Exmar
TIP
Re: Exmar
ik hoop het alleszinds, maar ik denk dat het nog wel tijdje zal duren (2015)
tijd om te oogsten
tijd om te oogsten
Raar en totaal onlogisch dat KBC Securities Exmar uit zijn voorbeeldportefeuille haalde, maar wel als één van de favorieten voor 2014 citeert.Orp schreef:ik hoop het alleszinds, maar ik denk dat het nog wel tijdje zal duren (2015)
tijd om te oogsten
In elk geval zijn mijn acties altijd in lijn met mijn visie of strategie.
Monrose, ik zie daar alvast persoonlijk geen enkele reden toe.Monrose schreef:Winstnemen?
Ik volg Exmar al een tijdje, heb er nog geen, maar zou wel willen instappen... Is instappen nog opportuun, m.a.w. is er nog potentieel genoeg om in te stappen? Zo ja, vandaag misschien goed instapmoment of nog even wachten??
@TK14
Exmar zit momenteel tegen onderkant van trendlijn.
Zou dus een goed moment kunnen zijn. Al zegt dat uiteraard niet alles
Exmar zit momenteel tegen onderkant van trendlijn.
Zou dus een goed moment kunnen zijn. Al zegt dat uiteraard niet alles
Graag een dip onder 10 euro heb al iets aan de kant gezet
10 euro voor Exmar? Ik denk dat het dan al serieus slecht zal moeten gaan op de markten.Config85 schreef:Graag een dip onder 10 euro heb al iets aan de kant gezet
Resultaten bij Exmar zullen quasi zeker goed zijn alsmede het dividend.
Ook de vooruitzichten zien er goed uit. Stijgende vrachttarieven wegens een wereldwijd tekort aan LNG-tankers.
Ben je toen ingestapt?landethk schreef:Ik volg Exmar al een tijdje, heb er nog geen, maar zou wel willen instappen... Is instappen nog opportuun, m.a.w. is er nog potentieel genoeg om in te stappen? Zo ja, vandaag misschien goed instapmoment of nog even wachten??
Opvallend, de psychologische 12 euro voor Exmar wordt bereikt.
Was één van mijn Top 5 favorieten voor 2014.
favoriete-aandelen-voor-2014-t16056.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Was één van mijn Top 5 favorieten voor 2014.
favoriete-aandelen-voor-2014-t16056.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Hero Member
- Contacteer:
Volgende week voorlopige jaarcijfers.
Inderdaad, donderdag a.s., maar die zullen quasi zeker goed zijn.nicknamesucks schreef:Volgende week voorlopige jaarcijfers.