lijst intresten veranderingen sinds 2003
lijst intresten veranderingen sinds 2003
Beste Rabobank,
Kunt u mij de lijst van de intresten veranderingen geven sinds 2003 voor de gewone spaarrekening en de "plus" spaarrekening (die kwam later), ook met de premies en ook voor normale bedragen en voor bedragen > 250 000 €, > 500 000 €, 1 000 000 €, enz...?
Dank u op voorbaat!
Kunt u mij de lijst van de intresten veranderingen geven sinds 2003 voor de gewone spaarrekening en de "plus" spaarrekening (die kwam later), ook met de premies en ook voor normale bedragen en voor bedragen > 250 000 €, > 500 000 €, 1 000 000 €, enz...?
Dank u op voorbaat!
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: lijst intresten veranderingen sinds 2003
We kunnen u deze informatie gerust bezorgen. Het zou het handigste zijn als u ons een persoonlijk bericht stuurt met daarin uw contactgegevens (e-mail adres) zodat we u de gevraagde informatie kunnen toesturen.
Wie geïnteresseerd is in de (verkorte) evolutie van de totale rendementen op onze spaarrekeningen vindt in bijlage alvast een korter overzicht dat de totale rendementen weergeeft.
Wie geïnteresseerd is in de (verkorte) evolutie van de totale rendementen op onze spaarrekeningen vindt in bijlage alvast een korter overzicht dat de totale rendementen weergeeft.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: lijst intresten veranderingen sinds 2003
Dank u Rabobank voor uw snelle reaktie (zoals altijd).
Ik zal u dus ook per privé email contacteren voor een gedetailleerde lijst.
MVG.
Ik zal u dus ook per privé email contacteren voor een gedetailleerde lijst.
MVG.