gratis bellen naar GSM na 16 uur bij Telenet
Re: gratis bellen naar GSM na 16 uur bij Telenet
Waarom 2 producten nemen die bijna exact hetzelfde doel hebben waar je in feite 2 maal een abonnementkost moet voor betalen??
Je kan er beide mee bellen maar met een gsm kan je nog smsen en mobiel internetten waar je maar wil!
En de abonnementen zijn veel goedkoper geworden dan pakweg 2 jaar geleden!
Als je een nutteloze kost schrapt ben je dan gierig? Ik denk het nie.
Je kan er beide mee bellen maar met een gsm kan je nog smsen en mobiel internetten waar je maar wil!
En de abonnementen zijn veel goedkoper geworden dan pakweg 2 jaar geleden!
Als je een nutteloze kost schrapt ben je dan gierig? Ik denk het nie.

Heb een pack bij Telenet voor vaste telefoon, internet en TV.
Onlangs heb ik hen een mail gestuurd om te vragen wat de prijs was zonder vaste telefoon.
Ik kreeg toen het antwoord dat ik dan 20€ minder moest betalen, maar wel 28€ aan pakket-korting verloor.
M.a.w. ik heb nu vaste telefoon, zonder toestel er aan verbonden
Onlangs heb ik hen een mail gestuurd om te vragen wat de prijs was zonder vaste telefoon.
Ik kreeg toen het antwoord dat ik dan 20€ minder moest betalen, maar wel 28€ aan pakket-korting verloor.

Ik heb begrip voor jullie standpunten, maar ikzelf heb er bvb geen behoefte aan om dag en nacht te kunnen gestoord te worden.
Ik maak nog altijd het meeste gebruik van mijn vaste lijn, zónder dat ik daarvoor 2 abonnementskosten heb.
Voor mijn GSM heb ik Base Prepaid (online herlaadbaar), en die gebruik ik alleen om bereikbaar te zijn als ik op de baan ben. (=gewone GSM en dus geen mobiel internet mogelijk, maar internetten doe ik thuis).
Met mijn vaste telefoon kan ik 's avonds en in weekends gratis bellen naar vaste nummers en naar GSM-nummers.
En via het ingebouwde antwoordapparaat kan iedereen mij daarop dag en nacht een boodschap nalaten.
Ik maak nog altijd het meeste gebruik van mijn vaste lijn, zónder dat ik daarvoor 2 abonnementskosten heb.
Voor mijn GSM heb ik Base Prepaid (online herlaadbaar), en die gebruik ik alleen om bereikbaar te zijn als ik op de baan ben. (=gewone GSM en dus geen mobiel internet mogelijk, maar internetten doe ik thuis).
Met mijn vaste telefoon kan ik 's avonds en in weekends gratis bellen naar vaste nummers en naar GSM-nummers.
En via het ingebouwde antwoordapparaat kan iedereen mij daarop dag en nacht een boodschap nalaten.
Bij Dommel: internet + telefonie over ADSL
Altijd gratis bellen naar vaste lijnen en mobiel in zowat heel West-Europa.
cityline : 31 € / maand (interessantst, maar niet overal beschikbaar, 24Mbit/3mbit, )
netline : 33 € per maand (wel overal beschikbaar, snelheid relatief beperkt 12Mbit / 640 Kbit))
Dommel biedt geen TV aan, sinds kort wel mobiele telefonie. Dus als TV erbij moet, wellicht niet zo interessant.
cityline : 31 € / maand (interessantst, maar niet overal beschikbaar, 24Mbit/3mbit, )
netline : 33 € per maand (wel overal beschikbaar, snelheid relatief beperkt 12Mbit / 640 Kbit))
Dommel biedt geen TV aan, sinds kort wel mobiele telefonie. Dus als TV erbij moet, wellicht niet zo interessant.
In feite zit het zo:anonymous schreef:Heb een pack bij Telenet voor vaste telefoon, internet en TV.
Ik kreeg toen het antwoord dat ik dan 20€ minder moest betalen, maar wel 28€ aan pakket-korting verloor.![]()
Wij hadden eerst een basic shake trio pakket van telenet met een internetsnelhied van 30 Mbps.
Maar dan hebben ze whop en whoppa ingevoerd en werd de internetsnelheid verdubbeld tot 60 Mbps zonder bijkomende kosten.(whop)
Maar als je alles apart (dig. tv +internet) pakt dan hoef je geen internet 60 te pakken maar basic internet. Tenzij je met veel toestellen op internet gaat!
Met één of 2 pc's is basic internet echt geen probleem en dan komt het prijskaartje op net geen 50 euro per maand voor digitale tv en internet!
Whop kost 62,5 euro,das dus bijna 13 euro da je minder betaald! Met internet 60 zou je ong. 9 euro meer betalen dan whop!
Natuurlijk hangt alles af van de gewenste internetsnelheid.
Echte manipulatie van telenet als get mij vraagt!
mijn nonkel heeft 2 jaar terug BGC comfort (30 DL/3 UL/150 GB): internet, tv, telefoon, belgacom Fon, 500 MB 3G data voor 51,07 €/maand. (installatie, activatie+gratis tv van 250 € erbij) Volgens mij is dit toch 10 €/maand goedkoper dan Telenet voor gelijkaardige specificaties (telenet maar 100 GB download en geen 3G data erbij).
je het vraagt
Is dat nu zo'n moeite om een beetje Algemeen Nederlands te schrijven op een publiek forum? We mogen geen afkortingen schrijven, maar dt fouten en dialect, is geen probleem.
betaalTdries944 schreef:Whop kost 62,5 euro,das dus bijna 13 euro da je minder betaald! knip
Echte manipulatie van telenet als get mij vraagt!
je het vraagt
Is dat nu zo'n moeite om een beetje Algemeen Nederlands te schrijven op een publiek forum? We mogen geen afkortingen schrijven, maar dt fouten en dialect, is geen probleem.

Laatst gewijzigd door gast9876 op 24 december 2013, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Dommel nu niet in de hemel prijzen....Ze zijn bekend voor een van de slechtste helpdesks in het landZwiertje schreef:Bij Dommel: internet + telefonie over ADSL
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=28959
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=21676
lees dit maar eens na!!!
10/3/2011 "Vraag me eens af wanneer we nog eens positieve berichten gaan lezen over Dommel."
DOMMEL = bende idioten die nie weten hoe ze zaken moeten doen!
zeer beperkt beschikbaar, en verandert ook niet de laatste jaren!!! en de miserabele helpdesk krijg je er gratis bovenop.

heb nu 50 Mbit (da's dus +/- 4 X sneller bij download, en 10X!!! sneller bij upload...alhoewel ik vrees dat de meesten hier niet begrijpen wat upload is, en ze hopelijk het op seniorennet het gaan moeten opzoeken

préhistorische snelheden....mss. oké voor de doorsnee gepensioneerde die op seniorennet zit, en die een ganse dag tijd hebben om een pagina in te laden en 1 dag om hem te lezen, maar voor een jong gezin met 4 mensen op internet, en de papa die 200 GB binnenhaalt, kindjes Bhaluu kijken (4 GB/1,5 uur) is het alsof dat je op 56K modem surft aan die formidabele Dommel snelheden.
Vraag ook geen verhuis aan hen, want dan zit je in de sh*t.
Ik prijs niemand de hemel in. Hun helpdesk is inderdaad niet veel waard. Net zoals bij Telenet en Belgacomsatsurfer schreef: Dommel nu niet in de hemel prijzen....Ze zijn bekend voor een van de slechtste helpdesks in het land

Ik speel niet graag op de man, maar ik vind je toon erg aanmatigend. Niet iedereen gebruikt internet om HD films te bekijken hé. Voor mij is 50Mbit even nuttig als een auto die 400km/u kan rijden , maar is het wel bijzonder nuttig dat ik 24/24u gratis kan bellen naar mobiele nummers. Voor mij is Dommel een goede oplossing en voor u niet, dat maak van mij nog geen seniele idioot hé!satsurfer schreef: heb nu 50 Mbit (da's dus +/- 4 X sneller bij download, en 10X!!! sneller bij upload...alhoewel ik vrees dat de meesten hier niet begrijpen wat upload is, en ze hopelijk het op seniorennet het gaan moeten opzoeken)
préhistorische snelheden....mss. oké voor de doorsnee gepensioneerde die op seniorennet zit, en die een ganse dag tijd hebben om een pagina in te laden en 1 dag om hem te lezen, maar voor een jong gezin met 4 mensen op internet, en de papa die 200 GB binnenhaalt, kindjes Bhaluu kijken (4 GB/1,5 uur) is het alsof dat je op 56K modem surft aan die formidabele Dommel snelheden.
Dat vind ik nogal populistisch en veralgemenend gesteld!Zwiertje schreef:Ik prijs niemand de hemel in. Hun helpdesk is inderdaad niet veel waard. Net zoals bij Telenet en Belgacom![]()

Ja, maar Dommel vergelijken met Belgacom, is een Dacia vergelijken met een Opel, BMW,... vul zelf verder aan...Zwiertje schreef:Ik speel niet graag op de man, maar ik vind je toon erg aanmatigend. Niet iedereen gebruikt internet om HD films te bekijken hé. Voor mij is 50Mbit even nuttig als een auto die 400km/u kan rijden , maar is het wel bijzonder nuttig dat ik 24/24u gratis kan bellen naar mobiele nummers. Voor mij is Dommel een goede oplossing en voor u niet, dat maak van mij nog geen seniele idioot hé!
Natuurlijk is het pak goedkoper, ze moeten geen eurocent investeren in het netwerk, centrales, lexen, rops....
Ze verkopen een verouderde technologie (ADSL), terwijl VDSL al bijna 5 jaar gebruikt wordt (85% dekking in België). Vanaf januari komt VDSL2 met Vectoring, met snelheden tot 100 Mbit/s
vb. Wil je goedkoop en goed internetabbo: een internet start Belgacom (21 DL/2 UL/100 GB) kost 25 €/maand (heb je geen raw-copperlijn of telefoonlijn meer voor nodig)
Dommel: (12 DL/0,64 UL/100 GB) kost 38,95 €/maand (wel met telefonie!)
30 € activatiekost + modem 79 €
Bij belgacom regelmatig gratis installatie + modem + veel betere service (wat jij natuurlijk gaat tegenspreken). Dommel antwoordt gewoon NIET op aangetekende zendingen. Ik kan maar lezen hé...
Om te vergelijken met Dommel: Ik neem bijv. Belgacom Start en porteer mijn vast nummer naar een nomadisch (VOIP) nummer (gratis activatie en maandelijks opzegbaar):
http://www.ovhtelecom.fr/telephonie/for ... duelle.xml
Ik bel voor 1,18 €/maand (incl. BTW) naar 99 verschillende nummers in volgende landen:
Allemagne, Argentine, Australie, Autriche, Belgique, Brésil, Canada, Chili, Chine, Chypre, Colombie, Danemark, Espagne, France métropolitaine, Royaume Uni, Grèce, Hong-Kong, Hongrie, Irlande, Israël, Italie, Kazakhstan, Luxembourg, Malaisie, Mexique, Norvège, Nouvelle Zélande, Panama, Pays Bas, Pologne, Portugal, Pérou, Russie, Singapour, Slovaquie, Suisse, Suède, Taïwan, Thaïlande, USA, Vénézuela.
Ik kan op verplaatsing met mijn smartphone wifi/4G (Belgacom supérieur

Voor mobiele oproepen gebruik ik http://www.freevoipdeal.com/en/rates#letter-B
Belgium (Mobile) € 0.006/min. (soms iets minder, daar ik ze via iemand koop die 0,005 € vraagt). Deze tarieven zijn 24/24 7/7.
Heb 1 jaar geleden 10 € opgeladen, zit nog maar aan 6 € verbruik op 1 jaar tijd!
Dus da's 25 € + 1,18 € + 0,5 € gsm= 26,68 €/maand versus 38,95 €/maand Dommel. Ik weet wat te kiezen....
Je hebt 1) veel hogere snelheid dan Dommel 2) betaalt pak minder (gratis modem+activatie+...) 3) bij problemen heb je een aanspreekpunt (desnoods lokale belgacom winkel, bij Dommel niets als ze hun goodwill niet tonen) & als je verhuist kan je maanden zonder internet zitten.
Ja, en zonet mijn echtgenote op Dommel Time gezet....maar is ook al een miserie geweest om die SIMkaart te krijgen...nu activeer ik, en ze werken blijkbaar vandaag gans de dag NIET!

Dat zijn uw woorden, niet de mijne! Maar ik heb dus uw doelgroep goed geradenZwiertje schreef:Voor mij is Dommel een goede oplossing en voor u niet, dat maak van mij nog geen seniele idioot hé!

Ik ben al ruim 6 jaar een tevreden Dommel-klant. Sinds de lancering van hun Cityline heb ik er zowel internet als vaste telefonie. Met hun telefonie kan je 24u/24u gratis bellen naar vaste lijn + gsm, zowel in binnenland als ook heel wat andere landen. Ik heb zelf nooit problemen gehad met Dommel en heb dus ook nooit beroep moeten doen op hun klantendienst. Ik heb 3 vrienden die ook al jaren Dommelklant zijn en ook hun hoor ik niet klagen. Ik geloof best dat hun klantendienst niet kan tippen aan die van telenet of belgacom, maar ik heb jaren massa's uitgespaard door er klant te zijn aangezien ik nooit echte problemen heb gehad. Hun internet of telefonie heeft zeker wel eens uit gelegen, maar als dit slechts 1 keer op een paar maanden tijd gebeurt en het slechts om 1 à 2 uur gaat, dan kan ik daar best mee leven (rekening houdend met de prijs die ik ervoor betaal).
Of hun internet trager is dan dat van belgacom of telenet, boeit mij eerlijk gezegd niet. Bij dommel krijg je al jaren gratis nieuwsgroepen en praktisch onbeperkt downloaden (terwijl dit een paar jaar terug bij telenet/belgacom nog ondenkbaar was). Ik betaalde de voorbije jaren steeds een jaar vooruit €265 voor internet + onbeperkt bellen naar gsm + vaste lijn. Dat is omgerekend iets van een €22 per maand.
Sinds dit jaar is jaarlijkse betaling niet meer mogelijk en nu betaal ik met domiciliëring nog €28,95 per maand voor cityline. Blijkbaar is het wettelijk niet meer toegelaten om een klant een jaar aan zich te binden en daarom krijg je dat prijsvoordeel niet meer. Ik ben de voorbije jaren diverse keren opgebeld door verkopers die mij een ander internet- + telefonieabo wilde aansmeren, maar buiten het feit dat ze hun 'supersnel' internet wilden aanbevelen, konden ze mij niets bieden wat qua prijs nog maar in de buurt kwam en waren ze eigenlijk ook heel snel uitgepraat. Sommige verkopers van telenet of belgacom kenden dommel zelfs niet en zeiden dat de prijs die ik vermeldde niet kon kloppen aangezien zij zelfs niet in de buurt kwamen. Qua snelheid heb ik nooit te klagen gehad van Dommel, zowel niet qua surfen als qua downloaden en ik maak veel gebruik van hun gratis nieuwsgroepen. Of een site nu op 10/100 van een seconde laadt of op 25/100 van een seconde, zal mij ook worst wezen, maar doen alsof dommel enkel voor gepensioneerden is die alle tijd van de wereld hebben, is dikke zever.
Alle 'oplossingen' die hierboven worden voorgesteld om ook goedkoop uit te komen, zijn mij ook wel bekend en voor gsm-gebruik doe ik ook beroep op voip-diensten om via data toch spotgoedkoop te bellen. Het gaat er mij echter om dat wanneer je dommel als product tegenover belgacom/telenet plaatst voor internet + vaste lijn, dat het niet te kloppen is qua prijs, zeker wanneer je in een stedelijk gebied woont waar hun cityline-producten beschikbaar zijn. Je kan niet verwachten dat een leek alles zo uitpluist en technisch zo onderlegd is. Ik betaal sinds november terug €29 ipv €22 (= 30% meer), maar dan nog vind ik het spotgoedkoop als ik het vergelijk met telenet/belgacom en ik bel dan nog zeer weinig terwijl je gewoon gratis naar bijna om het even waar (gsm + vast) onbeperkt kan bellen. Ik kan niet meepraten of oordelen over dommel-klanten met problemen. Het zullen ook vooral die negatieve reacties zijn die je terugvindt omdat een tevreden klant niet de moeite doet om zijn mening te delen. Mij hoor je nog niet klagen terwijl ik terug 30% meer betaal omdat ik me realiseer dat hun aanbod superscherp was. Zelfs met die 30% meer, vind ik nog geen goedkoper alternatief.
PS: Satsurfer, je doet hierboven niets dan Dommel afbreken, maar je hebt binnen de 2 à 3 weken na lancering van de gsm-abo's van Dommel er al meteen één aangevraagd voor je vrouw. Verder ga je hun hier en op andere forums afbreken omdat ze niet vermeld hebben in hun brief dat ze op 24/12 gesloten zijn en je de nummerportering reeds gestart hebt. Ik durf echt te betwijfelen of een nummerportering op 24/12 of bv. 31/12 wel ogenblikkelijk gebeurt bij een andere provider. Ik vind je kritiek, zover ik daarover kan oordelen, dan ook zeer goedkoop...
Of hun internet trager is dan dat van belgacom of telenet, boeit mij eerlijk gezegd niet. Bij dommel krijg je al jaren gratis nieuwsgroepen en praktisch onbeperkt downloaden (terwijl dit een paar jaar terug bij telenet/belgacom nog ondenkbaar was). Ik betaalde de voorbije jaren steeds een jaar vooruit €265 voor internet + onbeperkt bellen naar gsm + vaste lijn. Dat is omgerekend iets van een €22 per maand.
Sinds dit jaar is jaarlijkse betaling niet meer mogelijk en nu betaal ik met domiciliëring nog €28,95 per maand voor cityline. Blijkbaar is het wettelijk niet meer toegelaten om een klant een jaar aan zich te binden en daarom krijg je dat prijsvoordeel niet meer. Ik ben de voorbije jaren diverse keren opgebeld door verkopers die mij een ander internet- + telefonieabo wilde aansmeren, maar buiten het feit dat ze hun 'supersnel' internet wilden aanbevelen, konden ze mij niets bieden wat qua prijs nog maar in de buurt kwam en waren ze eigenlijk ook heel snel uitgepraat. Sommige verkopers van telenet of belgacom kenden dommel zelfs niet en zeiden dat de prijs die ik vermeldde niet kon kloppen aangezien zij zelfs niet in de buurt kwamen. Qua snelheid heb ik nooit te klagen gehad van Dommel, zowel niet qua surfen als qua downloaden en ik maak veel gebruik van hun gratis nieuwsgroepen. Of een site nu op 10/100 van een seconde laadt of op 25/100 van een seconde, zal mij ook worst wezen, maar doen alsof dommel enkel voor gepensioneerden is die alle tijd van de wereld hebben, is dikke zever.
Alle 'oplossingen' die hierboven worden voorgesteld om ook goedkoop uit te komen, zijn mij ook wel bekend en voor gsm-gebruik doe ik ook beroep op voip-diensten om via data toch spotgoedkoop te bellen. Het gaat er mij echter om dat wanneer je dommel als product tegenover belgacom/telenet plaatst voor internet + vaste lijn, dat het niet te kloppen is qua prijs, zeker wanneer je in een stedelijk gebied woont waar hun cityline-producten beschikbaar zijn. Je kan niet verwachten dat een leek alles zo uitpluist en technisch zo onderlegd is. Ik betaal sinds november terug €29 ipv €22 (= 30% meer), maar dan nog vind ik het spotgoedkoop als ik het vergelijk met telenet/belgacom en ik bel dan nog zeer weinig terwijl je gewoon gratis naar bijna om het even waar (gsm + vast) onbeperkt kan bellen. Ik kan niet meepraten of oordelen over dommel-klanten met problemen. Het zullen ook vooral die negatieve reacties zijn die je terugvindt omdat een tevreden klant niet de moeite doet om zijn mening te delen. Mij hoor je nog niet klagen terwijl ik terug 30% meer betaal omdat ik me realiseer dat hun aanbod superscherp was. Zelfs met die 30% meer, vind ik nog geen goedkoper alternatief.
PS: Satsurfer, je doet hierboven niets dan Dommel afbreken, maar je hebt binnen de 2 à 3 weken na lancering van de gsm-abo's van Dommel er al meteen één aangevraagd voor je vrouw. Verder ga je hun hier en op andere forums afbreken omdat ze niet vermeld hebben in hun brief dat ze op 24/12 gesloten zijn en je de nummerportering reeds gestart hebt. Ik durf echt te betwijfelen of een nummerportering op 24/12 of bv. 31/12 wel ogenblikkelijk gebeurt bij een andere provider. Ik vind je kritiek, zover ik daarover kan oordelen, dan ook zeer goedkoop...
geachte yvekes wat een agressie? op tenen getrapt...? ook zalig kerstfeest..zal me niet tot uw niveau verlagen....
Is dit eigen aan de leeftijd van 65+'ers? Ge bent ook een userbase gebruiker, amper met slechts 4 posts in 7 jaar, en op spaargids 9 posts gem./jaar Met +/- 1000 posts meer, heb ik al wat meer ervaring hoor, en schat ik uw feedback niet zo hoog in
)
Op dit forum voelen mensen zich direct aangevallen, als je met feiten aandraaft...Wij beleefde userbase gebruikers sommen gewoon de feiten op, en we reageren op elkaars ervaringen, maar uw toon....
de kritiek lees ik van andere gebruikers, en ze keren telkens terug (zie onderaan)! zolang je NT afwijkt van hun standaard procedures, is het misschien goed product. maar moest je onderstaande threads op userbase volledig lezen zou je wel anders piepen (mensen die na verhuis, niet meer aangesloten raken, aangetekende zendingen die genegeerd worden, deurwaarders op je afgestuurd, terwijl zij in fout zijn, zeer trage verbindingen bij momenten)....ik waarschuw mensen, mensen zijn wel verstandig genoeg om zelf te beslissen. ik verdien hier niets aan.
ivm. dommel time: idd. heb abbo aangevraagd dag van lancering voor scherpe prijs (moet ik dat eerst vragen aan jou als ik dat mag?
), maar da's maandelijks opzegbaar, en kost maar 6 EUR. heb daarom ook NIET voor domiciliëring gekozen, omdat hun facturatie ook regelmatig in de soep loopt (lees ik) en ik nu makkelijk weg kan. Als het op niets trekt, dan ben ik weg...max. 6 € verloren. mijn overschakelingen naar medionmobile, colruytmobile gebeurden vlekkeloos & snel! Nu duurt het 3 weken eer ik de sim thuisgestuurd kreeg! mijn collega die ik dit 'aangeraden' had en paar dagen na mij aanvraag gedaan had, kreeg eerder zijn sim! first in, last out principe
ze beloofden dat ze mij zouden verwittigen wanneer de sims de deur uit zouden gaan....bleef bij beloven....niet dus.....
ge moet activeren....bleek dat de helpdesk dicht is op 24/12. kunnen ze dat niet bij de activatie brief stoppen? of bij activatie proces vermelden? staat blijkbaar op facebook. Dus eerst alle kanalen checken van provider, eer je activeert.....
Ik kon wel snappen dat ze op 24/12 misschien om 17 u. zouden sluiten, maar nu gans de dag? Zelfs overheidsdiensten zijn die dag open!
vele nieuwe klanten zijn nu niet bereikbaar op hun oude en nieuwe provider! mijn collega afgelopen vrijdag geactiveerd....nog niet in orde.....normaal stond er binnen de 2 uur...
zoals op userbase door anderen gezegd....'de dommelse historie blijft zich herhalen.....mensen trappen erin'
en als je toch zo onderlegd bent met Voip, waarom neem je mijn voorgestelde configuratie niet? nog goedkoper dan dommel en pak sneller.....ach ja, dat interesseert je geen r**t...
als jij tevreden bent met dacia, dan is dat uw keuze, maar ik schets graag het volledige plaatje...net als 'die-hard' ARGENTA gebruikers hier mij aanvallen als ik hun webinterface als '20 jaar terug in de tijd' beschouw. voor hetzelfde geld, heb je keytrade, met meer voordelen en super service en veel gebruiksvriendelijker
maar a.u.b. vergelijk geen appels met peren.
Ik heb Edpnet (dus steun niet specifiek de grote operatoren!) en ben al jaren tevreden, behalve hun voip oplossing trok op niets, stekker eruitgetrokken en naar weepee overgeschakeld, naar alle tevredenheid.
En misschien, als scarlet geen activatie aanrekent, neem ik wel scarlet vdsl only...waardoor ik geen raw copper (telefoonlijn) meer moet betalen....
Mijn -in uw ogen- moddercampagne, maar die berust op gebruikers (of liegen die allemaal?)
https://www.facebook.com/dommel.com.goe ... et?fref=ts
Serg Bel
plotseling geen internet
Vind ik leuk · ongeveer 3 weken geleden
Simon Nichelson
Onbeschofte customer service is op zich verschrikkelijk genoeg, maar de dt-fouten zijn er teveel aan: "De blokkering van de lijn gebeurd door ons systeem. Ons computersysteem maakt geen onderscheidt of...."
Vind ik leuk · ongeveer 3 maanden geleden
3 personen vinden dit leuk.
Wolf Van Tulden
Voor zij die nog niet naar de helpdesk gebeld hebben: er zou WEERAL een kabel bij grondwerken doorgesneden zijn, maar Joeri van de helpdesk wist mij te zeggen dat ze op dit eigenste moment aan het lassen zijn en dat de deadline voor het terug in werking te krijgen 19:00 is. Laten we het hopen, want anders is de helpdesk pas maandag terug open...
Vind ik leuk · ongeveer 9 maanden geleden
2 personen vinden dit leuk.
Pieterjan Platteeuw
Slechtere dienstverlening en support kan je niet vinden in BE. Bezin eer je hier klant wordt...
Vind ik leuk · ongeveer 4 maanden geleden
Timothy Van Goethem
En nog steeds geen uitleg waarom we 12u zonder internet zaten. Tjonge toch. Zal ik ook geen uitleg geven waarom ik niet betaal?
Vind ik leuk · meer dan een jaar geleden
Anik Elst vindt dit leuk.
Paul De Peuter
Helpdesk laat het vaak afweten. Ofwel krijg je geen antwoord ofwel is "iedereen in gesprek" en word je door één of andere secretaresse gevraagd om later(!) maar eens terug te bellen. De downloadsnelheden zijn vaak ondermaats. Diverse malen al werd mijn verbinding simpelweg ingesteld als een inbellijn(!). En dan uiteraard telkens in het weekend of op een feestdag... helpdesk is dan natuurlijk niet bereikbaar....
Vind ik leuk · ongeveer een maand geleden
Rudi Bosschaerts
Dommel weerom plat, ook in Antwerpen sinds 08:00 vanmorgen. Op deze facebook pagina geen info
Heeft er weer een derde een fiberkabel beschadigd zoals in juni? (zodat Dommel de verantwoordelijk niet op zich hoeft te nemen voor de geleden schade). Een beetje communicatie (zoals beloofd door Dommel) ontbreekt hier ;-( Inderdaad: iedereen op zoek naar een TelenetHotspot ;-((
maandag 30/4/12 weer bezettoon / bellen vaste lijn
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=34048
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 2&start=80
Dommel - > traag
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=39620
ook ik heb eergisteren Dommel opgezegd (14 pagina's leugenaars
)
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 4&start=20
Nu is het toch echt genoeg geweest!
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=29931
...
en nu ga ik het verstand hebben om niet meer op uw aanvallen te reageren....getuigt nogal van een bekrompenheid...'ik ben tevreden, dus iedereen is tevreden'....negatieve feedback gaan we vlug onder het tapijt vegen..... We wonen toch niet in Rusland?
en nogmaals: Zaaaaalig kerstfeest
Is dit eigen aan de leeftijd van 65+'ers? Ge bent ook een userbase gebruiker, amper met slechts 4 posts in 7 jaar, en op spaargids 9 posts gem./jaar Met +/- 1000 posts meer, heb ik al wat meer ervaring hoor, en schat ik uw feedback niet zo hoog in

Op dit forum voelen mensen zich direct aangevallen, als je met feiten aandraaft...Wij beleefde userbase gebruikers sommen gewoon de feiten op, en we reageren op elkaars ervaringen, maar uw toon....

de kritiek lees ik van andere gebruikers, en ze keren telkens terug (zie onderaan)! zolang je NT afwijkt van hun standaard procedures, is het misschien goed product. maar moest je onderstaande threads op userbase volledig lezen zou je wel anders piepen (mensen die na verhuis, niet meer aangesloten raken, aangetekende zendingen die genegeerd worden, deurwaarders op je afgestuurd, terwijl zij in fout zijn, zeer trage verbindingen bij momenten)....ik waarschuw mensen, mensen zijn wel verstandig genoeg om zelf te beslissen. ik verdien hier niets aan.
ivm. dommel time: idd. heb abbo aangevraagd dag van lancering voor scherpe prijs (moet ik dat eerst vragen aan jou als ik dat mag?

ze beloofden dat ze mij zouden verwittigen wanneer de sims de deur uit zouden gaan....bleef bij beloven....niet dus.....
ge moet activeren....bleek dat de helpdesk dicht is op 24/12. kunnen ze dat niet bij de activatie brief stoppen? of bij activatie proces vermelden? staat blijkbaar op facebook. Dus eerst alle kanalen checken van provider, eer je activeert.....
Ik kon wel snappen dat ze op 24/12 misschien om 17 u. zouden sluiten, maar nu gans de dag? Zelfs overheidsdiensten zijn die dag open!
vele nieuwe klanten zijn nu niet bereikbaar op hun oude en nieuwe provider! mijn collega afgelopen vrijdag geactiveerd....nog niet in orde.....normaal stond er binnen de 2 uur...
zoals op userbase door anderen gezegd....'de dommelse historie blijft zich herhalen.....mensen trappen erin'
en als je toch zo onderlegd bent met Voip, waarom neem je mijn voorgestelde configuratie niet? nog goedkoper dan dommel en pak sneller.....ach ja, dat interesseert je geen r**t...
als jij tevreden bent met dacia, dan is dat uw keuze, maar ik schets graag het volledige plaatje...net als 'die-hard' ARGENTA gebruikers hier mij aanvallen als ik hun webinterface als '20 jaar terug in de tijd' beschouw. voor hetzelfde geld, heb je keytrade, met meer voordelen en super service en veel gebruiksvriendelijker
maar a.u.b. vergelijk geen appels met peren.
en neem tv erbij, en scarlet is goedkoper (en dan met hogere snelheid en een helpdesk die er 1 is)Yvekes op userbase op 13/11/2013 (4de post) schreef:Het enige verschil met nieuwe klanten is dat deze €33,95 dienen te betalen na 15 maanden. Oude klanten waaronder ik betalen dus maar €29,95 per maand (zonder domiciliëring)
Ik heb Edpnet (dus steun niet specifiek de grote operatoren!) en ben al jaren tevreden, behalve hun voip oplossing trok op niets, stekker eruitgetrokken en naar weepee overgeschakeld, naar alle tevredenheid.
En misschien, als scarlet geen activatie aanrekent, neem ik wel scarlet vdsl only...waardoor ik geen raw copper (telefoonlijn) meer moet betalen....
Mijn -in uw ogen- moddercampagne, maar die berust op gebruikers (of liegen die allemaal?)
https://www.facebook.com/dommel.com.goe ... et?fref=ts
Serg Bel
plotseling geen internet
Vind ik leuk · ongeveer 3 weken geleden
Simon Nichelson
Onbeschofte customer service is op zich verschrikkelijk genoeg, maar de dt-fouten zijn er teveel aan: "De blokkering van de lijn gebeurd door ons systeem. Ons computersysteem maakt geen onderscheidt of...."
Vind ik leuk · ongeveer 3 maanden geleden
3 personen vinden dit leuk.
Wolf Van Tulden
Voor zij die nog niet naar de helpdesk gebeld hebben: er zou WEERAL een kabel bij grondwerken doorgesneden zijn, maar Joeri van de helpdesk wist mij te zeggen dat ze op dit eigenste moment aan het lassen zijn en dat de deadline voor het terug in werking te krijgen 19:00 is. Laten we het hopen, want anders is de helpdesk pas maandag terug open...
Vind ik leuk · ongeveer 9 maanden geleden
Pieterjan Platteeuw
Slechtere dienstverlening en support kan je niet vinden in BE. Bezin eer je hier klant wordt...
Vind ik leuk · ongeveer 4 maanden geleden
Timothy Van Goethem
En nog steeds geen uitleg waarom we 12u zonder internet zaten. Tjonge toch. Zal ik ook geen uitleg geven waarom ik niet betaal?
Vind ik leuk · meer dan een jaar geleden
Anik Elst vindt dit leuk.
Paul De Peuter
Helpdesk laat het vaak afweten. Ofwel krijg je geen antwoord ofwel is "iedereen in gesprek" en word je door één of andere secretaresse gevraagd om later(!) maar eens terug te bellen. De downloadsnelheden zijn vaak ondermaats. Diverse malen al werd mijn verbinding simpelweg ingesteld als een inbellijn(!). En dan uiteraard telkens in het weekend of op een feestdag... helpdesk is dan natuurlijk niet bereikbaar....
Vind ik leuk · ongeveer een maand geleden
Rudi Bosschaerts
Dommel weerom plat, ook in Antwerpen sinds 08:00 vanmorgen. Op deze facebook pagina geen info

maandag 30/4/12 weer bezettoon / bellen vaste lijn
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=34048
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 2&start=80
Dommel verhuis loopt foutTim.Bracquez schreef:Ondertussen al meer dan 6 uur er op gebeld, geen problemen gehad, terwijl op base af en toe niemand aan de andere kant horen.
Voicemail uitzetten met ##61# geeft een 'succes' terug maar gaat niet.
Dataverkeer, telefoonverkeer inzien werkt allemaal nog niet, ze hebben nog wat werk.
Internet vlot, en nummer staat alszijnde "proximus"
Dommel - > traag
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=39620
ook ik heb eergisteren Dommel opgezegd (14 pagina's leugenaars

http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 4&start=20
Bij mij heeft het een goeie 8 maand geduurd en de ombudsdienst deed een aanbeveling maar dar hielp ook niet echt, afin nu is het dus in orde (ik heb de modem aangekregen, nu hopelijk werkt het) maar de facturatiedienst die werkt zeer goed want nog voor ik de modem had was de dom al van mijn rekening.[/quote]maxxxke schreef:Veel succes brother.DaXearo schreef:Binnenkort ga ik bij mijn ouders het abonnement wel verlagen dus hopelijk geen problemen dan :p (Netconnect -> Netconnect Start)
Ik heb wel al gehoord dat er dan opnieuw activatiekosten zijn? Klopt dit?
7 maand geleden 50€ betaald om abo te laten verlagen.
Tot nu toe niks.
Klacht bij ombudsdienst ingediend. Dommel reageert niet.
Na 4-5 maand gaat ombudsdienst een nota maken en me bezorgen. Hiermee kan ik naar de rechtbank gaan om mijn gelijk af te dwingen en weg te gaan bij Dommel.
Nu is het toch echt genoeg geweest!
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=29931
...
en nu ga ik het verstand hebben om niet meer op uw aanvallen te reageren....getuigt nogal van een bekrompenheid...'ik ben tevreden, dus iedereen is tevreden'....negatieve feedback gaan we vlug onder het tapijt vegen..... We wonen toch niet in Rusland?

en nogmaals: Zaaaaalig kerstfeest

@Satsurfer.
Het antwoort van Yvekes is helemaal niet agressief.
Wachd 2 dagen en lees je eigen antwoordt eens terug.
Regel 7, 8 en 10 : http://nl.wikipedia.org/wiki/Nettiquette" onclick="window.open(this.href);return false;
btw : ik denkt niet dat fourumgangers van een andere forum het leuk vindden dat hun naam zomaar hier wort gepubliceert.
mvg,
Het antwoort van Yvekes is helemaal niet agressief.
Wachd 2 dagen en lees je eigen antwoordt eens terug.
Regel 7, 8 en 10 : http://nl.wikipedia.org/wiki/Nettiquette" onclick="window.open(this.href);return false;
btw : ik denkt niet dat fourumgangers van een andere forum het leuk vindden dat hun naam zomaar hier wort gepubliceert.
mvg,
man, 9 fouten in 4 zinnen!!! Je moet het maar presteren (mijn dochter van 10 heeft op 2 A4 bladen nog niet zoveel fouten, dit terzijde) En ik moet uw foutieve beschuldigingen van iemand die met moeite kan schrijven, weerleggen?
Regel 8: "Respecteer de privacy van anderen."
Oei, ik word aangevallen met fictieve regels....Ik schend geen privacy.
De posts van de gebruikers/users zijn op een publiek forum. Hier zit geen copyright op (verwarrend hé) Dat er 1 iemand toevallig een echte (vermoedelijk) naam als username gebruikt is zijn keuze. Mijn posts op userbase mogen ze hier ook posten. Het enige wat ze niet mogen doen is posts uit hun context rukken.
De reacties van de facebook site van Dommel komt van echte mensen. Heb bronvermelding gedaan. Waarom zou ik dit hier niet mogen posten? Dommel site = publiek. Na 16 jaar op het net te zitten (1055 posts op spaargids), denk ik toch wel te weten wat kan en niet kan.
10. Vergeef andere mensen hun fouten.
Ja, da's zeker nodig in uw geval....
Het is misschien raadzaam voor U, zich in te schrijven voor een cursus basisregels bij internetgebruik en ook een grammaticacursus voor senioren bij de gemeente.
Maar laten we a.u.b. terug 'on-topic' blijven, en deze fictieve regeltjes van U snel vergeten.
ach ja, misschien meer uitleg 'on-topic'
http://nl.wikipedia.org/wiki/Off-topic
Ik ga mij alvast -proberen te- onthouden van commentaar op jullie toekomstige aanvallen.

Regel 8: "Respecteer de privacy van anderen."
Oei, ik word aangevallen met fictieve regels....Ik schend geen privacy.
De posts van de gebruikers/users zijn op een publiek forum. Hier zit geen copyright op (verwarrend hé) Dat er 1 iemand toevallig een echte (vermoedelijk) naam als username gebruikt is zijn keuze. Mijn posts op userbase mogen ze hier ook posten. Het enige wat ze niet mogen doen is posts uit hun context rukken.
De reacties van de facebook site van Dommel komt van echte mensen. Heb bronvermelding gedaan. Waarom zou ik dit hier niet mogen posten? Dommel site = publiek. Na 16 jaar op het net te zitten (1055 posts op spaargids), denk ik toch wel te weten wat kan en niet kan.
10. Vergeef andere mensen hun fouten.
Ja, da's zeker nodig in uw geval....

Het is misschien raadzaam voor U, zich in te schrijven voor een cursus basisregels bij internetgebruik en ook een grammaticacursus voor senioren bij de gemeente.
Maar laten we a.u.b. terug 'on-topic' blijven, en deze fictieve regeltjes van U snel vergeten.
ach ja, misschien meer uitleg 'on-topic'
http://nl.wikipedia.org/wiki/Off-topic
Ik ga mij alvast -proberen te- onthouden van commentaar op jullie toekomstige aanvallen.

En uw punt is?satsurfer schreef:Ja, maar Dommel vergelijken met Belgacom, is een Dacia vergelijken met een Opel, BMW,... vul zelf verder aan...
Als ik het goed begrijp, ga jij dus nooit naar een frietkot, aangezien er ook sterrenrestaurants bestaan?
Leer eens een verschil maken tussen uw kleine leefwereldje en dat van een ander. Het zal je misschien verbazen, maar niet iedereen vind hetzelfde belangrijk als jij. En dat maakt hen echt niet tot een soort achterlijke nitwits.
Als je echt wil behulpzaam zijn (en daar dienen fora toch voor), had je gewoon kunnen opmerken dat Dommel een slechte reputatie heeft qua helpdesk. Ik had je daar zelfs in bijgetreden. Je hoeft daar echt niemand voor te beledigen.
Je hebt groot gelijk, man.
En ik maar met een rode lap wapperen, ben mijn naam niet waardig.
Dacht maar 8 fouten te hebben gemaakt.
Case closed

En ik maar met een rode lap wapperen, ben mijn naam niet waardig.
Dacht maar 8 fouten te hebben gemaakt.
Case closed