Evi Bank - gaan jullie klant worden? Ervaringen?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Evi Bank - gaan jullie klant worden? Ervaringen?
@Vaganza : je kan inderdaad inloggen met je eID maar ik neem aan dat niet iedereen daartoe de mogelijkheid heeft en dan moet je dat dus doen met een sms-code volgens de info in de Faq.
Tjah, de hoogste rente precies..Brugse Leeuw schreef:Ik blijf voorlopig bij NIBC. Eerst eens kijken op langere termijn of Evi de hoogste rente zal blijven aanbieden...
Het verschil met de andere internetbanken is hooguit 0,20% - 0,30%, of maximum 30 € per 10.000 € per jaar.
Rekening houdend dat hun rentevoet binnen een paar maanden inderdaad zeker zal dalen eens ze een pak klanten hebben, en je hebt een spaarrekening zoals we er al 13 in een dozijn hebben.
Kunnen we ergens telefonisch terecht voor vragen?
Een 078-nummer is zeer duur.
Geen 09-nummer? (zone gent)
Goeie opmerking Vaganzza. De valutadatum is idd 12/12.Vaganzza schreef:@ anonymous
Wat is de valutadatum van je overschrijving bij Evi? Je zegt dat die gisteren voor 17u reeds toegekomen was, maar in je screenshots staat er 12/12 (vandaag) vermeld als start premieverwerving.
De bevestigingsmail is toegekomen om 4:47 PM op 11/12.
Om hoe laat wordt de valutadag normaalgezien afgesloten? 16u, 17u?
Of een 03-nummer? Zone Antwerpen?chainy schreef:Een 078-nummer is zeer duur.
Geen 09-nummer? (zone gent)
Waar hoofdzetel?
Geen idee, chainy.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ze hebben een Antwerps postadres, maar ik heb zo'n vermoeden dat ze daar geen effectieve hoofdzetel hebben. Ik denk dat ze nog steeds opereren vanuit Nederland. Vandaar waarschijnlijk ook het dure telefoonnummer.
anonymous schreef:Goeie opmerking Vaganzza. De valutadatum is idd 12/12.
De bevestigingsmail is toegekomen om 4:47 PM op 11/12.
Om hoe laat wordt de valutadag normaalgezien afgesloten? 16u, 17u?
Ik kreeg net de bevestiging van iemand waarbij de rekening vandaag geactiveerd werd dat de valutadatum de dag zelf is. Op zijn berekeningsblad staat ook 12/12 als start van premieverwerving. Dus hoe dat het dan komt dat bij jouw de premieverwerving niet vanaf 11/12 start is mij wel een raadsel...
Wat betreft die uren, een valutadatum is steeds met dagen: komt je geld toe op dag X, dan moet de valutadatum uiterlijk X + 1 zijn. Ik heb de indruk dat Evi X neemt als valutadatum, maar dan klopt het niet bij jouw natuurlijk...
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Klopt het dat je geen memodatum kunt ingeven bij overschrijvingen?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Klopt, memodatum ook hier niet gezien bij overschrijving.
in de filmpjes op KanaalZ toonde men het hoofdkantoor van de bank in Antwerpen:chainy schreef: Waar hoofdzetel?
http://kanaalz.knack.be/nieuws/z-nieuws ... 371738.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
met een rating van BBB+ / A- is dit onder gemiddelde
Deze pagina van Belgacom lijst de tarieven op: enkel de 070/ nummers zijn duur.
"078: nationaal tarief voor de beller, dat een deel van de dienst dekt. De titularis betaalt Belgacom voor de rest van de dienst ('split charging'). "
http://www.belgacom.be/nl/bedrijven-en- ... mbers.html" onclick="window.open(this.href);return false;
"078: nationaal tarief voor de beller, dat een deel van de dienst dekt. De titularis betaalt Belgacom voor de rest van de dienst ('split charging'). "
http://www.belgacom.be/nl/bedrijven-en- ... mbers.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MadameSoleil schreef:Ze hebben een Antwerps postadres, maar ik heb zo'n vermoeden dat ze daar geen effectieve hoofdzetel hebben. Ik denk dat ze nog steeds opereren vanuit Nederland. Vandaar waarschijnlijk ook het dure telefoonnummer.