ING visa classic usa help
-
- Newbie
- Contacteer:
ING visa classic usa help
Hoi,
Ik wil betalen met mijn ing visa classic in een fysieke amerikaanse store maar mijn ing visa classic wordt geweigerd?? Ik ben zeker dat ik genoeg saldo heb staan. Ik heb ergens gelezen dat visa's in vs zijn geblokkeerd maar ben niet zeker of dit bij ING ook zo is. Het is vandaag zondag en kan uiteraard niemand bij ING bereiken.
Iemand anders hier ervaring mee? Hoe snel zou deze deblokkering kunnen opgeheft worden?
Thanks !
Ik wil betalen met mijn ing visa classic in een fysieke amerikaanse store maar mijn ing visa classic wordt geweigerd?? Ik ben zeker dat ik genoeg saldo heb staan. Ik heb ergens gelezen dat visa's in vs zijn geblokkeerd maar ben niet zeker of dit bij ING ook zo is. Het is vandaag zondag en kan uiteraard niemand bij ING bereiken.
Iemand anders hier ervaring mee? Hoe snel zou deze deblokkering kunnen opgeheft worden?
Thanks !
Re: ING visa classic usa help
Ik meen onlangs gelezen te hebben dat je eerst met je Visakaart in de USA eenmalig een geldopname moet doen aan een bankautomaat en dat dan je code automatisch geregistreerd wordt. Nadien kun je zonder problemen je Visakaart in winkels gebruiken. Veel succes !
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Newbie
- Contacteer:
Ok, om mijn eerste verhaal niet te overladen met details. Het is in feite mijn broer die mijn kaart meeheeft omdat hij iets moest meenemen voor mij. Hij belde me dat hij inderdaad niet kon betalen in de winkel en dat hij eens bij wijze van test in een bankterminal mijn saldo wou raadplegen. Dat werd ook geblokkeerd.
Hij heeft nog niet geprobeerd om effectief ook geld af te halen. Ik laat hem deze tip weten, hopelijk werkt dit!
Thanks alvast voor de snelle hulp!
Hij heeft nog niet geprobeerd om effectief ook geld af te halen. Ik laat hem deze tip weten, hopelijk werkt dit!
Thanks alvast voor de snelle hulp!
Ik heb een Visakaart van KBC. Daar moet je in de beveiligde omgeving aangeven of je kaart enkel gebruikt kan worden in Europa, wereldwijd excl. USA of wereldwijd incl. USA. Misschien is er bij ING ook zo een optie aan te duiden?
-
- Newbie
- Contacteer:
Heb de faq's van de ing kredietkaarten en de beveiligde omgeving al binnenstebuiten gedraaid. Kan nergens dergelijke optie vinden. Ook nergens een teken dat ze uberhaupt de kaart in VS zouden blokkeren...Yaris schreef:Ik heb een Visakaart van KBC. Daar moet je in de beveiligde omgeving aangeven of je kaart enkel gebruikt kan worden in Europa, wereldwijd excl. USA of wereldwijd incl. USA. Misschien is er bij ING ook zo een optie aan te duiden?
Log eens aan in de beveiligde omgeving en kijk daar.
-
- Newbie
- Contacteer:
Heb ik gedaan, nergens een optie. Je kan enkel de de gebruikerstaten opvragen... toch bedankt :-)Yaris schreef:Log eens aan in de beveilgde omgeving en kijk daar.
Aha, iets gevonden op http://www.ing.lu/web/ING/NL/Particulie ... TRANGER_NL" onclick="window.open(this.href);return false;
"Uw Visa kaart in het buitenland gebruiken
Om bij het gebruik van uw Visa kaart een optimale bescherming te waarborgen, heeft ING Luxembourg extra beveiligingsmaatregelen voor risicolanden getroffen. Hierdoor kan uw Visa kaart in een beperkt aantal landen, waaronder de VS, Argentinië, Nederlandse Antillen, India, Bangladesh, Vietnam, Zuid Korea en Thailand, bij sommige transacties geweigerd worden.
Daarom raden wij u aan om voor uw vertrek naar een van deze landen, contact op te nemen met uw relatiebeheerder om uw afreisdata door te geven. Zo kunnen eventuele beperkingen tijdelijk worden opgeheven."
"Uw Visa kaart in het buitenland gebruiken
Om bij het gebruik van uw Visa kaart een optimale bescherming te waarborgen, heeft ING Luxembourg extra beveiligingsmaatregelen voor risicolanden getroffen. Hierdoor kan uw Visa kaart in een beperkt aantal landen, waaronder de VS, Argentinië, Nederlandse Antillen, India, Bangladesh, Vietnam, Zuid Korea en Thailand, bij sommige transacties geweigerd worden.
Daarom raden wij u aan om voor uw vertrek naar een van deze landen, contact op te nemen met uw relatiebeheerder om uw afreisdata door te geven. Zo kunnen eventuele beperkingen tijdelijk worden opgeheven."
-
- Newbie
- Contacteer:
vond ook iets gelijkaardig op de NL site van ing. Zou het beleid in België gelijklopend zijn? Allicht wel ... Nja, niets anders op dan hen morgen te bellen.
Heb ook de tip doorgegeven om gewoon eens geld af te halen aan een terminal, mss werkt dat ook.
Bedankt om mee te zoeken :-)
Heb ook de tip doorgegeven om gewoon eens geld af te halen aan een terminal, mss werkt dat ook.
Bedankt om mee te zoeken :-)
Raar eigenlijk dat de VS tot een groep van risicolanden behoort waar bijvoorbeeld ook Bangladesh in zit. Welk risico is dat dan? Criminaliteit?
-
- Newbie
- Contacteer:
begrijp het ook niet. Zeker omdat ze reclame maken dat je "zorgenloos internationaal" kan betalen... niet dus...
Dit heeft te maken met het feit dat ze voor kredietkaartgebruik nog niet overal in de VS even ver gevorderd zijn als bij ons.
Met name : een kredietkaart met chip en gebruik van een geheime pincode is veiliger dan het oude systeem.
Dit oude systeem wordt nog op veel plaatsen in de VS toegepast : alleen gebruik van de magneetstrip + handtekening van de klant op het doordrukstrookje.
Met name : een kredietkaart met chip en gebruik van een geheime pincode is veiliger dan het oude systeem.
Dit oude systeem wordt nog op veel plaatsen in de VS toegepast : alleen gebruik van de magneetstrip + handtekening van de klant op het doordrukstrookje.