uitbreiden aanbod (mix)fondsen
Re: uitbreiden aanbod (mix)fondsen
Gaat niet (meteen) gebeuren, ze hebben al aangegeven, dat ze niet hun fondsen, maar het aantal fondsbeheerders wensen te beperken.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Skagen is een fondsenhuis dat inderdaad een mooie aanvulling kan zijn voor ons aanbod. We bekijken dit alvast van dichterbij.
Wat de Ethna fondsen betreft, bevinden we ons nog steeds in dezelfde situatie. Zij werken momenteel met een exclusiviteitsovereenkomst met een andere financiële instelling, zodat wij geen overeenkomst met hen kunnen afsluiten. Maar wij contacteren hen regelmatig of er al een mogelijkheid is.
Wat de Ethna fondsen betreft, bevinden we ons nog steeds in dezelfde situatie. Zij werken momenteel met een exclusiviteitsovereenkomst met een andere financiële instelling, zodat wij geen overeenkomst met hen kunnen afsluiten. Maar wij contacteren hen regelmatig of er al een mogelijkheid is.
Geachte Rabobankwoordvoerder
2 zeer interessante mixfondsen
DNCA INVEST EUROSE CLASS A SHARES EUR LU0284394235
DNCA INVEST EVOLUTIF CLASS B SHARES EUR LU0284394821
mvg
2 zeer interessante mixfondsen
DNCA INVEST EUROSE CLASS A SHARES EUR LU0284394235
DNCA INVEST EVOLUTIF CLASS B SHARES EUR LU0284394821
mvg
Beste Rabobank,
Wat zijn de kansen dat dit fonds wordt opgenomen.
BlackRock GF Continental EU Flex A2 Acc LU0224105477
Wat zijn de kansen dat dit fonds wordt opgenomen.
BlackRock GF Continental EU Flex A2 Acc LU0224105477
Dit draadje begint op een lange brief aan Sinterklaas te lijken.
En toch nog een bijdrage aan de lijst.
BlackRock Global Funds - Euro Bond A1, LU0118259232 (distr)
BlackRock Global Funds - Euro Bond A2, LU0050372472 (kap)
BlackRock Global Funds - Euro Bond A1, LU0118259232 (distr)
BlackRock Global Funds - Euro Bond A2, LU0050372472 (kap)
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
DCNA is een kleine Franse fondsenbeheerder met weinig naamsbekendheid in België. Deze partij staat dus voorlopig nog niet op onze lijst.
Misschien is dat net een reden om die wel aan te bieden: er zijn studies die stellen dat de grote mastodonten in de fondsenwereld gaan onderpresteren naarmate ze steeds groter worden. Klein maar fijn lijkt dus eerder een voordeel voor de belegger dan een nadeel. Past toch perfect in jullie filosofie, of niet ?Rabobank.be schreef:DCNA is een kleine Franse fondsenbeheerder met weinig naamsbekendheid in België.
Sluit me volledig aan bij de reactie van Robokat !
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Klein kan inderdaad een voordeel zijn voor de belegger, maar wij moeten ook rekening houden met de operationele kant.
Zoals een lokaal aanspreekpunt, geen marketingondersteuning voor de Belgische particuliere markt, geen proactieve aanlevering van nieuwe productfiches, orderverwerking enz.... En uiteraard voldoende interesse van onze beleggende klanten.
Zoals een lokaal aanspreekpunt, geen marketingondersteuning voor de Belgische particuliere markt, geen proactieve aanlevering van nieuwe productfiches, orderverwerking enz.... En uiteraard voldoende interesse van onze beleggende klanten.
Ik zou DCNA ook wel aankopen bij Rabo !!!
Ik ben ook kandidaat-koper, zowel voor DCNA Eurose als DCNA Evolutif.
Hierbij nog 2 interessante fondsen, ze zijn allebei aandelenfondsen gericht op dividendaandelen in Europa.
Het mocht leuk zijn mocht 1 van beide in jullie selectie opgenomen worden.
LU0353647737 - Fidelity - European Dividend
LU0562822386 - BlackRock Global Funds - European Equity Income A2
Het mocht leuk zijn mocht 1 van beide in jullie selectie opgenomen worden.
LU0353647737 - Fidelity - European Dividend
LU0562822386 - BlackRock Global Funds - European Equity Income A2
Geachte woordvoerder
Nu er geen fondsen meer verdeeld worden van Franklin Templeton is het misschien het moment om een nieuw fondshuis binnen te halen bijvoorbeeld Skagen en of Amundi
mvg
Nu er geen fondsen meer verdeeld worden van Franklin Templeton is het misschien het moment om een nieuw fondshuis binnen te halen bijvoorbeeld Skagen en of Amundi
mvg
ik ben blij dat skagen ernstig overwogen wordt. ik ben nog steeds vragende partij. in de tussentijd behelp ik mezelf door elders periodiek in te stappen in skagen fondsen (en door noodzaak velen met mij vermoed ik).Rabobank.be schreef:Hierbij onze anwoorden op jullie suggesties en vragen:
...
@ Sanakoev: Wij zijn blij dat u ons fondsenaanbod apprecieert. De meeste van uw voorstellen zijn al uitgebreid geanalyseerd.
Enkele opmerkingen:
- Aberdeen Global Emerging Markets zit met een soft closure en mogen wij niet aanbieden.
- Ethenea heeft tot nader order nog altijd een exclusiviteitscontract met een andere verdeler in België. Weet dat Rabobank.be enkel fondsen van een huis gaat verdelen indien er een distributieovereenkomst kan getekend worden. Sommige verdelers achten dit niet nodig en verdelen de fondsen toch, zonder eventuele dienstverlening en back-up.
- Skagen is een valabele naam en wordt ernstig overwogen.