Ageas
TIP
Re: Ageas
jens_dev schreef:Aan het tempo dat de rente stijgt en de obligatiekoersen dalen, gaat die boekwaarde wel in sneltempo naar beneden. Nu nog iets van €38, komende van €43?
Jens-dev, zie http://cws.huginonline.com/A/134212/PR/ ... 4_142.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Degene die gehoopt hadden op een koers onder 30 euro kunnen vandaag hun hart ophalen (het duurt misschien maar even).
Heb juist nog een pakketje gekocht onder de 30 euro...Config85 schreef:Degene die gehoopt hadden op een koers onder 30 euro kunnen vandaag hun hart ophalen (het duurt misschien maar even).
Zou er ook nog wel wat lusten voor de uitbetaling van 1 euro.landethk schreef:Heb juist nog een pakketje gekocht onder de 30 euro...Config85 schreef:Degene die gehoopt hadden op een koers onder 30 euro kunnen vandaag hun hart ophalen (het duurt misschien maar even).
Hoop dat nu we onder de 30 zitten we terugkeren naar koersen van mei/juni 28 euro.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
-
- Hero Member
- Contacteer:
Kapitaalsvermindering ? Wanneer ?
13 december 2013 is de betaaldatum en 10 december 2013 is de ex-coupon-date.
Dus iedereen die voor ex-coupon-date (10 december 2013) aandelen Ageas in portefeuille heeft, ontvangt 1 euro bruto en netto per aandeel.
Dus iedereen die voor ex-coupon-date (10 december 2013) aandelen Ageas in portefeuille heeft, ontvangt 1 euro bruto en netto per aandeel.
Banner, geen Ageaskes meer in portefeuille?
zeezout schreef:Zou er ook nog wel wat lusten voor de uitbetaling van 1 euro.landethk schreef:Heb juist nog een pakketje gekocht onder de 30 euro...
Hoop dat nu we onder de 30 zitten we terugkeren naar koersen van mei/juni 28 euro.
Laagste koers de laatste dagen was inderdaad nipt onder de 30 euro. TK14 geeft aan deze koersen een pakketje op de kop kunnen tikken.
28 euro is wel een koers die dateert van voor de bekendmaking van de resultaten. Misschien zien we deze niveaus niet meer terug. Hoewel ik besef dat op de beurs geen garanties bestaan.
Banner, ik dacht al zoiets.
Reden van verkoop?
Reden van verkoop?
http://cws.huginonline.com/A/134212/PR/ ... 5_142.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ze doen rustig verder met inkopen, het was ook een gunstige week voor hen omdat te doen.
heb vorige week nog bijgekocht aan 29,9
heb vorige week nog bijgekocht aan 29,9
Ik verkoop echter niet. Ageas moet mijn inziens minstens naar een koers boven zijn boekwaarde, maar dat zal wellicht nog enkele jaren duren. Geen probleem voor Piper.Banner schreef:Beste piper, 90% verkocht.
Heb er nu nog zo'n 250 over.
Piper, eentje om te koesteren.

De mijne zijn nu ook allemaal de deur uit. €'s koesteren, kan ook.