Beleggen in Bitcoins?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Beleggen in Bitcoins?
Ik had totaal niet verwacht dat we de huidige prijzen nog dit jaar zouden bereiken (+600 USD/BTC).
Ik ben alvast een believer. Bitcoin is enorm ondergewaardeerd. 10000 USD binnen de 10 jaar lijkt me al een conservatieve schatting.
--- tekst verwijderd door webmaster, geen reclame aub---
Ik ben alvast een believer. Bitcoin is enorm ondergewaardeerd. 10000 USD binnen de 10 jaar lijkt me al een conservatieve schatting.
--- tekst verwijderd door webmaster, geen reclame aub---
Dat is de reden waarom ik er nog geen gekocht heb. Ik vond het te veel gedoe. Een gat in de markt?Roeland schreef:In België is het nog niet zo makkelijk om aan bitcoin te geraken (in tegenstelling tot Nederland bvb).
Maar aan de huidige koers zou ik nooit kopen...
-
- Hero Member
- Contacteer:
Is het mogelijk om de Bitcoin grafiek tov de euro ergens op te volgen (bv in Bloomberg app ofzo?)
klinkt heel interessant... aanvaard je cash/goud?Roeland schreef:Anyway, als iemand BTC wenst te kopen, kan die altijd met mij via PM contact opnemen. Ik koop het dan in uw plaats aan via de verschillende exchanges. In België is het nog niet zo makkelijk om aan bitcoin te geraken (in tegenstelling tot Nederland bvb). Ik kan ook voldoende info geven over hoe het veilig op te slaan e.d.
http://www.xe.com/currencycharts/?from= ... UR&view=1Mbartgo schreef:Is het mogelijk om de Bitcoin grafiek tov de euro ergens op te volgen (bv in Bloomberg app ofzo?)
-
- Hero Member
- Contacteer:
XE.com was precies wat ik wou. Goeie app ook als je in Denemarken of Zweden bent heb ik gemerkt.
ik aanvaard cash ja. Stuur maar een PM
De andere berichten die ik heb gehad zal ik vanavond beantwoorden, heb nu niet veel tijd.
je kan zelf in belgië kopen via bitstamp.net
Maar dat gaat even duren, want je moet je registeren, paspoort doorsturen etc
en dan nog enkele dagen wachten tot je geld op je online exchange account staat.
De andere berichten die ik heb gehad zal ik vanavond beantwoorden, heb nu niet veel tijd.
je kan zelf in belgië kopen via bitstamp.net
Maar dat gaat even duren, want je moet je registeren, paspoort doorsturen etc
en dan nog enkele dagen wachten tot je geld op je online exchange account staat.
Re: Beleggen in Bitcoins : poenscheppen of addertje ?
blijkbaar kan men met bitcoins wel wat poen scheppen ( 100 000, 00 eurokes ), maar moet je wel opletten voor eventuele fiscale en andere gevolgen ( beroep ? )
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 16&t=46757" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 16&t=46757" onclick="window.open(this.href);return false;
een interessant vraagstuk
vooral de valutadiscussie. bvb in Argentinië wordt goud effectief als "geld" geclassificeerd (en dus illegaal), en in Arizona is het een wettelijk betaalmiddel
maar voor mij is de essentie dat de overheid het geld probeert te pakken waar ze het pakken kan (ook al kan ze zoveel bijprinten/lenen als ze wil), en dat Bitcoin het net mogelijk maakt om die gelegaliseerde diefstal te vermijden
als je maar iemand vind die dat anoniem en met cash/goud wil betalen...
vooral de valutadiscussie. bvb in Argentinië wordt goud effectief als "geld" geclassificeerd (en dus illegaal), en in Arizona is het een wettelijk betaalmiddel
maar voor mij is de essentie dat de overheid het geld probeert te pakken waar ze het pakken kan (ook al kan ze zoveel bijprinten/lenen als ze wil), en dat Bitcoin het net mogelijk maakt om die gelegaliseerde diefstal te vermijden
als je maar iemand vind die dat anoniem en met cash/goud wil betalen...
Oude quote van Milton Friedman, die nog steeds brandend actueel is:
"The most important ways in which I think the internet will affect the big issue, is that it will make it more difficult for government to collect taxes."
"The most important ways in which I think the internet will affect the big issue, is that it will make it more difficult for government to collect taxes."
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
-
- VIP member
- Contacteer:
Ben ik nu de enige die gek geworden is of zijn alle Bitcoin-fanaten het ? Als men het geheimtaaltje hierover leest, dan vrees ik het tweede. Denken die computerfanaten nu echt dat de bevolking dit zal slikken? Mensen, wordt toch wakker!
- Tonijnbelegger
- Hero Member
- Contacteer:
Allez man, in de openingspost staat een link, kun je nog meer op je wenken bediend worden?. Deze: http://bitcoincharts.com/charts/mtgoxEU ... 1g10zm2g25" onclick="window.open(this.href);return false;bartgo schreef:Is het mogelijk om de Bitcoin grafiek tov de euro ergens op te volgen (bv in Bloomberg app ofzo?)
Als je overigens de grafiek bekijkt, zie je heel mooi volgende verschijnen:
We kunne allemaal voor of tegen iets zijn... beargumenteer dat voor jezelf en tijdens het avondeten met je familie.
In tussentijd, wees er van bewust hoe een massa ageert en reageert - 'ride the wave' en vul mee je zakken.
In tussentijd, wees er van bewust hoe een massa ageert en reageert - 'ride the wave' en vul mee je zakken.
- Tonijnbelegger
- Hero Member
- Contacteer:
Dat lijkt me een advies om veel geld mee te verliezen, tenzij je er al hebt natuurlijk en op verkopen staatSword schreef:We kunne allemaal voor of tegen iets zijn... beargumenteer dat voor jezelf en tijdens het avondeten met je familie.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Wat Roeland op 23 maart 2013 schreef:Ik heb enkele coins gekocht toen ze op 10 euro stonden
Gewoon even afwachten wanneer ik ze verkoop
Wat Tonijnbelegger op 2 april 2013 schreef:En de zeepbel wordt maar opgeblazen... €80 voor een Bitcoin. Begin dit jaar was het maar €10. Een rendement YTD van 412%
Wat Reppiepeppie op 2 april 2013 schreef:Sell sell sell!
http://deutsche-wirtschafts-nachrichten" onclick="window.open(this.href);return false; ... ne-nehmen/
Nu: $1.171Wat Tonijnbelegger op 3 april 2013 schreef:€100, dit is niet meer normaal...
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Vorige week dan toch maar ééntje gekocht (a 700$/btc).
Bedoeling is om niet te speculeren maar vast te houden: volgens mij gaat btc een kant kiezen, ofwel waardeloos ofwel stabiliseren op een veel hogere waarde.
Zat nog met het volgende, op het net niet meteen een antwoord gevonden:
als je eender welke geldige private key kent, heb je toegang tot diens btc. Nu lijkt het mij niet onoverkomelijk om een tool te hebben die alle combinaties private keys afgaat, hoe is het netwerk hiertegen beveiligd?
Bedoeling is om niet te speculeren maar vast te houden: volgens mij gaat btc een kant kiezen, ofwel waardeloos ofwel stabiliseren op een veel hogere waarde.
Zat nog met het volgende, op het net niet meteen een antwoord gevonden:
als je eender welke geldige private key kent, heb je toegang tot diens btc. Nu lijkt het mij niet onoverkomelijk om een tool te hebben die alle combinaties private keys afgaat, hoe is het netwerk hiertegen beveiligd?