Evi Bank - gaan jullie klant worden? Ervaringen?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Evi Bank - gaan jullie klant worden? Ervaringen?
Tot nog toe niets dan negatieve ervaringen.
De tegenrekening kan niet gekoppeld worden. Ondertussen wel al een storting gedaan maar die heb ik nog niet terug.
Een andere tegenrekening gekoppeld. Blijkt nu dat Argenta geen overeenkomst heeft met EVI en mijn storting komt op een andere rekening terecht bij EVI. EVI bevestigt dit en belooft een oplossing. Inmiddels al 2 stortingen gedaan, maar nergens terug te vinden en ook niet terug gekregen. Een SMS code aanvragen om in te loggen duurt soms 3 uren. EVI belooft een oplossing. Ik wacht nog altijd.
Klant worden? Leuk!
De tegenrekening kan niet gekoppeld worden. Ondertussen wel al een storting gedaan maar die heb ik nog niet terug.
Een andere tegenrekening gekoppeld. Blijkt nu dat Argenta geen overeenkomst heeft met EVI en mijn storting komt op een andere rekening terecht bij EVI. EVI bevestigt dit en belooft een oplossing. Inmiddels al 2 stortingen gedaan, maar nergens terug te vinden en ook niet terug gekregen. Een SMS code aanvragen om in te loggen duurt soms 3 uren. EVI belooft een oplossing. Ik wacht nog altijd.
Klant worden? Leuk!
Als ik bovenstaande begrijp, heb je geprobeerd met 2 verschillende tegenrekeningen: 1 bij Argenta en 1 bij...?belpole schreef:Tot nog toe niets dan negatieve ervaringen.
Klant worden? Leuk!
Nu vind ik het wel raar dat EVI een overeenkomst zou moeten hebben met andere banken.
Welke gsm provider heb je?
- OpelZafira
- Full Member
- Contacteer:
De getrouwheidsrente blijft onveranderd op 1.50 % voor gelden die op dat moment op de rekening staan. De basisrente kan echter elke dag veranderen.
Hoe laag kan die basisrente eigenlijk worden??
Hoe laag kan die basisrente eigenlijk worden??
staat de tegenrekening op dezelfde naam als de rekening die je hebt willen aanmaken?anonymous schreef:Als ik bovenstaande begrijp, heb je geprobeerd met 2 verschillende tegenrekeningen: 1 bij Argenta en 1 bij...?belpole schreef:Tot nog toe niets dan negatieve ervaringen.
Klant worden? Leuk!
Nu vind ik het wel raar dat EVI een overeenkomst zou moeten hebben met andere banken.
Welke gsm provider heb je?
In theorie 0% of zelfs negatief, maar dat geldt uiteraard voor alle spaarrekeningen.OpelZafira schreef:Hoe laag kan die basisrente eigenlijk worden??
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
- OpelZafira
- Full Member
- Contacteer:
Is er een verschil trouwens tussen het Belgisch of het Nederlands garantiestelsel. hebben Nederlanders bvb voorrang op buitenlanders?
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik denk dat deze vraag ooit ook het gesteld is in het 'vraag het aan Rabobank' subforum.
De vraag is volgens mij eerder, bestaat dat garantiestelsel eigenlijk wel? Is het geen smoesje van onze overheden om geen bankrun te veroorzaken in de huidige economie? Maar die opmerking is hier uiteraard off-topic.
De vraag is volgens mij eerder, bestaat dat garantiestelsel eigenlijk wel? Is het geen smoesje van onze overheden om geen bankrun te veroorzaken in de huidige economie? Maar die opmerking is hier uiteraard off-topic.
Reeds 10 keren geprobeerd om getrouwheidsrekening te openen (zonder e-ID) op 12/12/13. Zonder resultaat.
Misschien opstartprobleem , dus op 15/12 opnieuw proberen . Nu is er een technisch probleem met de chat , en geraak ik nog niet verder dan de productselectie. Zou ik hier mijn zuurverdiende spaarcentjes wel plaatsen
Misschien opstartprobleem , dus op 15/12 opnieuw proberen . Nu is er een technisch probleem met de chat , en geraak ik nog niet verder dan de productselectie. Zou ik hier mijn zuurverdiende spaarcentjes wel plaatsen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Toch raar. Ik heb het gehele proces op de eerste dag volledig doorlopen en de activatie was rond op minder dan 1 dag: 's Morgens geregistreerd en storting gedaan, 's avonds bericht dat de rekening actief was.
Jodo, Ik heb net geprobeerd op de site, en kan zonder problemen voorbij de stap, waarop jij blokkeert.
Welke browser gebruik je?
Jodo, Ik heb net geprobeerd op de site, en kan zonder problemen voorbij de stap, waarop jij blokkeert.
Welke browser gebruik je?
Ik kreeg nog volgende vraag:
Zijn er al mensen die op 11/12/13 geld overgeschreven hebben naar hun tegenrekening (ik vermoed bij wijze van test) en waarbij het geld vrijdag ook nog niet op de tegenrekening stond?
Zijn er al mensen die op 11/12/13 geld overgeschreven hebben naar hun tegenrekening (ik vermoed bij wijze van test) en waarbij het geld vrijdag ook nog niet op de tegenrekening stond?
Ik heb ook de indruk dat ze niet snel zijn met uitgaande overschrijvingen. Mijn inkomende overschrijving stond er de dag zelf op maar naar mijn tegenrekening duurt meer dan 1 dag.
Ik heb gevraagd hoe ze hun inkomende en uitgaande overschrijvingen verwerken en of dit in batch of online gebeurt maar krijg standaard antwoord dat overschrijving 1 tot 3 dagen duurt.
Ook memo is niet mogelijk terwijl ik eerst een mail kreeg dat dit natuurlijk wel mogelijk is.
Lijkt mij allemaal nog zeer amateuristisch.
Ik heb gevraagd hoe ze hun inkomende en uitgaande overschrijvingen verwerken en of dit in batch of online gebeurt maar krijg standaard antwoord dat overschrijving 1 tot 3 dagen duurt.
Ook memo is niet mogelijk terwijl ik eerst een mail kreeg dat dit natuurlijk wel mogelijk is.
Lijkt mij allemaal nog zeer amateuristisch.
Ben klant geworden, gewoon geruild voor NIBC... (die het blijkbaar niet kunnen waar maken).
Kijken of ons Evi het langer volhoudt...
Geen problemen met Argenta-tegenrekening (juiste BIC zoeken).
Gisteren niet kunnen inloggen en geen chat mogelijk...
Kijken of ons Evi het langer volhoudt...
Geen problemen met Argenta-tegenrekening (juiste BIC zoeken).
Gisteren niet kunnen inloggen en geen chat mogelijk...
Meer dan 1 werkdag mag niet. Dat werd wettelijk bepaald. De persoon in kwestie heeft zijn Keytrade zichtrekening aan de Evi rekening gelinkt en dan zou het ook nog kunnen dat het geld vrijdag toegekomen is, maar dat Keytrade nog een dag extra "nodig heeft" om te verwerken. Dat was ook zo bij de opstart van - ik dacht - MoneYou. Dan moet dat geld er morgen wel opstaan om mijn redenering te doen kloppen.jv1 schreef:Ik heb gevraagd hoe ze hun inkomende en uitgaande overschrijvingen verwerken en of dit in batch of online gebeurt maar krijg standaard antwoord dat overschrijving 1 tot 3 dagen duurt.
Vandaag een rekening geopend, wat vrij vlot ging.
Foto gemaakt van de id, en dit als jpg ge-upload.
Het enige opvallende was dat de tegenrekening in het BE00 0000 0000 0000 formaat niet werd herkend. Ik kreeg de melding "foutief rekeningnummer ingevoerd", in het 000-0000000-00 formaat ging het opeens wel. Daarna geen problemen met het openen.
Nu nog wachten tot de id gegevens en de eerste storting zijn verwerkt...
Foto gemaakt van de id, en dit als jpg ge-upload.
Het enige opvallende was dat de tegenrekening in het BE00 0000 0000 0000 formaat niet werd herkend. Ik kreeg de melding "foutief rekeningnummer ingevoerd", in het 000-0000000-00 formaat ging het opeens wel. Daarna geen problemen met het openen.
Nu nog wachten tot de id gegevens en de eerste storting zijn verwerkt...
Ben nog aan het twijfelen of ik een rekening zou openen. Zit nu met een getrouwheidsrekening bij NIBC, moest ik hiermee begin Januari naar Evi overstappen zou me dit €100 meer opbrengen volgend jaar...