Keytrade VISA
Keytrade VISA
Hallo,
zijn er nog mensen die problemen hebben om met VISA van Keytradebank online betalingen uit te voeren? 3 tal maanden geleden met Keytradebank hierover gebeld en zou opgelost worden, maar dus nog steeds niet...?
zijn er nog mensen die problemen hebben om met VISA van Keytradebank online betalingen uit te voeren? 3 tal maanden geleden met Keytradebank hierover gebeld en zou opgelost worden, maar dus nog steeds niet...?
Re: Keytrade VISA
Ik heb afgelopen zondag nog een on-line betaling gedaan met Keytrade VISA, geen enkel probleem.
Ik merk wel dat de Bancontact app sinds kort niet meer werkt, wou vorige vrijdag daarmee een betaling doen en dacht toen dat het aan de Atos panne lag, maar het lijkt nog steeds niet te werken.
edit: na opnieuw configureren van mijn kaart in de app werkt dit terug.
Ik merk wel dat de Bancontact app sinds kort niet meer werkt, wou vorige vrijdag daarmee een betaling doen en dacht toen dat het aan de Atos panne lag, maar het lijkt nog steeds niet te werken.
edit: na opnieuw configureren van mijn kaart in de app werkt dit terug.
Laatst gewijzigd door molenveld op 19 juni 2014, 08:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ik krijg deze boodschap
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Deze melding komt van Keytrade zelf, dan zou ik toch (nog) eens bellen?
Je hebt zeker je kaart geactiveerd voor on-line aankopen en een e-commerce code ingesteld?
Je hebt zeker je kaart geactiveerd voor on-line aankopen en een e-commerce code ingesteld?
Waar vind ik die activering van VISA terug? Ik zie daar enkel maestro/bankcontact kaarten.
En 1/2 jaar geleden werkte mijn VISA wel online
En 1/2 jaar geleden werkte mijn VISA wel online
johan d schreef:ik krijg deze boodschap
Ook ik krijg deze boodschap, natuurlijk een beetje vervelend!
Wil zonet mijn belkrediet herladen en het lukt niet, dan maar via Paypal moeten doen.
Maar als ik ergens online een dagaanbieding zie staan wil ik natuurlijk ook in no-time kunnen betalen.
- Higherdemon
- Jr. Member
- Contacteer:
Je moet inloggen op keytrade en bij de voorkeuren naar kaarten gaan.
Daar kan je je VISA kaart aanpassen zodat je ook online kan betalen.
Daar kan je je VISA kaart aanpassen zodat je ook online kan betalen.
Gewoon ter info:
Voor online betalingen ben je nog beter af met een BeoBank VISA: kost 5 euro per jaar, maar je krijgt 3% cashback op internet aankopen (tot 200 euro per jaar). Met een betaling van bv. 200 euro heb je die 5 euro al meer dan terug.
Voor online betalingen ben je nog beter af met een BeoBank VISA: kost 5 euro per jaar, maar je krijgt 3% cashback op internet aankopen (tot 200 euro per jaar). Met een betaling van bv. 200 euro heb je die 5 euro al meer dan terug.
Weet ik, maar Beobank is heel selectief (misschien enkel voor potentiële wanbetalers)Nete schreef:Gewoon ter info:
Hub klantenservice is ook niet denderend.
Sent from my iPhone using Tapatalk