Fondsen overzetten naar Rabobank
Fondsen overzetten naar Rabobank
Hallo,
ik heb het document gevonden dat je moet invullen om fondsen naar rabo te brengen.
de vraag is echter wat kost dat?
concreet wil ik fondsen van binckbank naar rabo overbrengen.
ook weet ik dat die fondsen bestaan in het aanbod van rabo.
maw wat gaat dat kosten, fyi: het gaat over minder dan 25000 euro![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
ik heb het document gevonden dat je moet invullen om fondsen naar rabo te brengen.
de vraag is echter wat kost dat?
concreet wil ik fondsen van binckbank naar rabo overbrengen.
ook weet ik dat die fondsen bestaan in het aanbod van rabo.
maw wat gaat dat kosten, fyi: het gaat over minder dan 25000 euro
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Re: Fondsen overzetten naar Rabobank
Meeste banken betalen een deel van die kosten terug, maar aangezien Binck (als enige) geen uitgaande transferkosten aanrekent, kost het je dus niets. Bij meeste andere banken kost dit wel aardig wat geld, bij Rabo zelfs €100 per lijn zie ik.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Voor inkomende transfers rekent Rabobank.be uiteraard nooit kosten aan. Hoeveel Binck Bank zou aanrekenen voor een uitgaande effectentransfer kan u hen best zelf vragen. Mogelijk is een uitgaande effectentransfer gratis via Binck Bank, zoals jens_dev liet weten, maar we kunnen dat niet bevestigen. Voor transfers vanaf 25.000 EUR betaalt Rabobank.be in elk geval de eventuele transferkosten volledig terug.
Ik had het dan ook over uitgaande transferkosten. Volgens mij rekent Rabobank daarvoor maar liefst 100 euro per lijn aan. Uiteraard is inkomend overal gratis :'-)
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Ja, ik heb zelf in 2014 mogen ervaren dat het overzetten 100 euro per lijn kost bij rabobank.be
Dus niet de beste (of toch zeker niet de goedkoopste) op dat vlak ...
Dus niet de beste (of toch zeker niet de goedkoopste) op dat vlak ...
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)