geregistreerd.
Wel goed opletten dat je de gegevens goed invult als je online iets wil bestellen.. Als er één getalletje niet juist is, krijg je daarom niet altijd een foutmelding, maar wordt de transactie ook niet uitgevoerd.
Wel goed opletten dat je de gegevens goed invult als je online iets wil bestellen.. Als er één getalletje niet juist is, krijg je daarom niet altijd een foutmelding, maar wordt de transactie ook niet uitgevoerd.
Ik doe het meeste van mijn aankopen online tegenwoordig via paypal. De meeste sites accepteren deze betaalwijze en rekenen er geen extra kosten voor aan. Gedaan ook met kredietkaartgegevens in te moeten vullen op een onbekende site, elke keer je betaalt met paypal word je eerst doorgewezen naar de Paypal-site.
Ik heb ook een mastercard van DB en (tot nu) geen problemen hiermee.
Ik heb ook een mastercard van DB en (tot nu) geen problemen hiermee.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Nooit enig probleem gehad met de DB Mastercard. De meeste online aankopen doe ik wel via Paypal.
Is het een bepaalde site die problemen geeft of zijn het meerdere sites ?
Is het een bepaalde site die problemen geeft of zijn het meerdere sites ?