erfenis
erfenis
Hoe betaald men het minste successie? Wat zijn de beste strategieen?
Kan mij iemand een goed dossier hierover aanbevelen...?
Re: erfenis
Op de website van notaris prof. Spruyt kan men een en ander daarover vinden ( ook hoe men eventueel iemand kan proberen te onterven).johan d schreef: Hoe betaald men het minste successie? Wat zijn de beste strategieen?
http://www.berquinnotarissen.be/nl/algemeen-jur.pl#
Ook op de website van DB
zie eveneens een pdf in bijlage
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door paul op 3 september 2008, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
@Paul,paul schreef:Op de website van notaris prof. Spruyt kan men een en ander daarover vinden ( ook hoe men eventueel iemand kan proberen te onterven).johan d schreef: Hoe betaald men het minste successie? Wat zijn de beste strategieen?
Ook op de website van DB
Kan je mij deze pdf-file ook in franstalige versie in deze topic bezorgen.
Groeten en bij voorbaat dank.
De beste strategie is zo veel mogelijk te schenken 3 jaar voor je overlijdingsdatum.johan d schreef: Hoe betaald men het minste successie? Wat zijn de beste strategieen?
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Er is een verschil tussen de vlaamse, waalse , en brusselse erfenisregelgeving.Buidel schreef:@Paul,paul schreef:
Op de website van notaris prof. Spruyt kan men een en ander daarover vinden ( ook hoe men eventueel iemand kan proberen te onterven).
Ook op de website van DB
Kan je mij deze pdf-file ook in franstalige versie in deze topic bezorgen.
Groeten en bij voorbaat dank.
Indien de franstalige vertaling van de nederlandstalige pdf versie zou bestaan, en in de veronderstelling dat ik erover zou kunnen beschikken, dan zal ik die zeker niet op een nederlandstalig forum plaatsen.
Spaargids heeft geen franstalig forum( wel een franstalige spaargids ): zouden de walen geen geld hebben, en zou het franstalig forum daarom niet van de grond komen.
( Het antwoord op uw vraag wordt via PM gedaan ).
Laatst gewijzigd door paul op 27 september 2008, 10:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is zeker niet de reden hoor Paul. Er waren een aantal technische beperkingen die binnenkort opgelost zijn. Je mag tegen eind oktober het Franstalige forum online verwachten.Spaargids heeft geen franstalig forum( wel een franstalige spaargids ): zouden de walen geen geld hebben, en zou het franstalig forum daarom niet van de grond komen.