BMBTOP van monte paschi afsluiten => ervaringen?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Full Member
- Contacteer:
BMBTOP van monte paschi afsluiten => ervaringen?
hallo iedereen...
we zijn flink aan verbouwen dus wordt ook het geld van de spaarboekjes aangesproken, zodat er op 0 komen staan...
heb het nog nooit gedaan, maar hoe moet je eigenlijk een spaar en zichtrekening bij een bank afsluiten ( alles stoppen dus)
in ons geval voor de BMBTop van monte paschi inclusief zichtrekening...
we hebben er toch niks meer..binnenkort..
man, man, ik zag ook bij den opkuis de uittreksels van 2008 terug, toen een Basisrente van 4,25% en Getrouwheid van 1% en nog zoiets als een aangroeipremie... wat een tijden en rentes hé.......
we zijn flink aan verbouwen dus wordt ook het geld van de spaarboekjes aangesproken, zodat er op 0 komen staan...
heb het nog nooit gedaan, maar hoe moet je eigenlijk een spaar en zichtrekening bij een bank afsluiten ( alles stoppen dus)
in ons geval voor de BMBTop van monte paschi inclusief zichtrekening...
we hebben er toch niks meer..binnenkort..
man, man, ik zag ook bij den opkuis de uittreksels van 2008 terug, toen een Basisrente van 4,25% en Getrouwheid van 1% en nog zoiets als een aangroeipremie... wat een tijden en rentes hé.......

Re: BMBTOP van monte paschi afsluiten => ervaringen?
Ik heb enige tijd geleden mijn rekeningen bij monte paschi afgesloten : brief naar de hoofdzetel gestuurd, daarna een mail gekregen met de vraag om te bevestigen en enkele dagen later stond geld op de door mij opgegeven rekening. Ging dus vlot.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hier een extract van de website :
Q : Hoe mijn rekeningen laten afsluiten ?
A : U stuurt een ondertekende afsluitingsbrief (met handtekening van elke titularis), dit bij voorkeur samen met uw digipass naar: BMPBTop dienst, Banca Monte Paschi NV, Joseph II straat nr 24, 1000 Brussel.
Best digipass meesturen want anders rekenen ze kosten aan voor de digipass. Heb het vorig jaar aan de hand gehad. Na opsturen digipass wel kosten terugbetaald gekregen. ( Toen 10 €)
Q : Hoe mijn rekeningen laten afsluiten ?
A : U stuurt een ondertekende afsluitingsbrief (met handtekening van elke titularis), dit bij voorkeur samen met uw digipass naar: BMPBTop dienst, Banca Monte Paschi NV, Joseph II straat nr 24, 1000 Brussel.
Best digipass meesturen want anders rekenen ze kosten aan voor de digipass. Heb het vorig jaar aan de hand gehad. Na opsturen digipass wel kosten terugbetaald gekregen. ( Toen 10 €)
-
- Full Member
- Contacteer:
merci alvast....
zo een afsluitingsbrief, is die ergens te vinden.... template ofzo?
kwestie dat ik niks vergeet te vermelden
- handtekeningen
- reknr waarop interest kan gestort worden
- digipass terugsturen...
nog iets?
zo een afsluitingsbrief, is die ergens te vinden.... template ofzo?
kwestie dat ik niks vergeet te vermelden
- handtekeningen
- reknr waarop interest kan gestort worden
- digipass terugsturen...
nog iets?