Nieuwsbrief - Aanbod effectenrekening
Nieuwsbrief - Aanbod effectenrekening
Beste,
In uw nieuwsbrief las ik:
Of kan ik een tweede effectenrekening openen?
In uw nieuwsbrief las ik:
Kan een bestaande klant met reeds een effectenrekening dit ook krijgen?Ontvang een gratis jaarabonnement op Test-Aankoop invest en Fondsen & Sicavs
Maar er is meer: open voor 31 januari via onze beveiligde site een gratis Rabo Effectenrekening en u ontvangt een jaarabonnement op Test-Aankoop invest en op Fondsen & Sicavs. In deze financiële magazines van Test-Aankoop komt u meer te weten over veelbelovende beleggingen, evoluties van aandelen of attractieve fondsen.
Of kan ik een tweede effectenrekening openen?
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: Nieuwsbrief - Aanbod effectenrekening
Het gratis abonnement op Test-aankoop is bedoeld om niet-beleggers meer wegwijs te maken in de beleggerswereld. Het aantal abonnementen is tevens beperkt. U kan best onze klantendienst contacteren om u persoonlijk verder te informeren.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Weet er iemand wat zo'n abonnement normaal gezien kost?
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Dit zijn de normale abonnementsvoorwaarden zoals vermeld op de Test-Aankoop website:
"Als u op dit proefaanbod ingaat, krijgt u het magazine Test-Aankoop invest 1 maand gratis toegestuurd met uw geschenken. Tijdens die periode geniet u alle voordelen die normaal gezien uitsluitend bestemd zijn voor abonnees van Test-Aankoop invest. Beslist u om na uw gratis proefperiode abonnee te blijven, dan kost uw abonnement u € 9,95 per maand (in plaats van € 20,55) het eerste jaar (of € 13,60 per maand met Fondsen & Sicavs erbij in plaats van € 27,85) en als u al bent geabonneerd op Test-Aankoop kost het € 9,45 per maand (in plaats van € 19,10) het eerste jaar (of € 13,10 per maand met Fondsen & Sicavs erbij in plaats van
€ 26,40).
Test-Aankoop behoudt zich het recht voor elke abonnementsaanvraag al dan niet te aanvaarden. Aanbod enkel geldig in België tot 28/02/2013 ."
"Als u op dit proefaanbod ingaat, krijgt u het magazine Test-Aankoop invest 1 maand gratis toegestuurd met uw geschenken. Tijdens die periode geniet u alle voordelen die normaal gezien uitsluitend bestemd zijn voor abonnees van Test-Aankoop invest. Beslist u om na uw gratis proefperiode abonnee te blijven, dan kost uw abonnement u € 9,95 per maand (in plaats van € 20,55) het eerste jaar (of € 13,60 per maand met Fondsen & Sicavs erbij in plaats van € 27,85) en als u al bent geabonneerd op Test-Aankoop kost het € 9,45 per maand (in plaats van € 19,10) het eerste jaar (of € 13,10 per maand met Fondsen & Sicavs erbij in plaats van
€ 26,40).
Test-Aankoop behoudt zich het recht voor elke abonnementsaanvraag al dan niet te aanvaarden. Aanbod enkel geldig in België tot 28/02/2013 ."
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Zonder hierbij nog een keer de polemiek te willen openen over beleggersblaadjes ....hier mijn ervaring met testaankoop invest.
Ze houden erin 3 portfolio's bij naar gelang het type belegger. Ze zweren bij neutraliteit het nadeel hieraan is dat ze van alle banken/instellingen producten weergeven ondanks bijvoorbeeld de kosten bij grootbanken.(rabo vergeten ze trouwens dikwijls) Hoewel ze de laatste tijd hier wel wat kritischer zijn.
Voor mij staan er verder een beetje teveel aandeel analyses in met een voorspellend karakter.
Maar anderzijds leggen ze wel zeer goed 'technische' aspecten uit.(bv RV op kap of dis; vastgoed bevak,EFT,goud ...)
Je kunt (kon?) hiervoor op dit forum terecht...maar toch is het educatieve aspect wel goed in test aankoop invest. In die zin wel een goeie actie van Rabo
Vooral dan het gedeelte fondsen dat maar 1 keer per maand uitkomt....
Of het zijn prijs waard is, dan kan iedereen uittesten in de leeszaal van de bib.
Ze houden erin 3 portfolio's bij naar gelang het type belegger. Ze zweren bij neutraliteit het nadeel hieraan is dat ze van alle banken/instellingen producten weergeven ondanks bijvoorbeeld de kosten bij grootbanken.(rabo vergeten ze trouwens dikwijls) Hoewel ze de laatste tijd hier wel wat kritischer zijn.
Voor mij staan er verder een beetje teveel aandeel analyses in met een voorspellend karakter.
Maar anderzijds leggen ze wel zeer goed 'technische' aspecten uit.(bv RV op kap of dis; vastgoed bevak,EFT,goud ...)
Je kunt (kon?) hiervoor op dit forum terecht...maar toch is het educatieve aspect wel goed in test aankoop invest. In die zin wel een goeie actie van Rabo
Vooral dan het gedeelte fondsen dat maar 1 keer per maand uitkomt....
Of het zijn prijs waard is, dan kan iedereen uittesten in de leeszaal van de bib.
Moet je zo'n proefabonnement via Rabobank ook opzeggen of stopt het automatisch?