Vastgoedbevaks
TIP
Re: Vastgoedbevaks
Mijn verkooporder dat al maanden in de wachtrij stond, is aan slotkoers uitgevoerd.Jhn schreef:Aedifica lapt er ineens 6,58% bij opt einde, iemand een idee waarom?
@Zeezout: voor bevaks zijn er geen opties, zelfs niet voor Cofinimmo. Een koerssprong op een optie-expiratiedag, toch vreemd.
Bovendien lopen de opties af om 16:00, niet? Zelfs voor een aandeel waarvoor er wel opties zijn, heeft het "masseren" van de slotkoers dan weinig zin...
OTC opties kunnen op ieder ogenblik aflopen. Of het dat is betwijfel ik. Maar wat dan wel ?
Sinds dit jaar valt het me op dat bevaks nogal eens sterk bewegen vlak voor de slotbel.
In ieder geval voor wie in de rij stond mooi meegenomen. Mijn COFI's waren jammer genoeg al vroeger de deur uit.
Sinds dit jaar valt het me op dat bevaks nogal eens sterk bewegen vlak voor de slotbel.
In ieder geval voor wie in de rij stond mooi meegenomen. Mijn COFI's waren jammer genoeg al vroeger de deur uit.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Amai, dat is een meevallerZwygymor schreef:Mijn verkooporder dat al maanden in de wachtrij stond, is aan slotkoers uitgevoerd.Jhn schreef:Aedifica lapt er ineens 6,58% bij opt einde, iemand een idee waarom?
@Zeezout: voor bevaks zijn er geen opties, zelfs niet voor Cofinimmo. Een koerssprong op een optie-expiratiedag, toch vreemd.
Bovendien lopen de opties af om 16:00, niet? Zelfs voor een aandeel waarvoor er wel opties zijn, heeft het "masseren" van de slotkoers dan weinig zin...
De mijne staan nu met 17% winst, maar ga ze nog wat bijhouden.
Al heb ik wel iets bijgeleerd.
Hoe naief kunnen sommige beleggers zijn, hé. Niet-gereguleerde "Over the counter" derivaten kopen, en de deur wagewijd openzetten voor manipulatie allerlei.zeezout schreef:OTC opties kunnen op ieder ogenblik aflopen.
Daar vergist u zich in, er zijn inderdaad OTC opties op Cofinimmo, via de Eurexchange beurs.Zwygymor schreef:Mijn verkooporder dat al maanden in de wachtrij stond, is aan slotkoers uitgevoerd.Jhn schreef:Aedifica lapt er ineens 6,58% bij opt einde, iemand een idee waarom?
Update: Ik kan de link niet posten omdat het lijkt op spam, diepe zucht. Je moet maar even naar de eurexchange website gaan.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
maak dan 'n nieuwe url aan via tinyurlPoldemol schreef:Ik kan de link niet posten omdat het lijkt op spam
(plak uw url in het venstertje, klik op "make my tinyurl" en gebruik hier de nieuwe url)
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Leasinvest RE geeft obligatie uit
Leasinvest RE geeft een 6-jarige obligatie uit tegen een 3.75% brutorente. De gebruikelijke meerkost bij inschrijving (aan 101.875%) en de RV drukken het nettorendement.
http://www.marketwatch.com/story/leasin ... 2013-09-25" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marketwatch.com/story/leasin ... 2013-09-25" onclick="window.open(this.href);return false;
Nee, het probleem is dat ik redelijk nieuw ben hier, en daarom (nog) geen links mag posten Beetje debielSpruitekop schreef:maak dan 'n nieuwe url aan via tinyurlPoldemol schreef:Ik kan de link niet posten omdat het lijkt op spam
(plak uw url in het venstertje, klik op "make my tinyurl" en gebruik hier de nieuwe url)
Re: Leasinvest RE geeft obligatie uit
Al na één dag afgesloten, ondanks een al bij al eerder karige rente. De koers van de Leasinvest is intussen iets aangetrokken.Zwygymor schreef:Leasinvest RE geeft een 6-jarige obligatie uit tegen een 3.75% brutorente. De gebruikelijke meerkost bij inschrijving (aan 101.875%) en de RV drukken het nettorendement.
Re: Vastgoedbevaks dag vandaag ;-)
precies bevak-day!
weer grote volumes voor een aantal, waaronder INTO, COFB, WDP, LEAS, ...
met hogere koersen als gevolg
weer grote volumes voor een aantal, waaronder INTO, COFB, WDP, LEAS, ...
met hogere koersen als gevolg
en weer in de laatste minuten een spurtje
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Mijn bevaks doen het zeer goed
Lees er hier alles over:
http://cms6.proximedia.com/files/62049/ ... _25_13.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Lees er hier alles over:
http://cms6.proximedia.com/files/62049/ ... _25_13.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Nog iemand die Gert De Mesure volgt.Jhn schreef:Mijn bevaks doen het zeer goed
Lees er hier alles over:
@ zwygymor, heb daar al veel interessants gelezen over bevaks.
Met als gevolg dat ik er toch een 6 goede heb uitgekozen.
Trouwens WDP is aan een fikse jump bezig, i like
Iemand een idee waarom?
Straks nog een dividend meescharen van Aedifica
Met als gevolg dat ik er toch een 6 goede heb uitgekozen.
Trouwens WDP is aan een fikse jump bezig, i like
Iemand een idee waarom?
Straks nog een dividend meescharen van Aedifica
WDP is ook mijn succesbevak.
Gekocht aan 46 begin dit jaar, en nu 55.
Daarenboven nog een dividend van ca 5% (heb wel gekozen voor aandelen).
Tevreden ben ik zeker, alleen zou ik willen begrijpen waar de stijging vandaan komt.
Gekocht aan 46 begin dit jaar, en nu 55.
Daarenboven nog een dividend van ca 5% (heb wel gekozen voor aandelen).
Tevreden ben ik zeker, alleen zou ik willen begrijpen waar de stijging vandaan komt.