Quest for Growth
TIP
Quest for Growth
Donderdagavond komt Qfg met resultaten. Dividendbeleid wordt opnieuw aangevat. Waarschijnlijk nominatief meer dan 1 euro en procentueel >10 netto. Qfg is de moeite waard om te bestuderen en te kopen.
Re: Quest for Growth
Waarom zou je Qfgrowth nu aanraden om te kopen? Ik heb deze reeds enkele jaren en geraak nu bijna aan break-even. Momenteel zie ik niet echt veel stijgingspotentieel na het knippen van het dividend.
Natuurlijk zouden ze Clear2pay eens mogen verkopen, dat zou nog eens een serieuze meerwaarde kunnen opleveren.
Natuurlijk zouden ze Clear2pay eens mogen verkopen, dat zou nog eens een serieuze meerwaarde kunnen opleveren.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Aanknoop dividendbeleid zal vanaf vrijdag kooplust opwekken.
Ik reken op koersstijging met minstens 10% na volgende week vrijdag.
Ik reken op koersstijging met minstens 10% na volgende week vrijdag.
:') Monrose.
Iedereen die wou, heeft al gekocht aan de koers te zien. Dividend (kapitaaluitkering?) wordt verwacht. Grootte zal stijging bepalen, maar 10%?
Iedereen die wou, heeft al gekocht aan de koers te zien. Dividend (kapitaaluitkering?) wordt verwacht. Grootte zal stijging bepalen, maar 10%?
Dat zeg ik al wekenMonrose schreef:Donderdagavond komt Qfg met resultaten. Dividendbeleid wordt opnieuw aangevat. Waarschijnlijk nominatief meer dan 1 euro en procentueel >10 netto. Qfg is de moeite waard om te bestuderen en te kopen.
Edit: het dividend'beleid' is trouwens nooit aangepast geweest.
Nergens gelezen.Poldermol schreef:Dat zeg ik al wekenMonrose schreef:Donderdagavond komt Qfg met resultaten. Dividendbeleid wordt opnieuw aangevat. Waarschijnlijk nominatief meer dan 1 euro en procentueel >10 netto. Qfg is de moeite waard om te bestuderen en te kopen.
Edit: het dividend'beleid' is trouwens nooit aangepast geweest.
Ik denk dat het in het topic 'holdings' was.
Edit, gevonden. Post van 16 en 17 december.
groei-en-dividend-aandelen-t15429-30.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit, gevonden. Post van 16 en 17 december.
groei-en-dividend-aandelen-t15429-30.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Donderdag na beurs meer nieuws en vrijdag I guess koersontploffing.
Datum openbaarmaking 10/01/2014
Meldplichtige Avonts René
Type aangever Lid van een vennootschapsorgaan
Emittent Quest for Growth
Type effecten Aandeel
Aantal 7.500
Type transactie Verkoop
Plaats transactie Euronext Brussels
Datum transactie 09/01/9014
Devies EUR
Totale bedrag 62.500,00
Meldplichtige Avonts René
Type aangever Lid van een vennootschapsorgaan
Emittent Quest for Growth
Type effecten Aandeel
Aantal 7.500
Type transactie Verkoop
Plaats transactie Euronext Brussels
Datum transactie 09/01/9014
Devies EUR
Totale bedrag 62.500,00
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Zou niet iedereen het zo naderhand al doorhebben?Monrose schreef:Donderdag na beurs meer nieuws en vrijdag I guess koersontploffing.
NAV steeg met 1.61/share, - 0.30 legacy loss, min some taxes, 90% payout, en ik denk dat mijn .75 netto er niet al te ver zal vandaan zitten als dividend!
9 EUR tegen eind volgende week
Dat denk ik ook.Poldermol schreef: Zou niet iedereen het zo naderhand al doorhebben?
Goed nieuws dus. Koers zou > 9 Euro moeten uitstijgen.
Waarom? De huidige discount is al redelijk klein...Monrose schreef:Goed nieuws dus. Koers zou > 9 Euro moeten uitstijgen.
Hoe dichter we komen bij dat dividend, hoe meer Qfg zal stijgen.Poldermol schreef:Waarom? De huidige discount is al redelijk klein...Monrose schreef:Goed nieuws dus. Koers zou > 9 Euro moeten uitstijgen.