Rabo rentedaling vanaf 20-05-2014
Re: Rabo rentedaling vanaf 20-05-2014
De vakbonden wilden alleen uitpakken met het feit dat de index "gered" was. Dat deze index zwaar verkracht is doet niet ter zake want wie van hun leden kan dat controleren?
Dat de vakbond er al lang niet meer is voor haar leden heb ik al persoonlijk ondervonden. Enkel nog in de media doen alsof is wat zij doen. Jammer, maar zo is het. En af en toe een keer stoer doen maar meer zit er niet in.
Postjes en eigenbelang zowel in de politiek, vakbond, sociale sector,......Werkelijk overal is het hetzelfde.
Dat de vakbond er al lang niet meer is voor haar leden heb ik al persoonlijk ondervonden. Enkel nog in de media doen alsof is wat zij doen. Jammer, maar zo is het. En af en toe een keer stoer doen maar meer zit er niet in.
Postjes en eigenbelang zowel in de politiek, vakbond, sociale sector,......Werkelijk overal is het hetzelfde.
Sinds gisteren 2,10%. Doet me denken aan die hit van Madonna "Deeper and Deeper".Yaris op 16 mei 2014 schreef:De rente op termijnrekeningen zakt bij Rabobank ook naar vriestemperaturen: op tien jaar kregen we een week geleden nog 2,55%, nu nog maar 2,30%. Een all time low.
En dat zonder kantorennetwerk....
Juist daarom zijn ze zo "transparant"Lukske schreef:En dat zonder kantorennetwerk....
Ach toch duidelijk wat de strategie is.
Eerst zoveel mogelijk spaargeld aantrekken door lang in de top 10 te zitten.
Nu 2de fase ingezet met zoveel mogelijk spaargeld naar fondsen te krijgen.
Aangezien zij geen eigen kantorennetwerk hebben, geen gratis betaalkaarten zouden ze altijd in de top 5 moeten zitten.
Geen excuus mogelijk!
Eerst zoveel mogelijk spaargeld aantrekken door lang in de top 10 te zitten.
Nu 2de fase ingezet met zoveel mogelijk spaargeld naar fondsen te krijgen.
Aangezien zij geen eigen kantorennetwerk hebben, geen gratis betaalkaarten zouden ze altijd in de top 5 moeten zitten.
Geen excuus mogelijk!
rabobank.be is al meer dan 10 jaar actief in België en heb ik er een rekening, het is pas de laatste jaren dat er serieus tegenwerk kwam van andere zuivere internetbanken en tja dan hebben ze toch lang gewacht met hun 2de fase als ik die nieuwkomers bekijk ... ROFL
From hero to zero.
En dan heb ik het niet alleen over hun rentes. Het ene schandaal na het andere. Spaargeld is gelukkig mobiel. Zij gooien onethische fondsen uit hun aanbod? Ik doe hetzelfde voor banken.
En dan heb ik het niet alleen over hun rentes. Het ene schandaal na het andere. Spaargeld is gelukkig mobiel. Zij gooien onethische fondsen uit hun aanbod? Ik doe hetzelfde voor banken.
Inderdaad ptj ze hebben er lang mee gewacht.
Maar ook logisch als je weet dat de laatste jaren de banken voor een peuleschil geld kunnen ophalen
bij het ECB.
Waarom zouden ze nog moeite doen om ons spaargeld aan te trekken.
Ik vind het raar dat de banken nog meer dan 0,5% aanbieden ;-).
Maar ook logisch als je weet dat de laatste jaren de banken voor een peuleschil geld kunnen ophalen
bij het ECB.
Waarom zouden ze nog moeite doen om ons spaargeld aan te trekken.
Ik vind het raar dat de banken nog meer dan 0,5% aanbieden ;-).
Weer een vreemde situatie natuurlijk. Een overheidsbank, het ECB, die gratis geld uitdeelt aan de banken. Geld van de burger. En daardoor krijgt diezelfde burger geen interest meer op zijn spaargeld.
Europa gebruikt ons eigen geld om diezelfde burger armer te maken.
Die supermario, een Goldman Sachs-marionet, is zo geslepen als wat.
Onze (Europese) democratie is doorspekt van maffiapraktijken
En de media die sliep rustig verder....
Europa gebruikt ons eigen geld om diezelfde burger armer te maken.
Die supermario, een Goldman Sachs-marionet, is zo geslepen als wat.
Onze (Europese) democratie is doorspekt van maffiapraktijken
En de media die sliep rustig verder....
Laatst gewijzigd door Lukske op 27 juni 2014, 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor geld dat je kan missen is een terugbetaling van de hypothecaire lening de beste oplossing.
Inderdaad. Al zullen de banken je dat nooit voorstellen.
Liever één of ander fonds dat in het verleden eens goed gepresteerd heeft.
Liever één of ander fonds dat in het verleden eens goed gepresteerd heeft.