Evi Bank - gaan jullie klant worden? Ervaringen?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Evi Bank - gaan jullie klant worden? Ervaringen?
Gisteren rekening geopend via eid alles vlot verlopen, vandaag bevestiging dat rekening geactiveerd is.
Tegenrekening is argenta, alleen met het aanmelden wil het soms niet zo goed lukken via eid zowel firefox als chrome.
Tegenrekening is argenta, alleen met het aanmelden wil het soms niet zo goed lukken via eid zowel firefox als chrome.
Re: Evi Bank - gaan jullie klant worden? Ervaringen?
Laatste update + kleine uitleg..
Op 18/12 een spaarrekening geopend bij EVI - alles ging vlot en twee dagen nadien stond mijn geld erop gestort..
Op 20/12 dan een tweede - getrouwheidsrekening - geopend en daarna is mijn enthousiasme iets minder geworden..
Om één of andere technische reden komt de rekening niet zichtbaar in mijn overzicht, dus na verschillende mails en telefonisch contact zijn we nu reeds 9 januari en is dit nog steeds niet in orde!
Op de laatste mail is zelfs niet meer gereageerd, wat niet echt correct is..
Update:
Dus vandaag zelf nog even geprobeerd met een andere browser op de mac (Firefox ipv Google Chrome en Safari) en kijk een nieuwe getrouwheidsrekening kan nu perfect aangemaakt worden!
Het probleem ligt er dus blijkbaar aan met welke browser de extra rekening wordt aangemaakt.. raar dat dit voor de aanmaak van de eerste spaarrekening geen probleem gaf..
Ga dit ook even doorgeven aan de support van EVI, misschien zijn ze er wel iets mee
Mvg,
Frank
Op 18/12 een spaarrekening geopend bij EVI - alles ging vlot en twee dagen nadien stond mijn geld erop gestort..
Op 20/12 dan een tweede - getrouwheidsrekening - geopend en daarna is mijn enthousiasme iets minder geworden..
Om één of andere technische reden komt de rekening niet zichtbaar in mijn overzicht, dus na verschillende mails en telefonisch contact zijn we nu reeds 9 januari en is dit nog steeds niet in orde!
Op de laatste mail is zelfs niet meer gereageerd, wat niet echt correct is..
Update:
Dus vandaag zelf nog even geprobeerd met een andere browser op de mac (Firefox ipv Google Chrome en Safari) en kijk een nieuwe getrouwheidsrekening kan nu perfect aangemaakt worden!
Het probleem ligt er dus blijkbaar aan met welke browser de extra rekening wordt aangemaakt.. raar dat dit voor de aanmaak van de eerste spaarrekening geen probleem gaf..
Ga dit ook even doorgeven aan de support van EVI, misschien zijn ze er wel iets mee
Mvg,
Frank
Laatst gewijzigd door Kreeftman op 10 januari 2014, 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Evi Bank - gaan jullie klant worden? Ervaringen?
Op 7/1 een GEMEENSCHAPPELIJKE GETROUWHEIDSspaarrek geopend.
Alles ging vrij vlot. Ook het feit dat je je ID kan scannen en mailen, ipv met de post te versturen vind ik een +
Na het invullen en doorsturen van onze gegevens wou ik voor mezelf een INDIVIDUELE GETROUWHEIDSspaarrek openen, maar dat lukte niet. ik moest wachten tot onze beiden gegevens verwerkt waren en onze GEMEENSCHAPPELIJKE rek geactiveerd was.
2 dagen later, op 9/1 kreeg ik bericht dat alles geactiveerd en ok was. Op de site gekeken en idd, bedrag en alles is OK.
Ik dus een nieuwe poging gedaan om mijn INDIVIDUELE te openen, maar dat kan nog niet wegens technische problemen. Ze beweren dat ik al een indiv heb en een gemeenschappelijke kan openen ????????
Kan toch niet, problemen met internet, en dat voor een internetbank?
Alles ging vrij vlot. Ook het feit dat je je ID kan scannen en mailen, ipv met de post te versturen vind ik een +
Na het invullen en doorsturen van onze gegevens wou ik voor mezelf een INDIVIDUELE GETROUWHEIDSspaarrek openen, maar dat lukte niet. ik moest wachten tot onze beiden gegevens verwerkt waren en onze GEMEENSCHAPPELIJKE rek geactiveerd was.
2 dagen later, op 9/1 kreeg ik bericht dat alles geactiveerd en ok was. Op de site gekeken en idd, bedrag en alles is OK.
Ik dus een nieuwe poging gedaan om mijn INDIVIDUELE te openen, maar dat kan nog niet wegens technische problemen. Ze beweren dat ik al een indiv heb en een gemeenschappelijke kan openen ????????
Kan toch niet, problemen met internet, en dat voor een internetbank?
Re: Evi Bank - gaan jullie klant worden? Ervaringen?
Vrijdag namiddag rekening geopend, eerste storting doorgevoerd en identeitsgegevens gemaild.
Maandag 2 mails en rekening geopend en geactiveerd.
100% tevreden
Maandag 2 mails en rekening geopend en geactiveerd.
100% tevreden
Re: Evi Bank - gaan jullie klant worden? Ervaringen?
De eerste ervaring was positief, maar dat is ondertussen al helemaal omgeslagen.
Ik heb eerst een persoonlijke rekening geopend en wou daarna een gezamelijke spaarrekening openen voor mij en mijn vrouw. De opening van de persoonlijke rekening verliep vlot, maar bij de gezamelijk rekening liep het helemaal mis.
Ik heb in december telefonisch contact opgenomen en nadat de persoon van EVI eerst verkeerde instructies had gegeven ging ze terug contact met me laten opnemen door de technische dienst. Nadat ik 3 weken niets meer gehoord had heb ik zelf dan maar teruggebeld en heb ik hetzelfde antwoord gekregen dat de technische dienst me op de hoogte ging houden wanneer het probleem opgelost is.
Ik heb toen nog de vraag gesteld of de rekening niet op een andere manier kon geopend worden, maar dat was volgens de persoon in kwestie niet mogelijk.
Voor mij is dat een klantenservice onder nul. Indien je systeem niet werkt dan zoek je een oplossing zodat de klant er geen last van heeft.
Zelfs al is het probleem binnenkort opgelost dan denk ik niet dat ik nog een rekening ga openen.
Ik heb eerst een persoonlijke rekening geopend en wou daarna een gezamelijke spaarrekening openen voor mij en mijn vrouw. De opening van de persoonlijke rekening verliep vlot, maar bij de gezamelijk rekening liep het helemaal mis.
Ik heb in december telefonisch contact opgenomen en nadat de persoon van EVI eerst verkeerde instructies had gegeven ging ze terug contact met me laten opnemen door de technische dienst. Nadat ik 3 weken niets meer gehoord had heb ik zelf dan maar teruggebeld en heb ik hetzelfde antwoord gekregen dat de technische dienst me op de hoogte ging houden wanneer het probleem opgelost is.
Ik heb toen nog de vraag gesteld of de rekening niet op een andere manier kon geopend worden, maar dat was volgens de persoon in kwestie niet mogelijk.
Voor mij is dat een klantenservice onder nul. Indien je systeem niet werkt dan zoek je een oplossing zodat de klant er geen last van heeft.
Zelfs al is het probleem binnenkort opgelost dan denk ik niet dat ik nog een rekening ga openen.
Re: Evi Bank - gaan jullie klant worden? Ervaringen?
Bij mij ging de opening ook vlot maar de rest van de service is zeer bedroevend.
Heb mail gestuurd hoe ik rekening kan afsluiten en heb al meer dan 2 weken niets gehoord. Beantwoorden hun mail niet.
Heb mail gestuurd hoe ik rekening kan afsluiten en heb al meer dan 2 weken niets gehoord. Beantwoorden hun mail niet.
Re: Evi Bank - gaan jullie klant worden? Ervaringen?
@ jv1
Kan je nog inloggen?
Kan je nog inloggen?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Re: Evi Bank - gaan jullie klant worden? Ervaringen?
@Vaganzza
Ik kan nog steeds inloggen.
Ik kan nog steeds inloggen.
Re: Evi Bank - gaan jullie klant worden? Ervaringen?
Momenteel is het nog niet mogelijk om een tweede Evi-rekening te openen indien men de samenstelling van de rekeninghouder(s) wijzigt, bvb. gezamelijke rekening + individuele rekening of andersom. Wat nu wel al mogelijk is, is een individuele rekening + individuele rekening of een gezamelijke rekening + gezamelijke rekening.
Einde volgende week zou deze beperking opgelost zijn.
Vriendelijke groet,
Evi.
Einde volgende week zou deze beperking opgelost zijn.
Vriendelijke groet,
Evi.
-
- Hero Member
- Berichten: 997
- Lid geworden op: 05 apr 2011
- Contacteer:
Re: Evi Bank - gaan jullie klant worden? Ervaringen?
Ik mis in de webinterface van EVI vooral een manier om een memodatum in te geven voor de overschrijvingen naar de tegenrekening. Is dat nog op komst?
Re: Evi Bank - gaan jullie klant worden? Ervaringen?
Dat is hier al ter sprake gebracht, zie memodatum-t16078.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Hero Member
- Berichten: 772
- Lid geworden op: 27 dec 2013
- Contacteer:
Re: Evi Bank - gaan jullie klant worden? Ervaringen?
Ben klant geworden bij EVI maar ga morgen contact opnemen ivm het aanmelden, eid werkt niet, gsm ook al niet .... alvast geen goede start
Re: Evi Bank - gaan jullie klant worden? Ervaringen?
Na meer dan een maand kan ik nog steeds geen gemeenschappelijke rekening openen, ondanks het feit dat volgens het bericht hierboven het probleem vorige week zou opgelost zijn.
Vandaag kan ik dan weeral niet inloggen.
Voor mij is de maat hiermee vol en ik ga mijn rekening afsluiten en al zeker geen tweede rekening openen.
Vandaag kan ik dan weeral niet inloggen.
Voor mij is de maat hiermee vol en ik ga mijn rekening afsluiten en al zeker geen tweede rekening openen.
Re: Evi Bank - gaan jullie klant worden? Ervaringen?
Beste,
Als u uw contactgegevens in een privé-bericht laat geworden, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Op die manier kunnen we u persoonlijk verderhelpen.
Vriendelijke groet,
Evi.
Als u uw contactgegevens in een privé-bericht laat geworden, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Op die manier kunnen we u persoonlijk verderhelpen.
Vriendelijke groet,
Evi.
Re: Evi Bank - gaan jullie klant worden? Ervaringen?
blijkbaar doen ze dat dan enkel mogelijk met voorrang voor mensen die hun beklag op spaargids komen doen.
Soms als dergelijke zaken op tv of in de krant komen , gaat het toevallig ook ineens allemaal vlot
Soms als dergelijke zaken op tv of in de krant komen , gaat het toevallig ook ineens allemaal vlot