Beste uitgestelde debetkaart
Beste uitgestelde debetkaart
Ik ben op zoek naar een 'kredietkaart' al moet ik van Beobank spreken over een 'uitgestelde debetkaart'.
Momenteel heb ik een Visa-kaart bij BNP Paribas, maar die rekenen mij daar €11,04 op jaarbasis voor aan en dan heb ik geen kortingen op aankopen.
Ik ontdekte de Q8 World MasterCard van Beobank wat op zich een heel interessante kaart is. Helaas zijn er tal van voorwaarden aan verbonden waardoor heel wat mensen buiten de boot vallen.
Toen ik de medewerker bij Beobank vertelde dat ik bij BNP in 20min. een kredietkaart kreeg toen ik student was (dus geen inkomen) en daar verder ook geen vragen bij gesteld werden, zei deze persoon dat het om een uitgestelde debetkaart ging en dat eigenlijk geen kredietkaart is.
Bij uitgestelde debetkaarten zijn voor de bank weinig tot geen risico's verbonden.
Nu goed, ik ben dus op zoek naar een 'uitgestelde debetkaart'. Waarbij ik éénmaal per maand het bedrag kan laten afhouden van mijn zichtrekening.
- Prijs: (Rond 5 euro/jaar)
- Geen verplichting om zichtrekening te nemen
- Graag kortingen of cashback op verrichtingen
Mijn uitgaven:
- Tankbeurten in Q8 of Esso (3X/maand = Totaal: 150 euro)
- Herladen telefoon bij Mobile Vikings (1 tot 2X/maand = Totaal: 15 tot 30 euro)
- Aankopen in winkels (bedragen vanaf 50 euro betaal ik met VISA)
- Boeken van reizen (1 tot 2X per jaar = ong. 700 euro/jaar)
- Bieden van hotelgarantie (hiervoor is een kredietkaart vereist, moest ooit op reis 250 euro van de bank gaan halen omdat ik geen VISA kaart had, dat is de reden dat ik er toen één genomen heb)
Momenteel heb ik een Visa-kaart bij BNP Paribas, maar die rekenen mij daar €11,04 op jaarbasis voor aan en dan heb ik geen kortingen op aankopen.
Ik ontdekte de Q8 World MasterCard van Beobank wat op zich een heel interessante kaart is. Helaas zijn er tal van voorwaarden aan verbonden waardoor heel wat mensen buiten de boot vallen.
Toen ik de medewerker bij Beobank vertelde dat ik bij BNP in 20min. een kredietkaart kreeg toen ik student was (dus geen inkomen) en daar verder ook geen vragen bij gesteld werden, zei deze persoon dat het om een uitgestelde debetkaart ging en dat eigenlijk geen kredietkaart is.
Bij uitgestelde debetkaarten zijn voor de bank weinig tot geen risico's verbonden.
Nu goed, ik ben dus op zoek naar een 'uitgestelde debetkaart'. Waarbij ik éénmaal per maand het bedrag kan laten afhouden van mijn zichtrekening.
- Prijs: (Rond 5 euro/jaar)
- Geen verplichting om zichtrekening te nemen
- Graag kortingen of cashback op verrichtingen
Mijn uitgaven:
- Tankbeurten in Q8 of Esso (3X/maand = Totaal: 150 euro)
- Herladen telefoon bij Mobile Vikings (1 tot 2X/maand = Totaal: 15 tot 30 euro)
- Aankopen in winkels (bedragen vanaf 50 euro betaal ik met VISA)
- Boeken van reizen (1 tot 2X per jaar = ong. 700 euro/jaar)
- Bieden van hotelgarantie (hiervoor is een kredietkaart vereist, moest ooit op reis 250 euro van de bank gaan halen omdat ik geen VISA kaart had, dat is de reden dat ik er toen één genomen heb)
Re: Beste uitgestelde debetkaart
Spaargids heeft het antwoord Kijk naar kaarten zonder verplichte zichtrekening en zonder gespreid betalen. Dan komt bv. die van Europabank eruit, maar die doen niet mee aan Spaar & Pluk.
Maar nu je bij Keytrade Bank bent: Keytrade Visa? Deze is gratis vanaf 12 verrichtingen/jaar, en uitgaven worden elke maand van je zichtrekening "gedomicilieerd".
Maar nu je bij Keytrade Bank bent: Keytrade Visa? Deze is gratis vanaf 12 verrichtingen/jaar, en uitgaven worden elke maand van je zichtrekening "gedomicilieerd".
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Had graag die van Beo gehad omwille van de kortingen, helaas.
Ik wacht nog op nieuws van Keytrade, aanvraag werd zondag verstuurd maar moet nog m'n brieven krijgen.
Zal daarna hun VISA aanvragen.
Spaar en pluk is niet interessant, krijg maandelijks 5 euro maar gooi die altijd weg (vervalt te snel)
Krijg je bij KT ook 0,05 per verrichting met VISA?
Ik wacht nog op nieuws van Keytrade, aanvraag werd zondag verstuurd maar moet nog m'n brieven krijgen.
Zal daarna hun VISA aanvragen.
Spaar en pluk is niet interessant, krijg maandelijks 5 euro maar gooi die altijd weg (vervalt te snel)
Krijg je bij KT ook 0,05 per verrichting met VISA?
Ik denk dat de Beobank kaarten vrij uniek zijn met die cash back. Qua (gratis) kaarten met domiciliëring van andere bank kan je nog Carrefour overwegen, of Europabank (als S&P je niet interesseert), maar die hebben voor zover ik weet geen bijkomende voordelen.
Dus behalve Beobank zie ik geen reden om niet gewoon de kaart van Keytrade te nemen, heb je meteen je uitgavenstaat in je zelfde web banking, ipv weer een aparte login.
Echter geen 0,05 bij Visa verrichtingen.
Dus behalve Beobank zie ik geen reden om niet gewoon de kaart van Keytrade te nemen, heb je meteen je uitgavenstaat in je zelfde web banking, ipv weer een aparte login.
Echter geen 0,05 bij Visa verrichtingen.