Beleggingen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Beleggingen
Geachte,
Wie heeft er een beetje raad voor het volgende.
Safe Invest 93 van Dexia? Verkopen of houden. Momenteel veel verlies tov de aankoop, maar er zouden aandelen inzitten, en wat gaat de verdere toekomst! brengen? Moet normaal 8 jaar en 1 maand staan om geen roerende voorheffing te betalen. 27/10/2014 is de 8 j en 1 maand voorbij!
En wie weet hier iets vanaf?
Firstrekening, Lift Multisecurity, Lift Invest, First Invest?
Mvg
Jempi
Safe Invest 93 van Dexia? Verkopen of houden. Momenteel veel verlies tov de aankoop, maar er zouden aandelen inzitten, en wat gaat de verdere toekomst! brengen? Moet normaal 8 jaar en 1 maand staan om geen roerende voorheffing te betalen. 27/10/2014 is de 8 j en 1 maand voorbij!
Mvg
Jempi
Re: Beleggingen
Ik denk dat niemand je vandaag 'goede raad' kan geven die we waarschijnlijk allemaal ergens wel kunnen gebruiken.jempi25 schreef: Geachte,
Mvg
Jempi
Ik zou zeggen....afwachten, maar wie ben ik.
Over de Ethias produkten zijn er hier in andere topics al heel wat zaken gezegd, kortom: de First produkten zijn ok (type Tak 21), aan al de andere Ethias produkten riskeer je, je broek aan te scheuren . Dus deze laatsen zeker nu niet kopen!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.