KBC Basisrekening gratis !?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: KBC Basisrekening gratis !?
Als je 2 gratis bankkaarten wenst voor je gezin, dan open je toch gewoon 2 gratis rekeningen : 1 op jouw naam en een op naam van je partner.klt2013 schreef:... Is er dan één gratis bankkaart bij en de tweede betalend?
Mss rekenen ze die 2de kaart wel dubbel
Hoezo ook Belfius?anonymous schreef:Was KBC niet de laatste grootbank zonder gratis rekening?
* BNP heeft Hello rekening
* ING en record hebben ook een gratis rekening
* Belfius ook
* nu pas KBC
Mijn man beheert daar enkele betalende online zicht- en andere -rekeningen voor de bewindvoering van zijn zoon, maar werd nooit op de hoogte gebracht over het bestaan van eventueel gratis zichtrekeningen bij deze bank. Verleden jaar bedroegen de bankkosten in totaal bijna 50,00 euro. Hij zou dit bedrag best willen uitsparen ten voordele van zijn zoon, dus alle raad is welkom.
https://www.belfius.be/info/NL/Betalen/ ... firstWA=no" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar heb je een mooi overzicht..
Daar heb je een mooi overzicht..
Dank voor de info, Ifreak.
Zou het bij Belfius ook mogelijk zijn om bestaande betalende bankrekeningen om te zetten in gratis rekeningen met behoud van dezelfde bankrekeningnummers, net als bij de gratis KBC-basisrekening?
Zou het bij Belfius ook mogelijk zijn om bestaande betalende bankrekeningen om te zetten in gratis rekeningen met behoud van dezelfde bankrekeningnummers, net als bij de gratis KBC-basisrekening?
Nefertari,
is perfect mogelijk, want is bij mij ook gebeurd. Meer zelfs je houdt jezelfde bankkaart ook nog eens. Het enigste dat veranderd is dat je je maandelijkse bijdrage stopt met betalen.
is perfect mogelijk, want is bij mij ook gebeurd. Meer zelfs je houdt jezelfde bankkaart ook nog eens. Het enigste dat veranderd is dat je je maandelijkse bijdrage stopt met betalen.
Is dit iemand al gelukt bij ING ?
Volgens kantoor kan dit niet omgezet worden naar gratis online rekening met behoud van rekeningnummer .
Bedankt : ik ga dit direct eens bekijken met mijn man, zodat hij als bewindvoerder hopelijk wat minder onkosten zal hebben voor zijn zoon.Geertje schreef:Nefertari,
Blijkbaar lukt het niet om bij Belfius de gratis zichtrekeningen online aan te vragen.
Mogelijk heeft dit te maken met het feit dat het hier over rekeningen gaat die beheerd worden door een voorlopig bewindvoerder maar op naam staan van een te beschermen persoon.
Mogelijk heeft dit te maken met het feit dat het hier over rekeningen gaat die beheerd worden door een voorlopig bewindvoerder maar op naam staan van een te beschermen persoon.
dat kan, want bij hebben een rekening met 2 personen en zijn daarvoor ook naar het kantoor moeten gaan. Even afspraak maken en is zo gepiepd.
Hoeveel verschilt een KBC-Comfortrekening (heb ik nu) met de De KBC-Plusrekening?
De KBC-Comfortrekening omzetten naar een basis rekening lukt mij niet online, ik krijg de melding dat ik naar een kantoor moet.
Is er geen manier dat ik dit vanuit mijn luie zetel kan doen?
De KBC-Comfortrekening omzetten naar een basis rekening lukt mij niet online, ik krijg de melding dat ik naar een kantoor moet.
Is er geen manier dat ik dit vanuit mijn luie zetel kan doen?
Zie mijn eerdere posts in dit draadje. Bij mij kwam het door mijn kredietkaart.
Dus gewoon de kredietkaart opzeggen. Kan je dit online doen?Yaris schreef:Zie mijn eerdere posts in dit draadje. Bij mij kwam het door mijn kredietkaart.
Ik lees hier dat je gewoon een aangetekende brief naar de bank moet sturen met de doorgeknipte kaart. Klopt dit?
http://www.kredietkaartvergelijking.be/opzeggen/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben ervoor naar het kantoor gegaan. Formuliertje tekenen en klaar. Maar om je rekening daarna online om te zetten moet je dan nog tot het einde van de maand wachten.
ik heb ook online een basisrekening geopend. Maar bij het willen maken van een overschrijving kreeg ik steeds de opmerking 'u heeft momenteel geen toegang tot deze functionaliteit. Voor meer informatie ...... kan u in het kantoor terecht'.
Na bezoek aan het kantoor werd ons vermeld dat alles aangevinkt was. Nog werkte het niet. Na sturen van een mail is dit dan toch vandaag gelukt. Nu belt het kantoor dat de rekeninghouder zich nog moet komen aanmelden om een handtekening te plaatsen. Vreemd toch voor een online rekening. Wat is de bedoeling.
Na bezoek aan het kantoor werd ons vermeld dat alles aangevinkt was. Nog werkte het niet. Na sturen van een mail is dit dan toch vandaag gelukt. Nu belt het kantoor dat de rekeninghouder zich nog moet komen aanmelden om een handtekening te plaatsen. Vreemd toch voor een online rekening. Wat is de bedoeling.
Inmiddels de resterende kosten van mijn Duo Compactrekening teruggestort gekregen (€13.50, met valutadatum 1 juli).
De nieuwe kosten voor de tweede bankkaart zouden nu maandelijks worden aangerekend ipv jaarlijks, maar dit heb ik nog niet zien voorbijkomen.
De nieuwe kosten voor de tweede bankkaart zouden nu maandelijks worden aangerekend ipv jaarlijks, maar dit heb ik nog niet zien voorbijkomen.