Ageas
TIP
Re: Ageas
Ja hoor, extra in de picture zetten. Van pumpen gesproken....Piper schreef:Wat een waarheid als een koe is: bedrijven die eigen aandelen inkopen, presteren fors beter.
http://www.beursduivel.be/nieuws/263962 ... beter.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Eens herhalen kan nooit kwaad.
Ik heb opgemerkt dat wanneer je een aandeel bezit je alleen het positieve post. Het negatieve hou je tot je verkocht hebt.
Is het niet de bedoeling om de anderen te informeren wat er allemaal kan gebeuren.
Als de rente stijgt: wat heeft dit voor gevolgen voor ons geliefde ageas!
Dat is natuurlijk niet zo belangrijk

http://www.tijd.be/nieuws/archief/Verze ... ight=ageas" onclick="window.open(this.href);return false;
Ze zullen mogelijks een beetje van hun cash spenderen .
Ze zullen mogelijks een beetje van hun cash spenderen .
Was gisteren al bekend geworden. Ben benieuwd hoe dat gaat evolueren, want blijkbaar zijn er nog kapers op de kust. De grote Europese verzekeraars zouden evenwel geen interesse tonen.
Berkshire Hathaway had wel intresse, en deze staan er niet voor bekend om een kat in een zak te kopenConfig85 schreef:Was gisteren al bekend geworden. Ben benieuwd hoe dat gaat evolueren, want blijkbaar zijn er nog kapers op de kust. De grote Europese verzekeraars zouden evenwel geen interesse tonen.

Seg Beursdemon,
Nogal wiedes dat iemand positief is als ie het aandeel bezit, en eerder negatief als ie het verkoopt.
Als je objectieve info zoekt moet je niet naar een forum komen, daar hoor je meningen.
BTW: ik gok dat dat er nog een correctie komt. Ik heb nog Ageas en als iedereen ze nu zou dumpen door mijn post kan ik ze goedkoop inkopen. Leep hé.
Denk je nu echt dat een post in een forumke als dit de koers van Ageas, een BEL20er met een beurskapitalisatie van 7 miljard € notabene, opgevolgd door > 10 analisten, kan manipuleren?
beetje naief toch...
Verder no hard feelings, nog veel succes met uw beleggingen, BTW wat raadt jij aan?
Nogal wiedes dat iemand positief is als ie het aandeel bezit, en eerder negatief als ie het verkoopt.
Als je objectieve info zoekt moet je niet naar een forum komen, daar hoor je meningen.
BTW: ik gok dat dat er nog een correctie komt. Ik heb nog Ageas en als iedereen ze nu zou dumpen door mijn post kan ik ze goedkoop inkopen. Leep hé.
Denk je nu echt dat een post in een forumke als dit de koers van Ageas, een BEL20er met een beurskapitalisatie van 7 miljard € notabene, opgevolgd door > 10 analisten, kan manipuleren?
beetje naief toch...
Verder no hard feelings, nog veel succes met uw beleggingen, BTW wat raadt jij aan?
beursdemon schreef:Ja hoor, extra in de picture zetten. Van pumpen gesproken....Piper schreef:Wat een waarheid als een koe is: bedrijven die eigen aandelen inkopen, presteren fors beter.
http://www.beursduivel.be/nieuws/263962 ... beter.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Eens herhalen kan nooit kwaad.
Ik heb opgemerkt dat wanneer je een aandeel bezit je alleen het positieve post. Het negatieve hou je tot je verkocht hebt.
Is het niet de bedoeling om de anderen te informeren wat er allemaal kan gebeuren.
Als de rente stijgt: wat heeft dit voor gevolgen voor ons geliefde ageas!
Dat is natuurlijk niet zo belangrijk
Bijna terug aan 32.00 EUR
Mvg,
Geblin

Mvg,
Geblin
Ageas maakte vandaag ijzersterke resultaten bekend, maar koersreactie blijkt er matig te zijn.
Dit gebeurde ook bij o.a. Boskalis na bekendmaking van schitterende resultaten. De koersreactie volgde echter weken nadien. Ondertussen wel +20% voor Boskalis sinds bekendmaking van resultaten.
De beurs, er zit gewoon geen logica in.
Dit gebeurde ook bij o.a. Boskalis na bekendmaking van schitterende resultaten. De koersreactie volgde echter weken nadien. Ondertussen wel +20% voor Boskalis sinds bekendmaking van resultaten.
De beurs, er zit gewoon geen logica in.
resultaten zijn waarschijnlijk niet "beter" dan algemeen verwacht.
In mijn portefeuille één van de 3 aandelen die sinds 1/8 licht achteruit is gegaan.
De negatieve berichten over ex fortis en processen kunnen ook meespelen.
In mijn portefeuille één van de 3 aandelen die sinds 1/8 licht achteruit is gegaan.
De negatieve berichten over ex fortis en processen kunnen ook meespelen.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Zeezout, dat speelt reeds jaren mee, maar op termijn zal Ageas volledig losgekoppeld worden van zijn Fortisverleden.zeezout schreef:De negatieve berichten over ex fortis en processen kunnen ook meespelen.
Zonder het Fortisverleden en zonder het wantrouwen in banken en aanverwanten zou een aandeel als Ageas boven zijn boekwaarde van +/- 38 euro moeten noteren.
Minstens 40 euro is dan ook een koers welke ik vooropstel voor Ageas binnen enkele jaren.
Naar aanleiding van de schitterende recurrente resultaten bij Ageas gisteren verhoogt KBC Securities prompt zijn koersdoel naar 42 euro.
De koersreactie is al maanden lauw.. Al sinds augustus niet meer gestegen. Heb enkele dagen geleden verkocht omdat ik niet veel reactie verwachtte op de resultaten, en zelfs al noem je ze schitterend, er is amper reactie geweest.
Het aandeel is zijn momentum van onafgebroken stijging al enkele maanden kwijt.. Ik geloof zeker en vast in het potentieel, maar sinds augustus is het aandeel voor mij dood geld geweest. Desalniettemin met mooie winst verkocht.
Boven 33 euro stap ik graag terug in.
Het aandeel is zijn momentum van onafgebroken stijging al enkele maanden kwijt.. Ik geloof zeker en vast in het potentieel, maar sinds augustus is het aandeel voor mij dood geld geweest. Desalniettemin met mooie winst verkocht.
Piper schreef:Zeezout, dat speelt reeds jaren mee, maar op termijn zal Ageas volledig losgekoppeld worden van zijn Fortisverleden.zeezout schreef:De negatieve berichten over ex fortis en processen kunnen ook meespelen.
Zonder het Fortisverleden en zonder het wantrouwen in banken en aanverwanten zou een aandeel als Ageas boven zijn boekwaarde van +/- 38 euro moeten noteren.
Minstens 40 euro is dan ook een koers welke ik vooropstel voor Ageas binnen enkele jaren.
fortisverleden gaat terecht nog 10 jaren wegen op de koers.
Kost hun een vermogen aan advocaten en er kan altijd iets uit de kast vallen.
twijfel nog steeds om er wat bij te kopen
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
http://www.ageas.com/Documents/EN_SL_9M_2013.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Bovenstaand een link naar de resultaten, moesten jullie de weg nog niet gevonden hebben.
Het fortisverleden zal inderdaad nog een hele periode op de groep wegen denk ik, maar dit wil ook zeggen dat wij een zeer goed bedrijf voor een spotprijs kunnen kopen ( of konden kopen). Ageas is een aandeel dat wel een lange periode in mijn aandelenportefeuille zal zitten en waar ik al serieuze winsten heb bekomen.
Met vriendelijke groet,
Gentes
Bovenstaand een link naar de resultaten, moesten jullie de weg nog niet gevonden hebben.
Het fortisverleden zal inderdaad nog een hele periode op de groep wegen denk ik, maar dit wil ook zeggen dat wij een zeer goed bedrijf voor een spotprijs kunnen kopen ( of konden kopen). Ageas is een aandeel dat wel een lange periode in mijn aandelenportefeuille zal zitten en waar ik al serieuze winsten heb bekomen.
Met vriendelijke groet,
Gentes
De lauwe koersreactie dat is misschien wel de bedoeling ... zolang het inkoopprogramma loopt.Config85 schreef:De koersreactie is al maanden lauw.. Al sinds augustus niet meer gestegen. Heb enkele dagen geleden verkocht omdat ik niet veel reactie verwachtte op de resultaten, en zelfs al noem je ze schitterend, er is amper reactie geweest.
Geblin schreef:Het fortisverleden zal inderdaad nog een hele periode op de groep wegen denk ik, maar dit wil ook zeggen dat wij een zeer goed bedrijf voor een spotprijs kunnen kopen ( of konden kopen). Ageas is een aandeel dat wel een lange periode in mijn aandelenportefeuille zal zitten en waar ik al serieuze winsten heb bekomen.
Dat vind ik alvast ook.
Ageas blijft één van de goedkoopste en aantrekkelijkste aandelen op Euronext Brussel.
Ageas zal zonder enige twijfel nog jaren in mijn portefeuille aanwezig blijven.