Vernieuwing site Rabobank.be
Vernieuwing site Rabobank.be
Lang geleden hebben jullie gemeld dat jullie bezig waren met een vernieuwing van de beveiligde website van Rabobank.be. Ik ben benieuwd hoever het daarmee staat?
Re: Vernieuwing site Rabobank.be
Men ging ook werk maken van het economisch printen van de uittreksels.
Nu heeft men 1 volledig blad nodig per verrichting.
Ik wacht nog altijd op de beloofde aanpassing. ( ondertussen al jaren)![Afro O0](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/afro.gif)
Nu heeft men 1 volledig blad nodig per verrichting.
Ik wacht nog altijd op de beloofde aanpassing. ( ondertussen al jaren)
![Afro O0](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/afro.gif)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ze moeten tegenwoordig nogal wat boetes betalen.
Alle short term investement staan op hold denk ik.
Ben toch benieuwd op het er nog komt.
Heb onlangs nog aan een servey deelgenomen, naar usability.
Alle short term investement staan op hold denk ik.
Ben toch benieuwd op het er nog komt.
Heb onlangs nog aan een servey deelgenomen, naar usability.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
De update van onze beveiligde website naar een volledig nieuwe versie komt er zeker. Op dit ogenblik zijn de ontwikkelingen hiervoor volop bezig.
Het is moeilijk om nu al een concrete datum op te geven, maar de releasedatum is momenteel voorzien voor ergens in de 2e helft van 2014.
Het is moeilijk om nu al een concrete datum op te geven, maar de releasedatum is momenteel voorzien voor ergens in de 2e helft van 2014.
Met alle respect, maar dat maken jullie ons al lang wijs.
Om die reden ben ik dan ook enige tijd geleden vertrokken met de belangrijkste producten. (zie forum).
Men kan niet blijven wachten op verbetering. Makkelijk navigeren tussen je beleggingen en grafieken en data is nu eenmaal te moeilijk bij rabo.
Om die reden ben ik dan ook enige tijd geleden vertrokken met de belangrijkste producten. (zie forum).
Men kan niet blijven wachten op verbetering. Makkelijk navigeren tussen je beleggingen en grafieken en data is nu eenmaal te moeilijk bij rabo.
Ik ben tevreden met hun website. Grafieken en dergelijke zijn eye candy maar niet noodzakelijk om efficiënt te internetbankieren. Wel had ik graag de mogelijkheid tot geprogrammeerd beleggen gehad. Maar goed, iedereen heeft zo zijn eigen wensen.
+1Yaris schreef:Wel had ik graag de mogelijkheid tot geprogrammeerd beleggen gehad. Maar goed, iedereen heeft zo zijn eigen wensen.
Rabobank, kan geprogrammeerd beleggen naar de toekomst toe niet overwogen worden?
Ja, dat komt eraan: "Deze update van de beveiligde site zal er zeker komen, helaas hebben we hiervoor nog geen concrete timings. Het opstellen van een beleggingsplan zal dan normaal mogelijk zijn. Het is nu misschien omslachtig, maar u kan steeds vanaf 100 Euro een order per fonds ingeven. Nu kan u dit zelf maandelijks doen, binnenkort kan het dus ook geautomatiseerd."
( aankoop-fondsen-t13317-30.html#p152071" onclick="window.open(this.href);return false; )
( aankoop-fondsen-t13317-30.html#p152071" onclick="window.open(this.href);return false; )
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Het klopt dat een grote systeemupdate al lang geleden werd aangekondigd en we kunnen dan ook niet anders dan begrip tonen voor uw mening.hansv schreef:Met alle respect, maar dat maken jullie ons al lang wijs.
Sinds het uitbreken van de crisis is er bijna een ononderbroken stroom geweest aan wijzigingen in de reglementering waardoor banken verplicht werden om een aanzienlijk deel van hun mensen en middelen in te zetten in deze verplichte ontwikkeling. Zo is er de hervorming van de spaarboekjes - die trouwens nog steeds in uitvoering is - , SEPA, FATCA, MiFID II, CDD, en nog een resem andere systeemtechnische aanpassingen voor bijkomende controles en rapportage. Zeker voor de kleinere banken hebben al deze wijzigingen een enorme impact gehad, waardoor klantgerichte ontwikkeling het een tijdje heeft moeten ontgelden.
Het spijt ons oprecht daarvoor, maar er komt dus beterschap met de update die op dit ogenblik in volle ontwikkeling is. In een eerste fase zal daarbij vooral gefocust worden op verbetering van de bestaande functionaliteiten, nadien zullen ook nieuwe functies en bijkomende diensten worden ontwikkeld.
Klopt... Ik wacht ook al méér dan een jaar op een oplossing voor het probleem met de grafieken ("taarten"). Verschillende telefoontjes en evenveel mails later nog steeds geen oplossing...hansv schreef:...grafieken en data is nu eenmaal te moeilijk bij rabo.
![Undecided :-\](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/undecided.gif)
Ik ben tevreden over de huidige website, en kan vergelijken met die van een paar andere banken. Toch wil ik even vragen of er meer nieuws is over de update van de site. We zitten nu immers al in de tweede helft van 2014...Rabobank.be schreef:De update van onze beveiligde website naar een volledig nieuwe versie komt er zeker. Op dit ogenblik zijn de ontwikkelingen hiervoor volop bezig.
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Och god och here. Straks moeten we nog medelijden hebben met de banken die die crisis hebben veroorzaakt.Rabo schreef:Sinds het uitbreken van de crisis is er bijna een ononderbroken stroom geweest aan wijzigingen in de reglementering waardoor banken verplicht werden om een aanzienlijk deel van hun mensen en middelen in te zetten in deze verplichte ontwikkeling. Zo is er de hervorming van de spaarboekjes - die trouwens nog steeds in uitvoering is - , SEPA, FATCA, MiFID II, CDD, en nog een resem andere systeemtechnische aanpassingen voor bijkomende controles en rapportage. Zeker voor de kleinere banken hebben al deze wijzigingen een enorme impact gehad, waardoor klantgerichte ontwikkeling het een tijdje heeft moeten ontgelden.
Het is de banken hun schuld dat die regels er moesten komen. Bij Rabo ging dit van een gedopeerde wielerploeg overslechte hypotheken tot geknoei met de libor. Tja en nu stroomt er geld om de wonden daar te likken en de boetes te betalen. De klant blijft kwa dienstverlening voorlopig in wacht en de regelgever krijgt de schuld ?
Geen geld meer voor een spiegel (met oranje rand) bij Rabo ?
Die KBC Touch ziet er heel goed uit. Was elke bank maar zo.
Maar dat terzijde (misschien wel een hint
)
Maar dat terzijde (misschien wel een hint
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)