adres van evi internetbank
adres van evi internetbank
Waarom heeft EVI internetbank geen adres in Belgie? Zij moeten toch ergens verblijven?
Schriftelijk contact is enkel mogelijk met,
DA 853-215-6
2018 Antwerpen
Schriftelijk contact is enkel mogelijk met,
DA 853-215-6
2018 Antwerpen
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: adres
Dat is gewoon 'n antwoordnummer, zo nemen ze alle kosten voor de correpondentie op zich.
Het grote voordeel is wel: hun adres blijft onbekend voor het grote publiek (behalve voor de post)en in geval van bankproblemen moet je nergens gaan huilen of klagen.
Mooi toch die internetbanken.
Ps: Evi heeft haar maatschappelijke zetel te Desguinlei 50, 2018 Antwerpen
Het grote voordeel is wel: hun adres blijft onbekend voor het grote publiek (behalve voor de post)en in geval van bankproblemen moet je nergens gaan huilen of klagen.

Mooi toch die internetbanken.

Ps: Evi heeft haar maatschappelijke zetel te Desguinlei 50, 2018 Antwerpen
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Electrabrol gebruikt in bepaalde gevallen ook een postbusadres,
Een postbusadres kan geen aangetekende brieven in ontvangst nemen. Wel heel handig als je graag wil zeggen dat je een bepaalde brief niet ontvangen hebt.
Een aangetekende brief naar een postbusadres heeft geen zin.
Een postbusadres kan geen aangetekende brieven in ontvangst nemen. Wel heel handig als je graag wil zeggen dat je een bepaalde brief niet ontvangen hebt.
Een aangetekende brief naar een postbusadres heeft geen zin.
Heeft wel zinpaul schreef:Een postbusadres kan geen aangetekende brieven in ontvangst nemen. Wel heel handig als je graag wil zeggen dat je een bepaalde brief niet ontvangen hebt. Een aangetekende brief naar een postbusadres heeft geen zin.

"Welke post kan ik in mijn PB ontvangen?
•Gewone post wordt rechtstreeks in de postbus gestopt. Al wie een sleutel heeft, kan die ophalen.
•Ingeschreven post (aangetekende zendingen, pakketten, verrekenzendingen) wordt aan het loket bewaard. Enkel de geadresseerde kan die post in ontvangst nemen. Hij moet daarvoor het afwezigheidsbericht (wordt in de postbus achtergelaten) en zijn identiteitskaart voorleggen."
http://www.bpost.be/site/nl/business/re ... a_box.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ooit hebben ze op de post zelf gezegd dat het niet kon
http://www.goeievraag.be/vraag/maatscha ... tbus.33959" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ondernemingsdatabank.indicator.b ... R_EU020408" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.goeievraag.be/vraag/maatscha ... tbus.33959" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ondernemingsdatabank.indicator.b ... R_EU020408" onclick="window.open(this.href);return false;
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: adres van evi internetbank
Volgens mij is 'n postbus nog iets anders dan 'n antwoordnummer (type DA ...)?
Is er soms ne facteur in de zaal?

Ik ga d'er vanuit dat een postbus dient voor als de verzender betaalt en dat antwoordnummer een soort "postbus" is waar de post voor een bestemmeling opzij wordt gehouden waarbij deze nadien kan beslissen of die betaalt voor de hem door de post aangeboden stukken.
Als het bedrijf in faling is (of de boeken gaat neerleggen) zullen d'er dan ook (tenzij onder curatele) geen poststukken door het bedrijf aanvaard worden.
Is er soms ne facteur in de zaal?

Ik ga d'er vanuit dat een postbus dient voor als de verzender betaalt en dat antwoordnummer een soort "postbus" is waar de post voor een bestemmeling opzij wordt gehouden waarbij deze nadien kan beslissen of die betaalt voor de hem door de post aangeboden stukken.

Als het bedrijf in faling is (of de boeken gaat neerleggen) zullen d'er dan ook (tenzij onder curatele) geen poststukken door het bedrijf aanvaard worden.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Een antwoordnummer is vergelijkbaar met een postbus maar bij een antwoordnummer betaalt de ontvanger de postzegel. De verzender kan dus gratis papieren post verzenden.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Zoals ik dus al aangaf hierboven... Bedankt facteur Yaris!
Je had een vraag gesteld maar zelf al beantwoord terwijl ik bezig was met mijn antwoord te typen.