Korting Lampiris als klant Rabobank ?
Korting Lampiris als klant Rabobank ?
Ik las net wanneer je klant wordt bij Lampiris maar reeds klant bent bij Rabobank dat je dan -€15 korting op je abonnement en -2,5% korting op je energiefactuur krijgt.
Nu was mijn vraag of dit ook van toepassing is wanneer je ingeschreven hebt via een groepsaankoop bij Lampiris ?
Nu was mijn vraag of dit ook van toepassing is wanneer je ingeschreven hebt via een groepsaankoop bij Lampiris ?
Re: Korting Lampiris als klant Rabobank ?
Kan je redelijk snel zelf controleren denk: log in op My lampiris en bekijk het veld 'promo' ( of iets in doe aard).
staat er al iets ingevuld? Kan je je niet op deze korting ingaan...
ik wilde dit zelf ook, maar aangezien ik al klant ben van lampiriscoop kan ik hier niet op ingaan. Geen cumulatie bij lampiris dus.
ik wilde dit zelf ook, maar aangezien ik al klant ben van lampiriscoop kan ik hier niet op ingaan. Geen cumulatie bij lampiris dus.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik kan daar nog niet inloggen, mijn abonnement start pas op 04/2014.hansv schreef:Kan je redelijk snel zelf controleren denk: log in op My lampiris en bekijk het veld 'promo' ( of iets in doe aard).
Is die Lampiriscoop dan voordeliger dan een groepsaankoop ?
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Het aanbod via Rabobank.be is inderdaad helaas niet cumuleerbaar met andere promoties. U checkt best de voorwaarden van uw bestaande promotie om te bekijken wat het voordeligste is. Als u twijfels of vragen heeft dan kan u rechtstreeks contact opnemen met Lampiris: via 011 494948 voor bestaande klanten van Lampiris of 0800 40123 als u nog geen klant bent.
Lampiriscoop geeft je 30% korting dacht ik op de energie prijs (! Let wel: niet op de toaalprijs) en een dividend op je aandeel.
net ingelogd en ik zie het nergens...hansv schreef:Kan je redelijk snel zelf controleren denk: log in op My lampiris en bekijk het veld 'promo' ( of iets in doe aard).