Nieuwe forumsoftware
Re: Nieuwe forumsoftware
lettertype probleem zou moeten opgelost zijn
kan iemand dit bevestigen?
kan iemand dit bevestigen?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ik kan geen tekst meer in kleur zetten. 

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
bedankt om te melden
welke browser en operating systeem?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Dat probleem heb je intussen al verholpen hoor. Het is een melding van 2,5 maand geleden. 

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Ik neem aan dat dit antwoord voor mij zou kunnen bedoeld zijn. (op een berichtje dat ik gisterenavond plaatste en onmiddellijk terug verwijderde).webmaster schreef:bedankt om te melden
Ik vond intussen namelijk zelf een oplossing.
Indien zo : sorry en dank voor de moeite.
ik moet denk ik verstrooid geweest zijn, ik dacht dat iemand melding maakte van letterkleur probleem, maar blijkbaar toch al opgelost
we hebben deze week wat aanpassingen gedaan aan de motor van de site, waardoor alles nog sneller zou moeten draaien
daarom dat we nu extra waakzaam zijn voor probleempjes
we hebben deze week wat aanpassingen gedaan aan de motor van de site, waardoor alles nog sneller zou moeten draaien
daarom dat we nu extra waakzaam zijn voor probleempjes
Is er weer iets veranderd?
Bij elke link die ik aanklik (terug naar forumindex, naar een thread, etc), gaat er een redirect naar:
https://facebook.com/connect/ping?client_id=...." onclick="window.open(this.href);return false;.
Wat doet dat?
Bij elke link die ik aanklik (terug naar forumindex, naar een thread, etc), gaat er een redirect naar:
https://facebook.com/connect/ping?client_id=...." onclick="window.open(this.href);return false;.
Wat doet dat?
tiens, bij ons werkt alles perfect op verschillende browsers
kan je mij misschien eens een pm doorsturen met wat niet werkt (liefst met screenshot)
dank,
Kristof
kan je mij misschien eens een pm doorsturen met wat niet werkt (liefst met screenshot)
dank,
Kristof
Dit krijg ik al een hele tijd. Wel goed, ik dacht dat het aan mij lag.anonymous schreef:Is er weer iets veranderd?
Wat doet dat?

Als ik de "back" knop van de browser gebruik, staat die link er meestal een paar keer tussen. Dus moet ik verschillende keren op de "back" knop drukken eer ik terug op de gewenste pagina ben.
filip, heb jij ook software die facebook blokkeert?
nee dat heb ik niet. Kan gewoon op Facebook. Het is ook niet bij elk topic dat dit verschijnt
filip kan je mij misschien eens een pm doorsturen met wat niet werkt (liefst met screenshot)
dank,
Kristof
dank,
Kristof
Even de tapatalk API updaten aub. 

Er schort duidelijk iets aan het telwerk.