Bankcheque argenta
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Bankcheque argenta
Ik heb me een andere auto aangeschaft en de betaling zou geregeld worden via bankcheque. Ik weet eigenlijk niet hoe dit juist werkt. Dus ik moet bij argenta zo'n cheque gaan vragen. Moet op dat moment het bedrag op jouw zichtrekening staan, of mag dat ook op de spaarrekening?
Wanneer gaat het bedrag van de rekening? Als ik de cheque vraag, of als de verkoper hem incasht?
Wanneer gaat het bedrag van de rekening? Als ik de cheque vraag, of als de verkoper hem incasht?
Re: Bankcheque argenta
Als het niet op je zichtrekening staat zal de bankdirecteur het zelf van je spaarrekening overschrijven naar de zichtrekening.
Het gaat er normaal gezien af met de valutadatum van de dag waarop je de cheque krijgt.
Het gaat er normaal gezien af met de valutadatum van de dag waarop je de cheque krijgt.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Als het geld op een e-spaar rekening staat kan de bediende geen cheque maken , je zal het moeten zelf op uw zichtrekening zetten.
Misschien is zelf overschrijven naar uw garage ook een mogelijkheid .Zonder bankcheque dus.
Misschien is zelf overschrijven naar uw garage ook een mogelijkheid .Zonder bankcheque dus.
De garage prefeert een bankcheque. Ja ik heb zo'n e-spaar. Dus volgende week maandag zal ik het bedrag op mijn zichtrekening zetten. Laat het deze week nog maar wat intrest opbrengen
Waar is de tijd dat we voor zoiets ons boekje met Eurocheques konden bovenhalen.....
Trouwens, je kan gerust nog cheques vragen bij Argenta (gratis, wat dacht je), maar niemand zal ze aanvaarden..... Nochtans was vroeger ook maar 7000 BEF gedekt door een Eurocheque.
Trouwens, je kan gerust nog cheques vragen bij Argenta (gratis, wat dacht je), maar niemand zal ze aanvaarden..... Nochtans was vroeger ook maar 7000 BEF gedekt door een Eurocheque.