Ab Inbev
TIP
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ab Inbev
Wat denken jullie over het Inbev aandeel ?
De laatste 5 j heeft het zich na elke beurscrisis stevig hersteld. (lijkt wel de kurve van een goed fonds)
Lijkt dit koopwaardig of staat het te hoog genoteerd en toch maar beter voor een Bekaert ofzo gaan die momenteel nog in een dal zit ?
De laatste 5 j heeft het zich na elke beurscrisis stevig hersteld. (lijkt wel de kurve van een goed fonds)
Lijkt dit koopwaardig of staat het te hoog genoteerd en toch maar beter voor een Bekaert ofzo gaan die momenteel nog in een dal zit ?
Re: Ab Inbev
Ik vraag me af in hoeverre AB Inbev (maar ook andere voedingsproducenten) de verwachte stijging van de grondstofprijzen gaan kunnen doorrekenen, en dus hun winst op peil gaan kunnen houden.
Anderzijds zal dat voor een giga-speler als AB-I normaal makkelijker zijn dan voor de kleinere spelers.
Op dit moment ben ik geen koper, aangezien dit aandeel op z'n hoogste peil in (1)5 jaar staat.
In 2009 zaten ze in 'n diep dal (€15), maar nu terug op hun piek (€65).
Best kans dat het nog wat doorstijgt, maar ik zou pas instappen na een correctie.
zie http://www.beursduivel.be/aandeel-AB_Inbev.koersen" onclick="window.open(this.href);return false;
Anderzijds zal dat voor een giga-speler als AB-I normaal makkelijker zijn dan voor de kleinere spelers.
Op dit moment ben ik geen koper, aangezien dit aandeel op z'n hoogste peil in (1)5 jaar staat.
In 2009 zaten ze in 'n diep dal (€15), maar nu terug op hun piek (€65).
Best kans dat het nog wat doorstijgt, maar ik zou pas instappen na een correctie.
zie http://www.beursduivel.be/aandeel-AB_Inbev.koersen" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Brito herhaalt groeistrategie.
vreemd dat het grootste belgische bedrijf hier niet populair is
winst en dividend stijgen jaar na jaar met de overname in mexico kunnen ze weer heel wat besparen
volgend jaar WK voetbal.
voor mijn een aanrader
winst en dividend stijgen jaar na jaar met de overname in mexico kunnen ze weer heel wat besparen
volgend jaar WK voetbal.
voor mijn een aanrader
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Nu nog kopen?zeezout schreef:vreemd dat het grootste belgische bedrijf hier niet populair is
volgend jaar WK voetbal.
voor mijn een aanrader
Dacht dat AB Inbev duur was?
ze zijn afgelopen jaren sterk gestegen, dit jaar is het wat minder.
ik vind ze groei/dividend/risico beste aandeel in Brussel.
Van Arseus wordt ook al een tijdje gezegd stilaan duur, blijft stijgen.
heb net deel van mijn arseus verkoop bijgekocht in AB inbev zodat ik aan 6% portefeuille zit.
Mogelijk komt er nog wel wat bij.
ik vind ze groei/dividend/risico beste aandeel in Brussel.
Van Arseus wordt ook al een tijdje gezegd stilaan duur, blijft stijgen.
heb net deel van mijn arseus verkoop bijgekocht in AB inbev zodat ik aan 6% portefeuille zit.
Mogelijk komt er nog wel wat bij.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Voor mij ook een aanrader. Iedereen mag AB Inbev duur noemen maar Britto zorgt elk jaar voor groei.zeezout schreef:vreemd dat het grootste belgische bedrijf hier niet populair is
volgend jaar WK voetbal.
voor mijn een aanrader
Awel, ik prefereer ABI-producten om te drinken, maar Heineken om in te investeren si. Ik reken op een FCF van 8% in 2016, en in de KBC Securities note van eerder deze week rekent men zelfs op 8.8% (wat ik wat optimistisch vind). Dat is 1/3 hoger dan de FCF van InBev...
Groeiverwachtingen AB Inbev zijn hoger dan bij Heineken. Dan is mijn keuze snel gemaakt.
Heineken moet toch sowieso meer winst kunnen maken? Ze verkopen tenslotte gewoon water... sorry, offtopic
Inbev was een van de aandelen die ik kocht toen ik begon met op de beurs te "spelen" en ik heb het me nooit beklaagd. het enige dat ik me beklaag was dat ik het te vroeg verkocht heb (maar geld nodig voor huis)
Inbev was een van de aandelen die ik kocht toen ik begon met op de beurs te "spelen" en ik heb het me nooit beklaagd. het enige dat ik me beklaag was dat ik het te vroeg verkocht heb (maar geld nodig voor huis)
AB Inbev doet interessante overname en wordt daarvoor beloond op de beurs.
AB Inbev onder de 70 euro. Begint stilaan in de aankoopzone te komen wat mij betreft.
Ablynx, Ageas, ArcelorMittal, CFE, Euronav, Exmar, IBA, KBC Ancora, Montea, RealDolmen, Sanofi, Sofina, Ter Beke, Tessenderlo, Texaf
heb nog wat bijgetankt. zou positie nog verder willen uitbouwen toe de grootste in de portefeuille maar de centjes in de BEL portefeuille zijn nu op.
Zit ABInbev in de koop hoek?
Volg het al effe en is heel wat gezakt.
Volg het al effe en is heel wat gezakt.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Vandaag ingestapt.
Dit aandeel kan dit jaar makkelijk 10-15% stijgen.
Het WK komt eraan...overal grote tv schermen...en maar pintelieren!
Dit aandeel kan dit jaar makkelijk 10-15% stijgen.
Het WK komt eraan...overal grote tv schermen...en maar pintelieren!