spaarrekening
spaarrekening
Hallo,
Wanneer ik morgen een bedrag overschrijf naar een rabo plus account moet dit dan een jaar blijven staan om in aanmerking te komen voor de getrouwheidspremie?
Wanneer ik een bedrag afhaal krijg ik dan op het overblijvende gedeelte nog een getrouwheidspremie?
Dank u
Wanneer ik morgen een bedrag overschrijf naar een rabo plus account moet dit dan een jaar blijven staan om in aanmerking te komen voor de getrouwheidspremie?
Wanneer ik een bedrag afhaal krijg ik dan op het overblijvende gedeelte nog een getrouwheidspremie?
Dank u
Re: spaarrekening
Eigenlijk hetzelfde antwoord als in dit topic van jouw: spaarrekening-t16212.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Enige opmerking die ik er nog wil bijmaken is omtrent de nieuwe regels bij interne overschrijvingen. Want het lijkt mij niet geheel duidelijk waar het geld vandaan komt. Is dit binnen Rabobank of komt dit van een externe bank?
Enige opmerking die ik er nog wil bijmaken is omtrent de nieuwe regels bij interne overschrijvingen. Want het lijkt mij niet geheel duidelijk waar het geld vandaan komt. Is dit binnen Rabobank of komt dit van een externe bank?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Externe bank.
Wat is eigenlijk het verschil tussen rabo bank en mon@you, is toch dezelfde groep, waarom dan het verschil in interest ?
Thx
Wat is eigenlijk het verschil tussen rabo bank en mon@you, is toch dezelfde groep, waarom dan het verschil in interest ?
Thx
Hoezo dezelfde groep? MoneYou is 100% dochter van ABN AMRO Bank en Rabobank België is een dochter van ... wel, Rabobank Nederland. Dat zijn twee verschillende banken.
Sorry, heb mij vergist.
Weet geen keuze te maken tussen beiden,wat zijn de voordelen van rabo tov mon@you
Weet geen keuze te maken tussen beiden,wat zijn de voordelen van rabo tov mon@you
De groep van 'Dollanders' zeker?Yaris schreef:Hoezo dezelfde groep? MoneYou is 100% dochter van ABN AMRO Bank en Rabobank België is een dochter van ... wel, Rabobank Nederland. Dat zijn twee verschillende banken.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Rabobank en ABN Amro(-bank) worden wel vaker al eens door elkaar gehaald.
Uiteraard is Rabobank.be een véél betere bank
Onze voornaamste troeven vindt u alvast in een overzicht via deze link
Veel succes bij uw keuze!
Uiteraard is Rabobank.be een véél betere bank
Onze voornaamste troeven vindt u alvast in een overzicht via deze link
Veel succes bij uw keuze!