Order fondsen
Order fondsen
Ik heb op 05/05/2013 een order geplaatst voor INVESCO-fonds. Op de site staat dat de afrekening dag nadien is, vandaag zie ik dat deze nog steeds in behandeling staan. Normaal zijn mijn orders altijd klokvast doorgevoerd. Komt dit door een late afrekening met Invesco of scheelt er iets anders?
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: Order fondsen
De afrekening is afhankelijk of u uw order voor of na 12 u. heeft geplaatst. Orders na 12u. kunnen pas de volgende dag verwerkt worden bij Invesco.
Het afsluiten van de orders verschilt per fondsenhuis. Onder de tab ''Uitvoering" bij Complete funds, vindt u de informatie over de verwerking van een order voor alle fondsen terug.
Indien uw order nog steeds in behandeling blijft staan, gelieve ons hierover te contacteren. Dan kijken wij het direct na.
Het afsluiten van de orders verschilt per fondsenhuis. Onder de tab ''Uitvoering" bij Complete funds, vindt u de informatie over de verwerking van een order voor alle fondsen terug.
Indien uw order nog steeds in behandeling blijft staan, gelieve ons hierover te contacteren. Dan kijken wij het direct na.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Order fondsen
Ik heb net via de site een mail gestuurd voor nazicht.