termijnrekening Rabo
TIP
termijnrekening Rabo
Goedenavond,
ik ben hier nieuw op dit forum. Misschien dat ik in het begin nog wat "domme" vragen ga stellen
Ik heb 30000EUR wat ik geruime tijd kan missen. Doe ik er goed aan in te gaan op de termijnrekening van Rabobank met een opbrengst van 2,25% netto op 10 jaar.
Graag uw opmerkingen of reactie.
Bedankt
Jokkie
ik ben hier nieuw op dit forum. Misschien dat ik in het begin nog wat "domme" vragen ga stellen
Ik heb 30000EUR wat ik geruime tijd kan missen. Doe ik er goed aan in te gaan op de termijnrekening van Rabobank met een opbrengst van 2,25% netto op 10 jaar.
Graag uw opmerkingen of reactie.
Bedankt
Jokkie
Re: termijnrekening Rabo
Zoals je wel kan vermoeden moeilijk om te beantwoorden:
- is het nu zinvol om geld 10jaar vast te zetten aan de huidige rentes?
- is een termijnrekening dan de aangewezen optie?
Dat zijn keuzes die je moet maken...
- is het nu zinvol om geld 10jaar vast te zetten aan de huidige rentes?
- is een termijnrekening dan de aangewezen optie?
Dat zijn keuzes die je moet maken...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
eigenlijk enkel te beantwoorden als je weet wat de rente gaat doen de komende 10 jaar. Dat weet niemand zeker?
5 jaar geleden waren er termijnrekeningen die 4% opleverden. Velen zeiden om er vanaf te blijven en wachten tot de rente weer de hoogte ging inschieten... diegene die er toch op ingegaan zijn, zal het zich nog niet beklaagd hebben.
5 jaar geleden waren er termijnrekeningen die 4% opleverden. Velen zeiden om er vanaf te blijven en wachten tot de rente weer de hoogte ging inschieten... diegene die er toch op ingegaan zijn, zal het zich nog niet beklaagd hebben.
Doe het in schijfjes, bij rabobank passen ze regelmatig (praktisch elke week) hun termijnrentes aan.
Kan je bij Rabo dan wekelijks geld bijstorten op een termijn rekening en zijn er dan kosten aan verbonden?
Je moet telkens een nieuwe termijnrekening openen, volledig gratis.
Wekelijks zou ik nu geen storting doen (wel de rentes opvolgen), zou het eerder maandelijks doen.
Heb zelf nu al enkele termijnrekeningen open staan bij hen.
Wekelijks zou ik nu geen storting doen (wel de rentes opvolgen), zou het eerder maandelijks doen.
Heb zelf nu al enkele termijnrekeningen open staan bij hen.
Rabo bank is een pure internet bank zeker? Ben mss ook van plan om daar klant te worden, effe aan het kijken geweest en lijkt me in ieder geval al beter dan kbc en belfius. Nog iemand goede of slechte ervaringen met rabobank?
Rabobank:
goed:
- alles gratis
- goede service
- ruim aanbod aan spaar- en beleggingsproducten
- hoge kredietwaardigheid
minder goed:
- ze geven minder rente dan andere internetbanken maar nog altijd meer dan de grootbanken
goed:
- alles gratis
- goede service
- ruim aanbod aan spaar- en beleggingsproducten
- hoge kredietwaardigheid
minder goed:
- ze geven minder rente dan andere internetbanken maar nog altijd meer dan de grootbanken
Nog een minpunt, geen betaalkaarten. Nog een pluspunt pensioensparen zonder instapkosten (fonds beheerd door BNP).
-
- Full Member
- Contacteer:
Lees best eerst deze link https://www.spaargids.be/sparen/crelan- ... ro-90.html" onclick="window.open(this.href);return false;.
3.20% bruto, 2.551% netto op 7,5Jaar.
3.20% bruto, 2.551% netto op 7,5Jaar.
Best eens dit topic doornemen want die kasbon euro 90 heeft maar een opbrengst van ongeveer 2,05% op jaarbasis.
crelan-kasbon-euro-90-t16279.html" onclick="window.open(this.href);return false;
crelan-kasbon-euro-90-t16279.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu max. voor 5 jaar geld vastzetten
Bij welke internetbank geven ze dan betere interesten op spaarboekjes dan bij Rabo?
En zijn die banken dan ook kosteloos?
En zijn die banken dan ook kosteloos?
Kijk eens bovenaan in het menu SPAREN en daar de spaarrekeningen.
Je kan ze vergelijken zoals je zelf wil op basis van getrouwheidspremie, basisrente of beide.
Er zijn er een aantal die beter doen dan Rabo op het moment.
Je kan ze vergelijken zoals je zelf wil op basis van getrouwheidspremie, basisrente of beide.
Er zijn er een aantal die beter doen dan Rabo op het moment.
Dat zeggen velen, maar je krijgt op een looptijd van vijf jaar wel een pak minder rente dan op een looptijd van tien jaar. En WIE GARANDEERT dat je in 2019 een rente krijgt die op dat moment voor de volgende vijf jaar (2019-2024) zo hoog zal zijn dat het verlies uit de periode 2014-2019 weer goed gemaakt wordt?Wulle schreef:Nu max. voor 5 jaar geld vastzetten
Weinigen starten met termijnrekeningen op tien jaar wanneer ze jong zijn, en weinig ouderen vinden tien jaar een aanvaardbare termijn. Toch zijn er argumenten die pleiten voor een dergelijke looptijd, tenminste toch voor een deel van het geld dat je zo lang kan missen. Ik herinner me dat Yaris ook blij is met de termijnrekeningen op tien jaar die ze bij rabo heeft...
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)