Tijdsprokkels
Re: Tijdsprokkels
Dit staat dan ook niet in de thread Ageas, maar in de 'rare gedachtensprongen van De Tijd'-thread.
Geen Tijd maar een TrendKronkel
Onder Herman Schueremans doekt bedrijf op om Di Rupo belasting te vermijden Staat bij de Facebook knop:
14.778 personen vinden dit leuk
Huh? Dit artikel of de belasting?
PS: oorspronkelijk artikel op De Tijd Website
Onder Herman Schueremans doekt bedrijf op om Di Rupo belasting te vermijden Staat bij de Facebook knop:
14.778 personen vinden dit leuk
Huh? Dit artikel of de belasting?
PS: oorspronkelijk artikel op De Tijd Website
Vinden Trends leuk.
Volgens de Tijd van vandaag moet je een kindle hebben om e-books van amazon te kunnen lezen....
>:D
Inderdaad, blz 24Panly schreef:Volgens de Tijd van vandaag moet je een kindle hebben om e-books van amazon te kunnen lezen....
en men bedoelt dus duidelijk de hardware kindle. Voor de geïnteresseerden je kan de soft kindle (voor Windows) hierdownloaden.
ik lees al jaren kindle boeken, op PC, Mac en tablet....
een kindle heb ik nooit vastgehad.
een kindle heb ik nooit vastgehad.
>:D
Ik schreef de redacteur Johan Steenackers van moenytalk aan over zijn artikel in Trends getiteld "Hypotheekleningen zijn goedkoop, maar moeilijk te krijgen", omdat zijn slotzin verkeerd was:
...
Bovendien heeft hij gedurende de hele duur van de lening recht op een interessante fiscale aftrek - de zogenoemde woonbonus. Voor 2014 bedraagt die 3040 euro per jaar voor een koppel en 1520 euro voor een alleenstaande."
http://trends.knack.be/economie/finance ... 63105.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nog geen uur later kreeg ik al een dankmailtje met de bevestiging dat de bedragen inderdaad fout waren.
In een later artikel heeft hij dan wel de juiste bedragen gepubliceerd. Maar de foute bedragen in het artikel van 6 juli staan er nu nog altijd in.
...
Bovendien heeft hij gedurende de hele duur van de lening recht op een interessante fiscale aftrek - de zogenoemde woonbonus. Voor 2014 bedraagt die 3040 euro per jaar voor een koppel en 1520 euro voor een alleenstaande."
http://trends.knack.be/economie/finance ... 63105.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nog geen uur later kreeg ik al een dankmailtje met de bevestiging dat de bedragen inderdaad fout waren.
In een later artikel heeft hij dan wel de juiste bedragen gepubliceerd. Maar de foute bedragen in het artikel van 6 juli staan er nu nog altijd in.
Kan iemand mij volgende zin helpen begrijpen:
De Tijd, Donderdag 25 september, blz 28 (Belgische aandelenbeleggers betalen ook zonder meerwaardetaks veel belastingen)..Onze noorderburen belasten een fictief rendement van 4% op het nettovermogen tegen 40%. Het effectieve belastingstarief bedraagt dus 1,2% ...
niet 100,1 % zeker maar volgens mij
In NL wordt er van uitgegaan dat je op je vermogen een rendement haalt van 4% hierop betaal je 30 % (niet 40 %)belasting
Dus betaal je 1,2 vermogensbelasting.
je betaalt geen roerende voorheffing beurstaks enz... en er is een vrijstelling van ong 25.000 euro
In NL wordt er van uitgegaan dat je op je vermogen een rendement haalt van 4% hierop betaal je 30 % (niet 40 %)belasting
Dus betaal je 1,2 vermogensbelasting.
je betaalt geen roerende voorheffing beurstaks enz... en er is een vrijstelling van ong 25.000 euro
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
@zeezout: dat lijkt mij erg plausibel. Had ik zelf moeten raden.
Woensdag 5 november 2014 blz 4:
Vraag: als het tekort -2% bedraagt, hebben we dan een overschot? En indien ja, waarom moet er dan zo bespaard worden?
PS: het artikel maakt duidelijk dat het tekort +2.2% zou moeten worden.
Vraag: als het tekort -2% bedraagt, hebben we dan een overschot? En indien ja, waarom moet er dan zo bespaard worden?
PS: het artikel maakt duidelijk dat het tekort +2.2% zou moeten worden.
Haha, ja, overschotten in België, dat heb ik nog niet mogen meemaken
Men moet creatief zijn, als men dat tabelletje nu ondersteboven hangt, zou men dan niet tevreden zijn ?
Donderdag 20 november 2014, blz 19
Dus Elia bepaalt de winst van Fluxys
Dus Elia bepaalt de winst van Fluxys
Dat is toch algemeen geweten, Belca? Als de interestvoeten weer stijgen zal ook Fluxys meer winst maken
Waarom denk je dat Elia zo happig was om dat ding in Duitsland over te nemen een paar jaar terug? Of waarom Fluxys naar internationalere overnames zoekt?
Waarom denk je dat Elia zo happig was om dat ding in Duitsland over te nemen een paar jaar terug? Of waarom Fluxys naar internationalere overnames zoekt?