Deminor.be of test aankoop voor Fortis
TIP
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Deminor.be of test aankoop voor Fortis
Ja, ik heb me ook laten vangen aan Fortis.
1) heeft er zich iemand ingeschreven bij één van die twee?
2) hoe werkt dit juist?
3) wat kun je verwachten?
4) wat kost het?
5) is het eigenlijk de moeite om een claim te onderschrijven?
bedankt voor de nuttige informatie
1) heeft er zich iemand ingeschreven bij één van die twee?
2) hoe werkt dit juist?
3) wat kun je verwachten?
4) wat kost het?
5) is het eigenlijk de moeite om een claim te onderschrijven?
bedankt voor de nuttige informatie
Re: Deminor.be of test aankoop voor Fortis
Ik zit bij Deminor. Kun je jezelf gewoon inschrijven op hun site. Verwachting voor het moment : niet veel. Kosten idem.
Natuurlijk is het de moeite om een claim te onderschrijven. Het alternatief is de aandelen snel te verkopen (verliezen). Qua resultaat moet je er niet veel van verwachten, maar hoop doet leven.
Natuurlijk is het de moeite om een claim te onderschrijven. Het alternatief is de aandelen snel te verkopen (verliezen). Qua resultaat moet je er niet veel van verwachten, maar hoop doet leven.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
De Tijd meldt dat het verzet tegen overname van Fortis groeit. Zowel tegen de Nederlandse overheid als tegen BNP.
Dus al initiatieven van :
- Brusselse advocaat Modrikamen
- Deminor en Test-Aankoop
- Vlaamse Vereniging voor beleggers en beleggingsclubs
- Euroshareholders
- Dolor
- Nederlandse Vereniging van effectenbezitters (VEB)
Wel dient gezegd dat voorlopig de eisen nogal betrekking hebben op verschillende punten. Op te merken ook dat in Nederland BOS de wind van voren begint te krijgen van de Nederlandse aandeelbezitters.
Dus al initiatieven van :
- Brusselse advocaat Modrikamen
- Deminor en Test-Aankoop
- Vlaamse Vereniging voor beleggers en beleggingsclubs
- Euroshareholders
- Dolor
- Nederlandse Vereniging van effectenbezitters (VEB)
Wel dient gezegd dat voorlopig de eisen nogal betrekking hebben op verschillende punten. Op te merken ook dat in Nederland BOS de wind van voren begint te krijgen van de Nederlandse aandeelbezitters.
de overname van fortis zal nog een serieus juridisch staartje krijgen, én terecht ! je kan niet iets verkopen wat je niet bezit, of mis ik hier iets? tot nader order bezitten wij als aandeelhouders nog steeds een stukje van fortis, wij moeten meebeslissingsrecht hebben ! ik hoop dat Deminor zijn slag thuishaalt, heb me alvast geregistreerd.
Op www.fortisactie.be (Euroshareholders) kan je je ook vrijblijvend registreren. De drijvende kracht aldaar zijn oa Nederlanders. Misschien zijn die mannen iets doortastender dan onze Ivo, of minder duur dan Modrikamen.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
hallo,
heb me ingeschreven op beduveld.be
hoop dat het iets uithaalt en op Deminor ga ik me ook inschrijven.
Die geitenboer kan Dexia redden maar Fortis verkwanselt hij gewoon.
Hoop dat we toch iets kunnen bereiken anders moeten we op Maurice zijn deur gaan kloppen........
heb me ingeschreven op beduveld.be
hoop dat het iets uithaalt en op Deminor ga ik me ook inschrijven.
Die geitenboer kan Dexia redden maar Fortis verkwanselt hij gewoon.
Hoop dat we toch iets kunnen bereiken anders moeten we op Maurice zijn deur gaan kloppen........
en waar zit votron momenteel met z'n bonus van ettelijke miljoenen voor de 'meesterlijke' amro overname? misschien weet die wel raad met z'n marketingprietpraat? want ik vrees dat we maurice niet mogen storen, die zit momenteel z'n goudstaven te tellen die hij vorige week opgekocht heeft met z'n fortis aandelende stucker schreef: