waarom op elke rekening een andere bedrag vrijstelling rv
waarom op elke rekening een andere bedrag vrijstelling rv
Ik heb vandaag van verschillende mensen die klant zij bij rabobank.be telkens een verschillend bedrag gezien dat vrijsgesteld was van rv
( welliswaar had iedereen veel minder intrest dan de vrijstelling, dus is het niet zo erg )
De ene keer was de vrijstelling van rv bepaald op 1858,01 euro, dan weer op 1651,52 euro, dan weer 1796,81 euro.
Ik dacht dat de vrijstelling rv 1880 euro was voor een alleenstaande;
Enig idee hoe het komt dat die zo op de uitreksels werden vermeld
( welliswaar had iedereen veel minder intrest dan de vrijstelling, dus is het niet zo erg )
De ene keer was de vrijstelling van rv bepaald op 1858,01 euro, dan weer op 1651,52 euro, dan weer 1796,81 euro.
Ik dacht dat de vrijstelling rv 1880 euro was voor een alleenstaande;
Enig idee hoe het komt dat die zo op de uitreksels werden vermeld
Re: waarom op elke rekening een andere bedrag vrijstelling r
Het tekort t.o.v. 1880 EUR is het bedrag aan getrouwheidspremie dat reeds op 01/10/2013 werd uitbetaald.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: waarom op elke rekening een andere bedrag vrijstelling r
Dat klopt. Doordat de getrouwheidspremie voortaan driemaandelijks kan worden uitbetaald wordt in het overzicht het resterende gedeelte getoond van het vrijgestelde bedrag van roerende voorheffing. Als er al in oktober 2013 een deel van de getrouwheidspremie werd uitbetaald dan gaat dit af van het resterend bedrag dat recht geeft op vrijstelling van roerende voorheffing. In de toekomst zal dat zelfs nog nadrukkelijker aanwezig zijn omdat er vanaf 2014 potentieel 4 rente-uitbetalingen kunnen plaatsvinden in één enkel kalenderjaar.