Barco
TIP
Re: Barco
J&J is ook één van de grootste maar wanneer ze een tegenslag hebben kan het snel gaan met de koers.Wimpie85 schreef:Verwar je pharma nu niet met biotech?karine schreef:Wel grappig zeggen dat farmacie stabieler is.
Toekomst ziet er verder goed uit voor Barco.
Een aandeel als Novartis, één van de grote pharma-reuzen, is erg stabiel & kent een geleidelijke groei.
Hebben in 2009 ook eens problemen gehad met een geneesmiddel toen klapte de koers ook in elkaar.
zeezout schreef:mijn order is uitgevoerd. Ben (eindelijk) barco aandeelhouder.
nu geduldig wachten op de dividendjes of stijgende koers.
Goeie keuze!
Samen met Recticel voorlopig de weakest link in mijn portefeuille (zie groei en dividend aandelen)
wait and see.
wait and see.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Je hebt Barco nog maar net aangekocht.zeezout schreef:Samen met Recticel voorlopig de weakest link in mijn portefeuille (zie groei en dividend aandelen)
wait and see.
Dus wait and see!
yep,
zoek naar een fundamentele oorzaak waarom ze het niet goed doen, als die er is zou ik ze terug verkopen pas gekocht of niet.
ik vind geen reden om mijn visie bij te stellen. rond de 53 koop ik mogelijk bij.
zoek naar een fundamentele oorzaak waarom ze het niet goed doen, als die er is zou ik ze terug verkopen pas gekocht of niet.
ik vind geen reden om mijn visie bij te stellen. rond de 53 koop ik mogelijk bij.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Kopen @ 55 eur en dan bijkopen @ 53 eur??? Zou ik nooit doen.zeezout schreef:yep,
Aandeel is anders best OK. Heb ik ook.
mijn positie is nog bescheiden in Barco, vandaar het idee om bij te kopen.
heb nog wat kruit ter beschikking en nu de lange rente terug daalt wil ik weer kopen.
Ageas(2de aankoop) en Unilever(eerste) verkies ik nu als koop net boven barco
heb nog wat kruit ter beschikking en nu de lange rente terug daalt wil ik weer kopen.
Ageas(2de aankoop) en Unilever(eerste) verkies ik nu als koop net boven barco
Persoonlijk kijk ik nog even de kat uit de boom.
Zitten nu al een maand tussen pakweg 56 en 54.5
Ik wacht tot de koers een kant gekozen heeft (erboven of eronder)
Moesten ze terug onder die 54.5 gaan, is 53 de volgende steun en een mooi niveau om te kopen, als deze in tact blijft.
Zitten nu al een maand tussen pakweg 56 en 54.5
Ik wacht tot de koers een kant gekozen heeft (erboven of eronder)
Moesten ze terug onder die 54.5 gaan, is 53 de volgende steun en een mooi niveau om te kopen, als deze in tact blijft.
Kreeg ook een zitje in de lijst van favorieten van analisten voor 2014!
Nu nog de koers....UP!
Nu nog de koers....UP!
Begint eindelijk te marcheren.chainy schreef:Kreeg ook een zitje in de lijst van favorieten van analisten voor 2014!
Nu nog de koers....UP!
Hopelijk vlug 60 EUR.
Gert De Mesure geeft kooptip voor Barco met koersdoel van 73 EUR.
http://www.kanaalz.be/buy-sell" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kanaalz.be/buy-sell" onclick="window.open(this.href);return false;
Barco - 3,5%. Enige aanleiding daarvoor?
Ablynx, Ageas, ArcelorMittal, CFE, Euronav, Exmar, IBA, KBC Ancora, Montea, RealDolmen, Sanofi, Sofina, Ter Beke, Tessenderlo, Texaf
Barco blijft in dalend trendkanaal zitten dat nu al bijna een jaar zich voortzet.
Staan nu pakweg 25 procent lager dan hun top in maart.
Dus echt wel een achtergebleven aandeel. Als de resultaten meevallen op 7 februari kan het wel eens serieus omhoog gaan.
Maar ik weet niet wat te verwachten. Langs de ene kant heb je de topman, Van Zele waaronder het bedrijf in 2012 een topjaar had.
Maar langs de andere kant stellen analisten dat er een paar moeilijke kwartalen te wachten staan en de daling van de digitale cinema.
Staan nu pakweg 25 procent lager dan hun top in maart.
Dus echt wel een achtergebleven aandeel. Als de resultaten meevallen op 7 februari kan het wel eens serieus omhoog gaan.
Maar ik weet niet wat te verwachten. Langs de ene kant heb je de topman, Van Zele waaronder het bedrijf in 2012 een topjaar had.
Maar langs de andere kant stellen analisten dat er een paar moeilijke kwartalen te wachten staan en de daling van de digitale cinema.
Ik lig ook weer op de loer. Zou ze graag oppikken voor publicatie resultaten... als ik wat geld kan vrijmaken.