Kredietkaart die geen uitgavenstaat naar je adres stuurt
Kredietkaart die geen uitgavenstaat naar je adres stuurt
Ik vind het echt vreemd dat je niet kan kiezen om enkel online je uitgavenstaat te raadplegen, het is zelfs niet mogelijk om die elektronisch te raadplegen http://www.mijnkaart.be/index/nl_BE/564 ... nstaat.htm. Ik wil eigenlijk niet dat die naar mijn adres wordt gestuurd.
Ik was voor enkele maanden in het buitenland maar mijn domicilie stond nog in Belgie en dan was het bijvoorbeeld ook vervelend dat die nog steeds naar dat adres werd opgestuurd. En ik digitaliseer alles in Evernote dus ik wil het papier ook niet echt hebben.
Weten jullie een kredietkaard waarbij het wel mogelijk is om elektronisch je uitgavenstaat te raadplegen? En waar het niet naar je adres wordt opgestuurd...
Ik was voor enkele maanden in het buitenland maar mijn domicilie stond nog in Belgie en dan was het bijvoorbeeld ook vervelend dat die nog steeds naar dat adres werd opgestuurd. En ik digitaliseer alles in Evernote dus ik wil het papier ook niet echt hebben.
Weten jullie een kredietkaard waarbij het wel mogelijk is om elektronisch je uitgavenstaat te raadplegen? En waar het niet naar je adres wordt opgestuurd...
Re: Kredietkaart die geen uitgavenstaat naar je adres stuurt
Bij Beobank kan je kiezen om alleen elektronisch je facturen te krijgen, alsook je uitgaven van de maand te raadplegen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Goed om weten, zal daar eens horen, het lijkst iets onozels maar voor mij is dat een vrij belangrijk detail om alles elektronisch te kunnen doenVaganzza schreef:Bij Beobank kan je kiezen om alleen elektronisch je facturen te krijgen, alsook je uitgaven van de maand te raadplegen.
Als je de uitgavestaat NIET thuis in je bus wil krijgen,,,,mag de vrouw des huizes ni weten wat ge uitspookt misschien???
Mastercard White (Belfius) is ook volledig online.
Bij Beobank heb je nog de 3% cashback