Umicore
TIP
Umicore
Ik volg Umicore ook nauw op de voet, maar heb wel reeds jaren geleden verkocht aan +/- 38 euro. Tot heden heb ik nog altijd niet teruggekocht wegens koersniveaus niet interessant genoeg.reteiP schreef:Umicore zit ook onterecht bij de klappen krijgers, net als nog vele anderen.
Heb wat cash opzij staan en misschien kies ik wel voor Umicore, maar dan na de dividendknip.
Misschien brengt de huidige malaise nieuwe koopkansen met zich teweeg.
Re: Umicore
Ik heb ze ooit gekocht aan 29.5, dan al snel verkocht aan 34.
Dit jaar ze nog eens gekocht (net voor het aankoopprogramma werd bekend gemaakt), dividend opgestreken en terug verkocht met winst.
Had wel ergens verwacht dat Frère wel eens in Umicore zou durven stappen, dus had dan spijt van me verkoop.
Misschien komen er terug kansen, anderzijds is Bois Sauvage ook een optie.
Dit jaar ze nog eens gekocht (net voor het aankoopprogramma werd bekend gemaakt), dividend opgestreken en terug verkocht met winst.
Had wel ergens verwacht dat Frère wel eens in Umicore zou durven stappen, dus had dan spijt van me verkoop.
Misschien komen er terug kansen, anderzijds is Bois Sauvage ook een optie.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Umicore houdt al bij al goed stand in deze huidige malaise.
Mogelijk koopt GBL verder aandelen op, zou me verwonderen dat ze tevreden zijn met 3%Piper schreef:Umicore houdt al bij al goed stand in deze huidige malaise.
Umicore heeft ook een goed track record. Een beetje zoals Colruyt dat als het tijdelijk minder goed gaat ook niet fel terugvalt.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
zeezout schreef:Mogelijk koopt GBL verder aandelen op, zou me verwonderen dat ze tevreden zijn met 3%Piper schreef:Umicore houdt al bij al goed stand in deze huidige malaise.
Umicore heeft ook een goed track record. Een beetje zoals Colruyt dat als het tijdelijk minder goed gaat ook niet fel terugvalt.
Zeezout, Umicore is inderdaad een sterk en gezond bedrijf. Ik heb evenwel verkocht reeds zeer lang geleden aan +/- 38 euro en aan huidige koers vind ik Umicore persoonlijk geen buy. Blijf Umicore wel zeker nauw volgen.
De mogelijkheid bestaat inderdaad wel dat Gbl nog aandelen Umicore zal opkopen.
Mooie stijging vandaag voor Umicore zonder (voorlopig) enig nieuws.
Misschien één of ander koopadvies?
Misschien één of ander koopadvies?
Misschien omdat ze in China een nieuwe fabriek mogen bouwen?
http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... 6-3113.art" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... 6-3113.art" onclick="window.open(this.href);return false;
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Voor mij is en blijft umicore (smaen met nyrstar) mijn(Belgische) afdekking 'grondstoffen'. Liever een propere bovengrondse goudmijn....en precies daar in het goud is het blijkbaar weer aan het rommelen ?
Umicore zakt ook langzaam steeds verder weg, maar om terug te kopen, is het wat mij betreft nog te vroeg.
-
- Newbie
- Contacteer:
Umicore , aan steun 31,58 lijkt me wel wat als eerste schijf, de vraag blijft tot in hoeverre de economie nu waarlijk aan een opleving begonnen is
Grt, Marc
Grt, Marc
Probleem voor Umicore is dat de materiaalprijzen zakken en blijven zakken.marcheyrman schreef:Umicore , aan steun 31,58 lijkt me wel wat als eerste schijf, de vraag blijft tot in hoeverre de economie nu waarlijk aan een opleving begonnen is
Grt, Marc
Ze zullen vast ook niet positief reageren op de tegenvallende resultaten van oa Solvay en Tessenderlo, toch voor een stuk sectorgenoten.
De koers komt wel terug op het niveau waarop ze een paar maand geleden eigen aandelen begonnen in te kopen.
De koers komt wel terug op het niveau waarop ze een paar maand geleden eigen aandelen begonnen in te kopen.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Ik zou opletten, want Umicore zit voor 5% in Nyrstar.reteiP schreef:Terug gekocht aan € 33,52
Opvallend cyclische aandelen Umicore, Bekaert en Solvay zwaar in de min!Monrose schreef:Ik zou opletten, want Umicore zit voor 5% in Nyrstar.reteiP schreef:Terug gekocht aan € 33,52