Exmar
TIP
Re: Exmar
Koopjes bij Exmar vandaag waar de prijs intraday tot €9,80 ging (-7%). Ondertussen wat hersteld tot €10,3.
Mijn aankooporder is alvast afgegaan, helaas eerder rond de day high dan de day low.
Mijn aankooporder is alvast afgegaan, helaas eerder rond de day high dan de day low.
Ablynx, Ageas, ArcelorMittal, CFE, Euronav, Exmar, IBA, KBC Ancora, Montea, RealDolmen, Sanofi, Sofina, Ter Beke, Tessenderlo, Texaf
Spreek je hier over een eerste positie of bijkopen?
Voor mij is dit een eerste positie, was al een tijdje aan het wachten tot de prijs eens goed onder de 11 ging om in te stappen.
Ablynx, Ageas, ArcelorMittal, CFE, Euronav, Exmar, IBA, KBC Ancora, Montea, RealDolmen, Sanofi, Sofina, Ter Beke, Tessenderlo, Texaf
-
- Hero Member
- Contacteer:
Griezelig ritje vandaag.
Begon me af te vragen of er iets mis is met Exmar.
Begon me af te vragen of er iets mis is met Exmar.
Volatiliteit is enorm en niet alleen op Exmar.
Vroeger was 1% stijging of daling per dag reeds heel veel. Vandaag de dag kan dat gerust 5% of meer zijn per dag.
Vroeger was 1% stijging of daling per dag reeds heel veel. Vandaag de dag kan dat gerust 5% of meer zijn per dag.
Volgens KBC Securities zal de grootste koersdrijver voor Exmar de komende beursgang zijn van Exmar Energy Partners LP in de VS, die voor het jaareinde zal plaatsvinden. Daar bovenop kan de koers volgens KBC Securities ook gedreven worden door nieuwe orders.
Ik heb alvast dezelfde mening en dat niet sedert gisteren (of eergisteren) maar reeds veel langer.
Ik heb alvast dezelfde mening en dat niet sedert gisteren (of eergisteren) maar reeds veel langer.
Exmar is een toppertje.
Nog een enorm volume in de koopzone aan 11,30 euro. Met name 13457 stuks.
@piper
Wellicht iemand van de Saverys-clan die aan het kopen is. ( Saverex nv, Saverys Nicolas of echtgenote Hodza Fatimé, dochter Ariane, Margaux Shana Saverys ... ) Wellicht wat centen teveel.
Zal binnen een paar dagen of weken wel opduiken bij het fsma :
http://www.fsma.be/nl/Supervision/fm/ma ... l=&c=exmar" onclick="window.open(this.href);return false;
Wellicht iemand van de Saverys-clan die aan het kopen is. ( Saverex nv, Saverys Nicolas of echtgenote Hodza Fatimé, dochter Ariane, Margaux Shana Saverys ... ) Wellicht wat centen teveel.
Zal binnen een paar dagen of weken wel opduiken bij het fsma :
http://www.fsma.be/nl/Supervision/fm/ma ... l=&c=exmar" onclick="window.open(this.href);return false;
8 augustus €9.80, nauwelijks 3 weken later €11.80
Van de stijging gebruikt gemaakt om een deel te verkopen. Situatie laat niet meer toe grote belangen op de beurs te hebben.
Mijn belang is aandelen is grosso modo van 60% naar 30% afgebouwd.
Mijn belang is aandelen is grosso modo van 60% naar 30% afgebouwd.
Resterend belang in Exmar gisterenavond verkocht.
Exmar houdt al bij al tot heden nog goed stand maar de algemene sell-off gaat gewoon verder.
Zoals aangegeven bezwijkt Exmar nu ook aan de algemene malaise.