nemea bank - wat vinden jullie hiervan?
TIP
nemea bank - wat vinden jullie hiervan?
https://www.nemeabank.com/personal-bank ... m-deposits" onclick="window.open(this.href);return false;
3,25% op 1 jaar
3,50% op 2 jaar
4% op 3 jaar
4,15% op 4 jaar
4,35% op 5 jaar
maltese depositogarantie
aanvaarden ook belgische klanten
wat denken de spaargids-ers hiervan?
3,25% op 1 jaar
3,50% op 2 jaar
4% op 3 jaar
4,15% op 4 jaar
4,35% op 5 jaar
maltese depositogarantie
Re: nemea bank - wat vinden jullie hiervan?
mooi, te mooi om waar te zijn m.a.w. ik vertrouw het niet. Ik kan ook nergens een rating vinden.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Dan nog liever het meer bekender MeDirect
Er zijn er meer zonder rating!stany schreef:mooi, te mooi om waar te zijn m.a.w. ik vertrouw het niet. Ik kan ook nergens een rating vinden.
Ook bekende zoals CKV, VDK, Argenta maar 1 rating!
greetz
jempi25
ook goed
http://greece.deposits.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
maar alles kan beter
http://ukraine.deposits.org/accounts/pr ... posit.html" onclick="window.open(this.href);return false;
op rankia.com een spaargids voor onze spaanstalige vrienden blijkt er een link naar belgie te zijn
Para los interesados en Nemea bank aqui os dejo mas informacion:
La matriz de Nemea bank es el holding Nemea PLC, que a su vez tiene como mayor accionario la sociedad Belga Nevestor SA. Nevestor SA se dedica al sector inmobiliario, se constituyo en el 2007 Nevestor SA, Chaussee de Louvain 438 boite c,1380 Lasne) Es una pyme con 17 empleados.
En el ranking de sociedades con actividades inmobiliarias/financieras/inversoras del pais esta en el puesto 19.991 con un balance de 299.166e en el 2012, (segun la classificacion de la revista Trends top /Tendances chifres des excesises 2012).
Que cada uno se saque sus conclusiones.
Un saludo
Me gusta Guardar Respuesta Guardar Contestar
15
zibeline
en respuesta
a zibeline 14
25/04/14 (19:08)
Ver mensaje de zibelineRe: Depósito NEMEA BANK al 4,35%
Buscad esto en Wikipedia: Jean-Pierre Van Rossem -Wikipedia
y vereis que bien algunos se lo montan a la hora de hacerse ricos con chiringuitos en mi pais.
Sed prudentes con el dinero!Ahi lo dejo.
Un saludo
http://greece.deposits.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
maar alles kan beter
http://ukraine.deposits.org/accounts/pr ... posit.html" onclick="window.open(this.href);return false;
op rankia.com een spaargids voor onze spaanstalige vrienden blijkt er een link naar belgie te zijn
Para los interesados en Nemea bank aqui os dejo mas informacion:
La matriz de Nemea bank es el holding Nemea PLC, que a su vez tiene como mayor accionario la sociedad Belga Nevestor SA. Nevestor SA se dedica al sector inmobiliario, se constituyo en el 2007 Nevestor SA, Chaussee de Louvain 438 boite c,1380 Lasne) Es una pyme con 17 empleados.
En el ranking de sociedades con actividades inmobiliarias/financieras/inversoras del pais esta en el puesto 19.991 con un balance de 299.166e en el 2012, (segun la classificacion de la revista Trends top /Tendances chifres des excesises 2012).
Que cada uno se saque sus conclusiones.
Un saludo
Me gusta Guardar Respuesta Guardar Contestar
15
zibeline
en respuesta
a zibeline 14
25/04/14 (19:08)
Ver mensaje de zibelineRe: Depósito NEMEA BANK al 4,35%
Buscad esto en Wikipedia: Jean-Pierre Van Rossem -Wikipedia
y vereis que bien algunos se lo montan a la hora de hacerse ricos con chiringuitos en mi pais.
Un saludo
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
De TV-channels in mijn gastland zijn nog steeds "gekaapt" door de militaire junta, dus heb ik even de tijd voor wat opzoekingen ...gerd schreef:https://www.nemeabank.com/personal-bank ... m-deposits
3,25% op 1 jaar
3,50% op 2 jaar
4% op 3 jaar
4,15% op 4 jaar
4,35% op 5 jaar
maltese depositogarantie
Heb wat info bijeengesprokkeld:
1. Hun website is nogal wazig (letterlijk)
2. Grootste aandeelhouder is NEVESTOR sa, een o.a. real estate broker gevestigd in LASNE (WaBr)
3. Heikki Niemela, is co-chairman en co-founder of the bank, hij was tevens CEO and director van Kaupthing Bank ...
4. Nevestor werd opgericht op 20/06/2007 door Shilmore Ltd en Ninovan Ltd, beide Cypriotische entiteiten.
5. Tevens heb ik hun oprichtingsakte en latere addenda alsmede hun jaarrekeningen (waarvan de laatste werd neergelegd op de rechtbank van Koophandel op 14/06/2013) doorgenomen.
6. Op dit punt gekomen heb ik mijn opzoekingen gestaakt
Conclusie: Voor mezelf heb ik besloten, de mooie rentevoeten ten spijt, hierin niet mee te stappen ... Anderen staat het zoals steeds vrij hun Eigen conclusies te trekken na het vervullen van hun Eigen huiswerk
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
"Ver mensaje de zibelineRe: Depósito NEMEA BANK al 4,35%
Buscad esto en Wikipedia: Jean-Pierre Van Rossem -Wikipedia "
Blijkbaar komt de naam van Jean-Pierre er ook al in voor,is daar in een ver verleden eens ' iets' mee geweest
Blijkbaar komt de naam van Jean-Pierre er ook al in voor,is daar in een ver verleden eens ' iets' mee geweest
als iemand je 1 2 4 8 of 25 % rente aanbied moet die met dat geld meer kunnen verdienen dan wat hij jou geeft.
als nemea je 4,5 geeft gaan ze daar geen staatsobligaties aan 2% , WDP obligaties ,... mee kunnen kopen.
Ze moeten er dus behoorlijk wat risico mee nemen.
Wat ga je doen als de website ineens verdwenen is er niet geantwoord wordt op je mail of brieven ? I
Een proces aanspannen voor het gerecht in Malta ?
als nemea je 4,5 geeft gaan ze daar geen staatsobligaties aan 2% , WDP obligaties ,... mee kunnen kopen.
Ze moeten er dus behoorlijk wat risico mee nemen.
Wat ga je doen als de website ineens verdwenen is er niet geantwoord wordt op je mail of brieven ? I
Een proces aanspannen voor het gerecht in Malta ?
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Hoe marginaal kan je eigenlijk gaan?
Over Nemea Bank heb ik het volgende gelezen:
Nemea Bank, one of the younger banks on the market, represents a different lifestyle and attitude for the new generation of clients: it is highly professional but does not bear any burden of old-fashioned operating culture, systems or processes.
The bank’s youthful and dynamic staff speaks the same language, in particular with the younger generation clients, and brings a breath of fresh air into the banking landscape, which is to the clear advantage of the client.
Ze profileren zich als een nieuwe en jonge bank met een andere aanpak dan de andere banken. Ook dat boezemt bij mij weinig vertrouwen in. Zijn het geen amateurs?
Nemea Bank, one of the younger banks on the market, represents a different lifestyle and attitude for the new generation of clients: it is highly professional but does not bear any burden of old-fashioned operating culture, systems or processes.
The bank’s youthful and dynamic staff speaks the same language, in particular with the younger generation clients, and brings a breath of fresh air into the banking landscape, which is to the clear advantage of the client.
Ze profileren zich als een nieuwe en jonge bank met een andere aanpak dan de andere banken. Ook dat boezemt bij mij weinig vertrouwen in. Zijn het geen amateurs?
Wat een holle marketingspeak. Ver wegblijven.
"Ver mensaje de zibelineRe: Depósito NEMEA BANK al 4,35%
stond in een van vorige berichtjes
Puuur uit nieuwsgierigheid zit van Rossem daar ook voor iets tussen ? Hij heeft anders ook al een behoorlijke reputatie
stond in een van vorige berichtjes
Puuur uit nieuwsgierigheid zit van Rossem daar ook voor iets tussen ? Hij heeft anders ook al een behoorlijke reputatie
Paul, dat is gewoon een bericht op een forum, meer bepaald http://www.rankia.com/foros/depositos/t ... -35?page=2" onclick="window.open(this.href);return false; Lernout & Hauspie wordt er ook vermeld.
"Buscad esto en Wikipedia: Jean-Pierre Van Rossem -Wikipedia
Un saludo"
Ik denk dat ook wel ergens dat zijn naam er toevallig in voorkomt, maar het zou mij ook weer niet verwonderen moest hij er voor iets tussenzitten
Un saludo"
Ik denk dat ook wel ergens dat zijn naam er toevallig in voorkomt, maar het zou mij ook weer niet verwonderen moest hij er voor iets tussenzitten
Rossem heeft met zijn partijtje anders geen potten gebroken :-)