rentafix
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
rentafix
Als BKCP en sommige andere banken het niet nodig vinden om op vragen te antwoorden, vind ik dat ze daar wel eens de gevolgen van zouden mogen dragen.
Door bv. in de toekomst geen vragen meer aan die banken te stellen.
BKCP heeft al als enigste gebruik gemaakt van een voorrecht, om enkel de oorspronkelijk vraagstellers nog op hun "vraag het aan toe te laten".
Inderdaad denk dat sommige banken die forum proberen te misbruiken, met gratis reclame
Door bv. in de toekomst geen vragen meer aan die banken te stellen.
BKCP heeft al als enigste gebruik gemaakt van een voorrecht, om enkel de oorspronkelijk vraagstellers nog op hun "vraag het aan toe te laten".
Inderdaad denk dat sommige banken die forum proberen te misbruiken, met gratis reclame
Re: rentafix
Ja, BKCP maakt het nu wel grof.
Ikzel had een vraag eenvoudige gesteld over Rentafix, deze kon met ja of neen beantwoord worden.
Deze heeft een paar dagen blijven staan, dan gewoon verdwenen.
Ook worden de koersen op de secundaire markt niet gepubliceerd.
Ik zou toch maar opletten met BKCP, hebben precies iets te verbergen ... er zijn sterkere banken omgevallen ...
Ikzel had een vraag eenvoudige gesteld over Rentafix, deze kon met ja of neen beantwoord worden.
Deze heeft een paar dagen blijven staan, dan gewoon verdwenen.
Ook worden de koersen op de secundaire markt niet gepubliceerd.
Ik zou toch maar opletten met BKCP, hebben precies iets te verbergen ... er zijn sterkere banken omgevallen ...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Zoals ?ronnie schreef:Ik zou toch maar opletten met BKCP, hebben precies iets te verbergen ... er zijn sterkere banken omgevallen ...
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Wel, diegenen die het normaal vinden dat de staat geld steekt in een bank kunnen zeggen dat deze bank nu nog niet omgevallen is. Als deze niet telt volstaat het naar de VS te kijken.Stier schreef:Zoals ?ronnie schreef:Ik zou toch maar opletten met BKCP, hebben precies iets te verbergen ... er zijn sterkere banken omgevallen ...
Feit is dat er nooit iets aan de hand is, tot na de feiten. Zelfs terwijl een kapitaalverhoging onderhandeld wordt is er geen sprake van een kapitaalverhoging. En het begint allemaal met een gebrek aan transparantie, exact hetgeen waarvan BKCP hier een prachtige demonstratie geeft. Ze kunnen zich natuurlijk herpakken, dat hebben er nog gedaan...
Ik vind het niet normaal dat de staat moet tussenkomen in het kapitaal van Banken. Voor wie het nog niet doorheeft op dit moment zijn het geen normale tijden.ronnie schreef:Wel, diegenen die het normaal vinden dat de staat geld steekt in een bank kunnen zeggen dat deze bank nu nog niet omgevallen is. Als deze niet telt volstaat het naar de VS te kijken.Stier schreef:
Zoals ?
Fortis is voor mij in het lange niet omgevallen. De enige bank die tot hiertoe echt op de fles is gegaan is Lehman Brothers. Ze is nog wel niet failliet maar de holding zit in Chapter 11. Ondertussen draait de bank nog altijd verder en zijn er reeds stukken verder verkocht. Er zullen wel degelijk mensen zijn die hier centen aan verloren hebben, maar dan enkel door investeringen in beursgerelateerde producten.
Blijkbaar is de hoofdstrategie van BKCP om te communiceren via het kantoor. Mijn insziens kan hun communicatie op dit forum ook beter. De vraag is of ze dit wil beter willen maken. Misschien is hun doelpubliek niet te weinig terug te vinden op dit forum.Feit is dat er nooit iets aan de hand is, tot na de feiten. Zelfs terwijl een kapitaalverhoging onderhandeld wordt is er geen sprake van een kapitaalverhoging. En het begint allemaal met een gebrek aan transparantie, exact hetgeen waarvan BKCP hier een prachtige demonstratie geeft. Ze kunnen zich natuurlijk herpakken, dat hebben er nog gedaan...
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Wel, als ze willen communiceren via het kantoor moeten ze maar niet aanwezig zijn in het 'vraag het aan ...' forum. Waarom een vraag verwijderen? Ze kunnen toch gewoon de dingen zeggen zoals ze zijn of in hun antwoord verwijzen naar het kantoor. Dit laatste is natuurlijk belachelijk voor een 'ja'/'neen' vraag.Stier schreef: Blijkbaar is de hoofdstrategie van BKCP om te communiceren via het kantoor. Mijn insziens kan hun communicatie op dit forum ook beter. De vraag is of ze dit wil beter willen maken. Misschien is hun doelpubliek niet te weinig terug te vinden op dit forum.
Als ze beginnen met vragen te verwijderen, kan je bv. altijd een andere topic openenronnie schreef:Wel, als ze willen communiceren via het kantoor moeten ze maar niet aanwezig zijn in het 'vraag het aan ...' forum. Waarom een vraag verwijderen? Ze kunnen toch gewoon de dingen zeggen zoals ze zijn of in hun antwoord verwijzen naar het kantoor. Dit laatste is natuurlijk belachelijk voor een 'ja'/'neen' vraag.Stier schreef: Blijkbaar is de hoofdstrategie van BKCP om te communiceren via het kantoor. Mijn insziens kan hun communicatie op dit forum ook beter. De vraag is of ze dit wil beter willen maken. Misschien is hun doelpubliek niet te weinig terug te vinden op dit forum.
-die ze zelf niet kunnen verwijderen. Eigenlijk als banken pertinent niet op vragen antwoorden, zouden zij bv. wel eens een tijdje geschorst mogen worden op het forum. Dit zou wel eerder uitzonderlijk moeten gebeuren, want zoiets is natuurlijk het begin van het einde op dit forum van zo een bank.
Een bank zou dit forum niet als gratis reclame mogen beschouwen, door alleen op vragen te antwoorden die in hun kraam past.
De webmaster zou bv. ons kunnnen laten stemmen om een bank een tijdje van het forum te laten schorsen ( natuurlijk kunnen dat tegengestelde belangen een rol spelen, maar het komt de objectiviteit een beetje te goede ).
Ik stel voor dat bv. enkel degene die geen antwoord op zijn vraag krijgt of zijn vraag ziet verdwijen, zo een vraag aan de webmaster tot schorsing van een bank kan indienen.
DB is de recordhouder zij hebben één bericht geplaatst vorig jaar : toen de website van DB supertraag was.
Maar er zijn nog andere banken die enkel reageren wanneer het hun goed uitkomt.
Kan ik inkomen.
Ik kijk nog steeds met veel belangstelling uit naar het antwoord op de vraag van 4 september die aan BKCP is gesteld door bartd...
olleke
Ik kijk nog steeds met veel belangstelling uit naar het antwoord op de vraag van 4 september die aan BKCP is gesteld door bartd...
olleke
"Beste klant,
Gelieve voor deze vraag contact op te nemen met uw kantoor.
B... Client Center"
Zulk een antwoord geeft B... meermaals. Onlangs o.a. op een vraag van Lies.
Kan mij moeilijk inbeelden dat B... op dergelijke manier de klanten een tevreden gevoel geeft.
Ik vind dat o.a. BKCP geen toegevoegde waarde ( meer ) aan dit forum brengt, en mogelijk alleen uit is op de gratis reclame.
Wat zouden wij hiertegen kunnen proberen te doen ?
Gelieve voor deze vraag contact op te nemen met uw kantoor.
B... Client Center"
Zulk een antwoord geeft B... meermaals. Onlangs o.a. op een vraag van Lies.
Kan mij moeilijk inbeelden dat B... op dergelijke manier de klanten een tevreden gevoel geeft.
Ik vind dat o.a. BKCP geen toegevoegde waarde ( meer ) aan dit forum brengt, en mogelijk alleen uit is op de gratis reclame.
Wat zouden wij hiertegen kunnen proberen te doen ?
en hop ... de vraag van 4 september is verdwenen ...
ik denk dat de webmaster best geplaatst is om stappen te zetten of suggesties te doen hierin
olleke
ik denk dat de webmaster best geplaatst is om stappen te zetten of suggesties te doen hierin
olleke
@ webmaster,
Ik ben niet tevreden over de manier hoe bkcp ons hier behandeld (vragen weghalen, niet antwoorden op onze vragen, onduidelijke antwoorden op onze vragen, enz...Ik hoop dat u aan dit probleem iets aan doet.
Ik ben niet tevreden over de manier hoe bkcp ons hier behandeld (vragen weghalen, niet antwoorden op onze vragen, onduidelijke antwoorden op onze vragen, enz...Ik hoop dat u aan dit probleem iets aan doet.
Als je echt 100% zeker wil zijn dat de webmaster het berichtje leest, kan je dat best via PB doen. Hij kan moeilijk alle berichtjes lezen, de webmaster doet zijn best wel, maar het moet allemaal na de werkuren gebeuren.pat schreef: @ webmaster,
Laatst gewijzigd door paul op 6 oktober 2008, 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.